• Τελευταία
ΕΒΕΠ: Το οικολογικό σήμα της ΕΕ και γιατί πρέπει να το αξιοποιούν οι επιχειρήσεις

ΕΒΕΠ: Το οικολογικό σήμα της ΕΕ και γιατί πρέπει να το αξιοποιούν οι επιχειρήσεις

13/12/2022
Η Επιτροπή ξεκινά διαβούλευση σχετικά με τη δέσμη μέτρων νομοθετικής πράξης για τις ψηφιακές υπηρεσίες

Η Ε.Ε. λαμβάνει μέτρα για την προστασία των πολιτών από τον κίνδυνο ριζοσπαστικοποίησης και στρατολόγησης στο διαδίκτυο από εξτρεμιστές

26/01/2023
H Google έχασε την έφεση για πρόστιμα 9,5 δισ. δολαρίων από την ΕΕ

Η Google δεσμεύεται να συμμορφωθεί με τους κανόνες της ΕΕ

26/01/2023
Επενδύσεις 687 εκατ. στην Ελλάδα από την EBRD το 2022 

Επενδύσεις 687 εκατ. στην Ελλάδα από την EBRD το 2022 

26/01/2023
Διαγωνισμός 55 εκατ. ευρώ για  πλατφόρμα ευφυούς γεωργίας από την ΚτΠ

Η Κομισιόν εγκαινίασε αγροτικό παρατηρητήριο

26/01/2023
Γνωρίστε τους εκθέτες της ECDM Expo NORTH 2023

Γνωρίστε τους εκθέτες της ECDM Expo NORTH 2023

26/01/2023
Το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι ψηφιακό

Το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι ψηφιακό

26/01/2023
Η Samsung Electronics παρουσιάζει το Odyssey Neo G7 43″- το πρώτο Mini-LED Flat Gaming Monitor

Η Samsung Electronics παρουσιάζει το Odyssey Neo G7 43″- το πρώτο Mini-LED Flat Gaming Monitor

26/01/2023
Κακόβουλο λογισμικό κρύβεται πίσω από κορυφαίους υποψηφίους για βραβείο Grammy

Kaspersky: Πώς το ChatGPT αλλάζει τον κόσμο της κυβερνοασφάλειας

26/01/2023
Η D-Link παρουσιάζει τα νέα multi-Gigabit switches για τη διασφάλιση επαγγελματικών και οικιακών δικτύων στο μέλλον

Η D-Link παρουσιάζει τα νέα multi-Gigabit switches για τη διασφάλιση επαγγελματικών και οικιακών δικτύων στο μέλλον

26/01/2023
Η AOC παρουσιάζει την ισχυρή σειρά επαγγελματικών οθονών P3

Η AOC παρουσιάζει την ισχυρή σειρά επαγγελματικών οθονών P3

26/01/2023
ACS: Ετήσια πιστοποίηση βιωσιμότητας με χάλκινο μετάλλιο από την EcoVadis

ACS: Ετήσια πιστοποίηση βιωσιμότητας με χάλκινο μετάλλιο από την EcoVadis

26/01/2023
Πώς ο πληθωρισμός επηρεάζει τους πολίτες στην Ευρώπη

Πώς ο πληθωρισμός επηρεάζει τους πολίτες στην Ευρώπη

26/01/2023
Οι εταιρείες πληροφορικής οδηγούν την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας το 2021

ΚΕΠΕ: Η ανάκτηση επενδυτικής βαθμίδας θα έχει θετικό αντίκτυπο στην ανάπτυξη

26/01/2023
Νέα πιλοτική υπηρεσία Speedy από τα My market

Νέα πιλοτική υπηρεσία Speedy από τα My market

26/01/2023
“Παγκόσμια πρώτη” για τα νέα εργαλεία συνεργατικότητας της Dell Technologies

“Παγκόσμια πρώτη” για τα νέα εργαλεία συνεργατικότητας της Dell Technologies

26/01/2023
Συμφωνία ΕΤΕπ και Ελλάδας για χρηματοδότηση επενδύσεων ύψους 900 εκατ. ευρώ

Συμφωνία ΕΤΕπ και Ελλάδας για χρηματοδότηση επενδύσεων ύψους 900 εκατ. ευρώ

26/01/2023
Αναβάθμιση σε “Α” για τον ΟΤΕ στην αξιολόγηση MSCI ESG Ratings

Αναβάθμιση σε “Α” για τον ΟΤΕ στην αξιολόγηση MSCI ESG Ratings

26/01/2023
Τεχνητή Νοημοσύνη, ΙοΤ και blockchain στο νέο νομοσχέδιο του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης

Κυριάκος Πιερρακάκης: “Θα ψηφιοποιήσουμε το σύνολο του κράτους”

26/01/2023
Με ρεκόρ κερδοφορίας στα 466 εκατ. ευρώ έκλεισε το 2022 για την MYTILINEOS

Με ρεκόρ κερδοφορίας στα 466 εκατ. ευρώ έκλεισε το 2022 για την MYTILINEOS

26/01/2023
Κατά 198% αυξήθηκαν οι αφίξεις digital nomads στην Αθήνα σε μια πενταετία

Διαγωνισμός 72,46 εκατ. ευρώ για την τηλεργασία στον Δημόσιο από την ΚτΠ

26/01/2023
Παρασκευή 27-01-2023 | 00:22
  • Συνέδρια
    • Greek ICT Forum
    • e-Government Forum
    • Sm@rt Cities – Digit@l Citizens
    • ICT Security World
  • Ο Παπα-Γα(λ)λος
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Επιχειρήσεις

ΕΒΕΠ: Το οικολογικό σήμα της ΕΕ και γιατί πρέπει να το αξιοποιούν οι επιχειρήσεις

13/12/2022
σε: Επιχειρήσεις
ΕΒΕΠ: Το οικολογικό σήμα της ΕΕ και γιατί πρέπει να το αξιοποιούν οι επιχειρήσεις
1
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
14
ΘΕΑΣΕΙΣ
Κοινοποίηση σε FacebookΚοινοποίηση σε Twitter

Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς ενημερώνει πως, πριν από τρεις δεκαετίες, γεννήθηκε το οικολογικό σήμα της ΕΕ. Αυτό το εθελοντικό σήμα, σε όλη την ΕΕ, προωθεί προϊόντα περιβαλλοντικής αριστείας, βασισμένα σε αξιόπιστες και επιστημονικές πληροφορίες. Έκτοτε, έχει γίνει το πιο γνωστό οικολογικό σήμα από τους καταναλωτές σε πολλές χώρες της ΕΕ. Καθώς πολλοί καταναλωτές αγωνίζονται να κατανοήσουν ποια προϊόντα είναι πραγματικά φιλικά προς το περιβάλλον, το οικολογικό σήμα της ΕΕ είναι μια ετικέτα που μπορούν να εμπιστευτούν για να τους καθοδηγήσει προς πιο βιώσιμες επιλογές.

Το οικολογικό σήμα της ΕΕ είναι μοναδικό γιατί είναι η μόνη διαθέσιμη εθελοντική ετικέτα σε όλες της ευρωπαϊκές χώρες που επιβραβεύει μη διατροφικά προϊόντα και υπηρεσίες περιβαλλοντικής αριστείας από το 1992. Αυτό, το καθιστά ιδιαίτερα σημαντικό για τις διασυνοριακές αγορές. Η ευρεία επιλογή από χαρτί, προϊόντα καθαρισμού και καλλυντικά, μέχρι ρούχα, χρώματα και πολλά ακόμη είδη προϊόντων και υπηρεσιών, μπορούν να λάβουν πιστοποίηση. Το οικολογικό σήμα της ΕΕ συνεχίζει να αυξάνεται, με σχεδόν 90.000 προϊόντα και υπηρεσίες στην Ευρωπαϊκή αγορά. Το οικολογικό σήμα απονέμεται σε προϊόντα και υπηρεσίες με χαμηλότερο αποτύπωμα από τα συμβατικά προϊόντα σε όλο τον κύκλο ζωής τους. Αυτό σημαίνει ότι τα προϊόντα που περιέχουν λιγότερο επικίνδυνες χημικές ουσίες, είναι σχεδιασμένα να διαρκούν περισσότερο, να επισκευάζονται ευκολότερα και να κατασκευάζονται παράγοντας λιγότερα απόβλητα και CO2. Τα κριτήρια αναπτύσσονται από την ΕΕ και τα κράτη μέλη, σε συνεργασία με τη βιομηχανία, τις οργανώσεις καταναλωτών και τις περιβαλλοντικές ΜΚΟ. Σε αντίθεση με τις μη πιστοποιημένες «πράσινες» ετικέτες, οι εθνικές αρχές ελέγχουν διεξοδικά τη συμμόρφωση των παραγωγών με τις απαιτήσεις του οικολογικού σήματος της ΕΕ.

Το Ε.Β.Ε.Π. παρουσιάζει το οικολογικό σήμα της ΕΕ, συστήνει στις ελληνικές επιχειρήσεις να το αξιοποιήσουν και συμβουλεύει τον κάθε παραγωγό και έμπορο, πως μπορεί με τη χρήση του να πετύχει πολύ περισσότερα στη προτίμηση των καταναλωτών. Συγκεκριμένα, οι πέντε βασικοί στόχοι των επιχειρήσεων είναι οι εξής:

1. Να προσφέρουν στους καταναλωτές αξιόπιστα βιώσιμα προϊόντα

Πολλοί καταναλωτές θέλουν να ψωνίζουν με βιώσιμο τρόπο. Η διάθεση περισσότερων προϊόντων με το οικολογικό σήμα της ΕΕ σημαίνει προσφορά βιώσιμων επιλογών, σε πελάτες που ενδιαφέρονται να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα. Οκτώ στα δέκα άτομα που γνωρίζουν το οικολογικό σήμα της ΕΕ πιστεύουν ότι διασφαλίζει φιλικότητα προς το περιβάλλον και, σε πολλές χώρες της ΕΕ, είναι το πιο γνωστό από όλα τα διαθέσιμα οικολογικά σήματα.

2. Να παίξουν ρόλο στη διαμόρφωση βιώσιμων καταναλωτικών συνηθειών

Οι έμποροι λιανικής μπορούν να αποφασίσουν, με βάση τη δική τους στρατηγική συλλογής, ποια προϊόντα θα διαθέσουν στους καταναλωτές. Η προσφορά προϊόντων με το οικολογικό σήμα της ΕΕ και η εμφάνισή τους σε περίοπτη θέση μπορεί να παρακινήσει όλο και περισσότερους καταναλωτές να αναζητήσουν μία πιο βιώσιμη εναλλακτική στις αγορές τους. Έτσι, οι επιχειρήσεις μπορούν να συμβάλουν στην οικοδόμηση πιο βιώσιμων καταναλωτικών συνηθειών.

3. Να βρεθούν ένα βήμα μπροστά από τους μελλοντικούς κανόνες διαφήμισης

Στους καταναλωτές πρέπει να προβάλονται αξιόπιστες περιβαλλοντικές απαιτήσεις ενώ αντίστοιχα να αποφεύγονται παραπλανητικές. Για να διασφαλιστεί η εμπιστοσύνη των καταναλωτών, οι υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων της ΕΕ αυστηροποιούν τις απαιτήσεις για τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρίες προβάλλουν τα «πράσινα πιστοποιητικά» των προϊόντων τους. Στο μέλλον δεν θα επιτρέπονται γενικές περιβαλλοντικές απαιτήσεις που δεν μπορούν να αποδειχθούν. Οποιαδήποτε ετικέτα βιωσιμότητας εμφανίζεται, θα πρέπει να βασίζεται σε ένα επαληθευμένο σύστημα πιστοποίησης. Η χρήση του είναι μια επιλογή για την υποστήριξη πράσινων αξιώσεων και λειτουργεί ως αξιόπιστος οδηγός για τους καταναλωτές στις αποφάσεις αγοράς.

4. Να πιστοποιούν την πράσινη προσφορά τους

Το σήμα αποτελεί βασικό συστατικό της Ευρωπαϊκής πολιτικής για βιώσιμα προϊόντα, η οποία έχει στόχο να καταστήσει τα αειφόρα προϊόντα ως τον κανόνα μέχρι το 2030. Υπό αυτή την έννοια, οι επιχειρήσεις μπορούν να ανατρέχουν στο οικολογικό σήμα της ΕΕ, κατά τη διαδικασία που ορίζει αρχικά τι είναι ένα προϊόν βιώσιμο. Η ετικέτα μπορεί, για παράδειγμα, να χρησιμοποιηθεί για την πιστοποίηση της ιδιωτικής-οικολογικής-επωνυμίας των επιχειρήσεων λιανικής, ώστε να διακριθούν ως πρωτοπόροι στην προσφορά βιώσιμων προϊόντων.

5. Να κάνουν πιο εύκολη την αναφορά στις προσπάθειές τους για βιωσιμότητα

Σε μια εποχή που τα πρότυπα αναφοράς βιωσιμότητας γίνονται πιο αυστηρά και πιο εμφανή στις στρατηγικές του λιανικού εμπορίου, το οικολογικό σήμα της ΕΕ μπορεί να βοηθήσει να γίνει το έργο πιο εύκολο. Οι αξιόπιστοι και συγκρίσιμοι δείκτες που προέρχονται από προϊόντα με οικολογικό σήμα μπορούν να περιλαμβάνουν τόσο το ποσοστό προϊόντων που πωλούνται σε μια συγκεκριμένη ομάδα προϊόντων, όσο και τον αριθμό ομάδων προϊόντων με ελάχιστο ποσοστό πωλήσεων πιστοποιημένο με το οικολογικό σήμα της ΕΕ.

Το Ε.Β.Ε.Π., επίσης, συστήνει πως, για να δράσει επιτυχώς μια επιχείρηση με περισσότερα και πιο βιώσιμα προϊόντα, πρέπει να:

α) προσδιορίσει ποια από τα προϊόντα της είναι διαθέσιμα μέσω του ηλεκτρονικού καταλόγου προϊόντων οικολογικού σήματος ΕΕ.
β) δημιουργήσει αντίγραφα ασφαλείας της δικής της επωνυμίας με το οικολογικό σήμα της ΕΕ ή να απαιτήσει από τους προμηθευτές της να πιστοποιήσουν τα προϊόντα τους.
γ) αυξήσει την αναγνώριση των καταναλωτών για το οικολογικό σήμα της ΕΕ, μέσω της προώθησης τιμών σε συμφωνία με τους κατασκευαστές, με ειδικά ράφια για τα προϊόντα σε καταστήματα ή σε πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου.
δ) ενσωματώσει δείκτες και στόχους στη στρατηγική αειφορίας της, μέσω της προσφοράς προϊόντων οικολογικού σήματος της ΕΕ.
ε) συμμετάσχει στη Δέσμευση της ΕΕ για τη Βιώσιμη Κατανάλωση.

Ο πρόεδρος του Ε.Β.Ε.Π., Βασίλης Κορκίδης, δήλωσε σχετικά: «Η πώληση προϊόντων με το οικολογικό σήμα της ΕΕ θα πρέπει να μπορεί να κοινοποιείται εύκολα από τις ενδιαφερόμενες εταιρείες προς το καταναλωτικό κοινό, ως δέσμευση της ΕΕ για τη βιώσιμη κατανάλωση. Αυτή η πρωτοβουλία αύξησης της προσφοράς προϊόντων με οικολογικό σήμα θα προσφέρει στις επιχειρήσεις δημόσια αναγνώριση για τις προσπάθειές τους να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα και να προωθήσουν τη βιώσιμη κατανάλωση στην ελληνική αγορά».

 

Λέξεις-κλειδιά: Ε.ΕΕΒΕΠεπιχειρήσειςΟικολογία
ΚοινοποίησηTweetΚοινοποίησηΑποστολή
Προηγούμενη δημοσίευση

Tο πρώτο της αιολικό πάρκο στην Ελλάδα κατασκευάζει η γαλλική Valorem

Επόμενη δημοσίευση

ΑΔΜΗΕ και Telecom Egypt ξεκινούν την τηλεπικοινωνιακή διασύνδεση Ελλάδας – Αφρικής

Σχετικά Άρθρα

Επενδύσεις 687 εκατ. στην Ελλάδα από την EBRD το 2022 

Επενδύσεις 687 εκατ. στην Ελλάδα από την EBRD το 2022 

26/01/2023
ACS: Ετήσια πιστοποίηση βιωσιμότητας με χάλκινο μετάλλιο από την EcoVadis

ACS: Ετήσια πιστοποίηση βιωσιμότητας με χάλκινο μετάλλιο από την EcoVadis

26/01/2023
Αναβάθμιση σε “Α” για τον ΟΤΕ στην αξιολόγηση MSCI ESG Ratings

Αναβάθμιση σε “Α” για τον ΟΤΕ στην αξιολόγηση MSCI ESG Ratings

26/01/2023
Με ρεκόρ κερδοφορίας στα 466 εκατ. ευρώ έκλεισε το 2022 για την MYTILINEOS

Με ρεκόρ κερδοφορίας στα 466 εκατ. ευρώ έκλεισε το 2022 για την MYTILINEOS

26/01/2023
Επόμενη δημοσίευση
ΑΔΜΗΕ και Telecom Egypt ξεκινούν την τηλεπικοινωνιακή διασύνδεση Ελλάδας – Αφρικής

ΑΔΜΗΕ και Telecom Egypt ξεκινούν την τηλεπικοινωνιακή διασύνδεση Ελλάδας - Αφρικής

EY: Η Ελλάδα να συνεχίσει να επενδύει στο ανθρώπινο κεφάλαιο, την ψηφιακή τεχνολογία και τη βιωσιμότητα

EY: Η Ελλάδα να συνεχίσει να επενδύει στο ανθρώπινο κεφάλαιο, την ψηφιακή τεχνολογία και τη βιωσιμότητα

Χρήστος Σταϊκούρας: Ενισχύεται περαιτέρω η συνεργασία Ελλάδας – Γαλλίας

Χρήστος Σταϊκούρας: Ενισχύεται περαιτέρω η συνεργασία Ελλάδας - Γαλλίας

Στα 44,3 εκατ. ευρώ ο τζίρος της Intracom Holdings το εννεάμηνο

Στα 44,3 εκατ. ευρώ ο τζίρος της Intracom Holdings το εννεάμηνο

Τριήμερο εκδηλώσεων «Παίζω – Ανακαλύπτω – Δημιουργώ»

Τριήμερο εκδηλώσεων «Παίζω – Ανακαλύπτω - Δημιουργώ»

ICTplus

© (περιεχομένου) 2022 TEAMWORKS
Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Ταυτότητα & Επικοινωνία

  • Ταυτότητα
  • Η εταιρεία
  • Η Ομάδα
  • Όροι χρήσης
  • Ιδιωτικότητα
  • Επικοινωνία

Ακολουθήστε μας

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)

© (περιεχομένου) 2022 TEAMWORKS
Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για τη χρήση cookies. Περισσότερα στη σελίδα Ιδιωτικότητα.