• Τελευταία
To 2023 1,2 δισ. άνθρωποι θα παίζουν online παιχνίδια

Gaming: Μήπως τα παιδιά μας περνούν πολλή ώρα παίζοντας ηλεκτρονικά παιχνίδια;

17/01/2023
Δωρεάν data στο κινητό και αποκλειστικές προσφορές, για όλους τους συνδρομητές της COSMOTE

Η COSMOTE στηρίζει τους συνδρομητές της που επικοινωνούν με τους δικούς τους ανθρώπους στις περιοχές της Τουρκίας και της Συρίας

07/02/2023
Κυκλοφόρησε η ετήσια έκδοση ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ 2022

Κυκλοφόρησε η ετήσια έκδοση ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ 2022

07/02/2023
Η ABB E-mobility εγκαινιάζει τη μεγαλύτερη μονάδα παραγωγής γρήγορων φορτιστών DC στην Ιταλία

Η ABB E-mobility παραδίδει τον εκατομμυριοστό φορτιστή ηλεκτρικών οχημάτων

07/02/2023
Νέο έργο της DOTSOFT Α.Ε. στο Δήμο Κόνιτσας

Ψηφιακή ξενάγηση με χρήση 3D τεχνολογιών – νέα ματιά στην Κύθνο από την Dotsoft Α.Ε.

07/02/2023
«Ορίζοντας Ευρώπη»: Εθνικές Ημερίδες για τις προκηρύξεις 2023 – 2024

«Ορίζοντας Ευρώπη»: Εθνικές Ημερίδες για τις προκηρύξεις 2023 – 2024

07/02/2023
Για την απόλυτη εμπειρία HORECA δε χρειάζεσαι κράτηση,  αφού έχεις το Πλαίσιο PRO

Για την απόλυτη εμπειρία HORECA δε χρειάζεσαι κράτηση, αφού έχεις το Πλαίσιο PRO

07/02/2023
Η Check Point Software παρουσίασε τη νέα στρατηγική της κατεύθυνση στην ετήσια εκδήλωση CPX 360 και αποκάλυψε το ταχύτερο τείχος προστασίας στον κόσμο

Οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου στρέφονται σε Bots του Telegram για να παρακάμψουν τους περιορισμούς στο ChatGPT

07/02/2023
Apple και Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο επίκεντρο μιας διαμάχης 15 δισ. δολαρίων

ΕΕ–Ινδία: Νέο Συμβούλιο Εμπορίου και Τεχνολογίας

07/02/2023
Παρακολουθήσεις: Έλληνες αξιωματούχοι και δημοσιογράφοι στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

Το Ταμείο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Καινοτομίας εισφέρει μετοχικά κεφάλαια ύψους 331 εκατ. € σε ευρωπαϊκές εταιρείες υπερπροηγμένης τεχνολογίας

07/02/2023
Τι ήταν τελικά το μπαλόνι που πετούσε στον ουρανό των ΗΠΑ;

Τι ήταν τελικά το μπαλόνι που πετούσε στον ουρανό των ΗΠΑ;

07/02/2023
Και η Baidu στη «μάχη» κατά του ChatGPT με το Ernie bot

Και η Baidu στη «μάχη» κατά του ChatGPT με το Ernie bot

07/02/2023
Ο Χρίστος Δήμας στο Άτυπο Συμβούλιο Υπουργών Έρευνας & Καινοτομίας της Ε.Ε για το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης

Χρηματοδότηση 25,19 εκατ. ευρώ για το Ελληνικό Ινστιτούτο Παστέρ από το Ταμείο Ανάκαμψης

07/02/2023
Θεόδωρος Λιβάνιος: Αναπτύσσονται 2.600 σημεία σε όλη την Ελλάδα με δωρεάν πρόσβαση στο internet

Αυξάνεται σταθερά η χρήση του διαδικτύου στην Ελλάδα – Χρήστες το 91% του πληθυσμού 

07/02/2023
Η ΕΥΔΑΠ «τρέχει» επενδύσεις 1,5 δισ. ευρώ για βιώσιμη ανάπτυξη

Η ΕΥΔΑΠ εγκαθιστά το σύστημα τεχνητής γεωθερμίας «ATPV»

07/02/2023
ΕΥ: Οι «νεοτράπεζες» αλλάζουν το τραπεζικό τοπίο

Το ψηφιακό έγκλημα στοχοποιεί τις ανέπαφες πληρωμές

07/02/2023
Η Bayer και η Informed Data Systems Inc. (One Drop) ενώνουν τις δυνάμεις τους για την ανάπτυξη ψηφιακών προϊόντων υγείας για διάφορους θεραπευτικούς τομείς

Θύμα της κρίσης και η αγορά των tablets

07/02/2023
SID 2023: 20 Χρόνια Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου

1 στους 2 εκπαιδευτικούς δεν μπορούν να βοηθήσουν σε διαδικτυακές παρενοχλήσεις

07/02/2023
Κακόβουλο λογισμικό κρύβεται πίσω από κορυφαίους υποψηφίους για βραβείο Grammy

Ενημέρωση Kaspersky για τη σειρά του Netflix “You”

07/02/2023
ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 25% στον γενικό δείκτη τιμών εισαγωγών στη βιομηχανία τον Νοέμβριο

Πακέτο 1,36 δισ. για τις ελληνικές ενεργοβόρες εταιρείες

07/02/2023
Billys: Η νέα ψηφιακή πλατφόρμα διαχείρισης κοινοχρήστων, που συγκέντρωσε 805.000 Ευρώ, ήρθε και φέρνει ταχύτητα, διαφάνεια και ευκολία

Billys: Η νέα ψηφιακή πλατφόρμα διαχείρισης κοινοχρήστων, που συγκέντρωσε 805.000 Ευρώ, ήρθε και φέρνει ταχύτητα, διαφάνεια και ευκολία

07/02/2023
Τετάρτη 08-02-2023 | 02:14
  • Συνέδρια
    • Greek ICT Forum
    • e-Government Forum
    • Sm@rt Cities – Digit@l Citizens
    • ICT Security World
  • Ο Παπα-Γα(λ)λος
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Προϊόντα-Υπηρεσίες Gaming

Gaming: Μήπως τα παιδιά μας περνούν πολλή ώρα παίζοντας ηλεκτρονικά παιχνίδια;

17/01/2023
σε: Gaming
To 2023 1,2 δισ. άνθρωποι θα παίζουν online παιχνίδια
1
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
19
ΘΕΑΣΕΙΣ
Κοινοποίηση σε FacebookΚοινοποίηση σε Twitter

Σύμφωνα με τον οργανισμό ISFE, το 50% των πολιτών ηλικίας 6-64 ετών στην Ευρώπη παίζει βιντεοπαιχνίδια. Ο αριθμός αυτός αυξάνεται σημαντικά στις ηλικίες 6-10 (68%), καθώς και στις ηλικίες 11-14 (79%) και 15-24 (72%). Σύμφωνα με ορισμένες έρευνες, οι έφηβοι μπορεί να περνούν έως και τρεις ώρες την ημέρα παίζοντας παιχνίδια. «Αυτό δεν είναι απαραίτητα πρόβλημα, αρκεί να τους μένει χρόνος και για άλλες δραστηριότητες» λέει ο Phil Muncaster από την ομάδα της παγκόσμιας εταιρείας ψηφιακής ασφάλειας ESET.

Όμως για κάποιους, αυτό που ξεκίνησε ως υγιές ενδιαφέρον – ίσως κατά τη διάρκεια των διακοπών – μπορεί τελικά να εξελιχθεί σε εμμονή, ακόμη και σε εθισμό λέει ο Muncaster. Οι ανήσυχοι γονείς πρέπει να γνωρίζουν ποια είναι τα προειδοποιητικά σημάδια και τι μπορούν να κάνουν για να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα πριν αυτά ξεφύγουν από τον έλεγχο.

Οι κυριότερες ενδείξεις ότι το παιδί σας μπορεί να περνάει πολλή ώρα στα ηλεκτρονικά παιχνίδια

Οι γονείς που δε μεγάλωσαν με τις ψηφιακές τεχνολογίες και τα ηλεκτρονικά παιχνίδια on demand έχουν μερικές φορές την τάση να αντιδρούν υπερβολικά όταν τα παιδιά τους περνούν χρόνο κολλημένα σε μια οθόνη. Βέβαια έχουν εύλογες ανησυχίες: για τους ανθρώπους με τους οποίους τα παιδιά τους μπορεί να συνομιλούν στο διαδίκτυο, για τον αντίκτυπο στον ύπνο, τη διάθεση και τη συμπεριφορά τους, ακόμη και για τη σωματική τους υγεία.

Πώς μπορείτε λοιπόν να καταλάβετε αν το παιδί σας είναι εθισμένο στα ηλεκτρονικά παιχνίδια;

Μπορεί να αρχίσουν να βυθίζονται στον ψηφιακό κόσμο σε σημείο που να σταματούν να δίνουν προσοχή στα πράγματα που συμβαίνουν στην πραγματική ζωή, αναφέρουν οι ειδικοί από την εταιρεία ESET. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει:

  • Αρχίζουν να παραμελούν την προσωπική τους υγιεινή ή διατροφή
  • Αποφεύγουν τη δια ζώσης επικοινωνία με τους φίλους τους
  • Γίνονται ευερέθιστοι και ανήσυχοι όταν δεν παίζουν τα αγαπημένα τους παιχνίδια
  • Δείχνουν υπερβολικά κουρασμένοι ή έχουν πονοκεφάλους ή πόνο στα χέρια/τα μάτια από το παιχνίδι
  • Αρνούνται να πάνε στο σχολείο, προκειμένου να παίζουν περισσότερο
  • Δυσκολεύονται να κοιμηθούν
  • Λένε ψέματα για το πόσο χρόνο ξοδεύουν παίζοντας
  • Οποιαδήποτε προσπάθεια περιορισμού του χρόνου τους μπροστά στην οθόνη οδηγεί σε μεγάλες αντιπαραθέσεις/εκρήξεις θυμού

Βέβαια αν τα παιδιά σας εμφανίζουν κάποιο από αυτά τα συμπτώματα δεν σημαίνει ότι είναι εθισμένα στα ηλεκτρονικά παιχνίδια. Αντίθετα, πολλοί εθισμένοι στα παιχνίδια δεν εμφανίζουν όλα αυτά τα συμπτώματα. Ο καλύτερος τρόπος για να προχωρήσετε είναι να μιλήσετε μαζί τους για τις ανησυχίες σας και, αν αυτό αποτύχει, να μοιραστείτε τις ανησυχίες αυτές με τους δασκάλους του παιδιού σας.

Πως μπορείτε να μειώσετε τον χρόνο που αφιερώνουν τα παιδιά σας στα ηλεκτρονικά παιχνίδια;

Αν ανησυχείτε για τον χρόνο που το παιδί σας σπαταλάει σε παιχνίδια κάθε εβδομάδα, σκεφτείτε τα παρακάτω βήματα ως ένα καλό σημείο εκκίνησης, λέει ο Phil από την ESET:

  • Επικοινωνήστε με τα παιδιά σας: Ό,τι κι αν συμβεί, συνεχίστε να τους μιλάτε. Τα παιδιά σας χρειάζονται καθοδήγηση, αλλά χρειάζονται επίσης ένα ανοιχτό, μη επικριτικό περιβάλλον για να μοιραστούν τις ανησυχίες και τα συναισθήματά τους. Αφήστε κατά μέρους το παιχνίδι της επίρριψης ευθυνών και προσπαθήστε να κατανοήσετε περισσότερο ο ένας τον άλλον.
  • Οικοδομήστε εμπιστοσύνη: Μέρος αυτής της διαδικασίας επικοινωνίας είναι η εδραίωση εμπιστοσύνης και σιγουριάς. Το να λέτε απλώς στα παιδιά σας τι να κάνουν θα τα αναγκάσει να κρύψουν την αρνητική συμπεριφορά. Να είστε όσο το δυνατόν πιο ανοιχτοί και με ενσυναίσθηση για τις δυσκολίες που περνούν τα παιδιά σας καθώς μεγαλώνουν.
  • Βρείτε μαζί τα όρια: Ακριβώς όπως θα πρέπει να προσπαθείτε να αποφεύγετε να δίνετε εντολές στα παιδιά σας, αντισταθείτε επίσης στην παρόρμηση να πάρετε τις συσκευές ή τις κονσόλες τους. Αντ’ αυτού, καθίστε μαζί και κάντε ένα σχέδιο για τη μείωση του χρόνου που περνούν μπροστά στην οθόνη, ίσως με την απεγκατάσταση εφαρμογών παιχνιδιών σε συγκεκριμένες συσκευές. Αυτό μπορεί να χρειαστεί να γίνει σταδιακά. Δουλέψτε ένα ημερήσιο χρονικό όριο για τα παιχνίδια, ίσως, ή μια ώρα διακοπής της χρήσης του οικιακού Wi-Fi. Αν το κάνετε αυτό από κοινού, έχετε περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας.
  • Προγραμματίστε ψηφιακά διαλείμματα: Στο πλαίσιο του κλίματος συνεργασίας με τα παιδιά σας, σκεφτείτε να καθίσετε μαζί με τα παιδιά σας και να προγραμματίσετε μικρά διαλείμματα μακριά από τις συσκευές/κονσόλες τους. Θα μπορούσε να είναι ένα ταξίδι για λίγες ώρες ή ακόμη και ένα Σαββατοκύριακο. Προσπαθήστε να κάνετε κάτι που θα σας ευχαριστεί και τους δύο και διατηρήστε τα επίπεδα ενθάρρυνσης/παρακίνησης όσο το δυνατόν υψηλότερα.
  • Σκεφτείτε τη χρήση κάποιας εφαρμογής γονικού ελέγχου: Εξειδικευμένο λογισμικό μπορεί να αποκλείσει την πρόσβαση σε συγκεκριμένες εφαρμογές παιχνιδιών ή/και να περιορίσει τη χρήση τους με χρονικά όρια. Αν ανησυχείτε ότι τα παιδιά σας δεν τηρούν τη δική τους πλευρά της συμφωνίας, μπορεί να είναι ένας χρήσιμος τρόπος για να ελαχιστοποιήσετε τη ζημιά. Ωστόσο, να εξηγείτε πάντα γιατί χρησιμοποιείτε τέτοια εργαλεία.
  • Πρώτα η ασφάλεια: Εκτός από τις ανησυχίες για την υπερβολική χρήση των ιστοσελίδων παιχνιδιών, πολλοί γονείς ανησυχούν επίσης για το με ποιους αλληλοεπιδρούν τα παιδιά τους στο διαδίκτυο και για το είδος του περιεχομένου στο οποίο εκτίθενται. Οι εφαρμογές γονικού ελέγχου μπορούν να διαχειριστούν τη δεύτερη ανησυχία. Αλλά οι γονείς θα πρέπει επίσης να είναι προετοιμασμένοι να συζητήσουν με τα παιδιά τους για να διασφαλίσουν ότι γνωρίζουν τους πιθανούς κινδύνους που αντιμετωπίζουν στον ψηφιακό κόσμο. Ως ψηφιακοί πολίτες, είναι εύκολο να πιστέψουμε ότι τα παιδιά είναι πιο εξοικειωμένα με το διαδίκτυο από ό,τι είναι στην πραγματικότητα. Βεβαιωθείτε ότι κατανοούν τους κινδύνους της υπερβολικής κοινοποίησης προσωπικών πληροφοριών, καθώς και τους κινδύνους από κακόβουλους χρήστες, οι οποίοι χαρακτηρίζονται ως «αρπακτικά». Θα πρέπει να είναι σε θέση να σας πουν τα πάντα χωρίς να φοβούνται.

Οι γονείς μερικές φορές ξεχνούν το πόσο αγχωτικό είναι να μεγαλώνεις. Σε αυτό το πλαίσιο, τα ηλεκτρονικά παιχνίδια μπορούν να αποτελέσουν μια θαυμάσια ανάπαυλα από όλη την ένταση των συναισθημάτων, ενώ παράλληλα βοηθούν τα παιδιά να αναπτύξουν κάποιες υποτιμημένες δεξιότητες, όπως ο συντονισμός χεριού-ματιού και η επίλυση προβλημάτων. Αλλά είναι επίσης σημαντικό να τα κρατάτε ασφαλή και υγιή – παρεμβαίνοντας το συντομότερο δυνατό αν τα πράγματα αρχίσουν να ξεφεύγουν από τον έλεγχο.

Λέξεις-κλειδιά: ESETgamingISFEηλεκτρονικά παιχνίδια
ΚοινοποίησηTweetΚοινοποίησηΑποστολή
Προηγούμενη δημοσίευση

Ρώσοι χάκερ προσπαθούν να παρακάμψουν τους περιορισμούς του OpenAI με σκοπό την κακόβουλη χρήση του ChatGPT

Επόμενη δημοσίευση

Η Vivacom, μέλος της United Group, είναι ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος πάροχος δορυφορικών υπηρεσιών παγκοσμίως

Σχετικά Άρθρα

Η Samsung Electronics παρουσιάζει το Odyssey Neo G7 43″- το πρώτο Mini-LED Flat Gaming Monitor

Η Samsung Electronics παρουσιάζει το Odyssey Neo G7 43″- το πρώτο Mini-LED Flat Gaming Monitor

26/01/2023
Στα 23,3 δισ. ευρώ η ευρωπαϊκή αγορά βιντεοπαιχνιδιών

Στα 23,3 δισ. ευρώ η ευρωπαϊκή αγορά βιντεοπαιχνιδιών

25/01/2023
Επαναπροσδιορίζοντας τους κανόνες του παιχνιδιού με την οθόνη Philips Evnia 27M2C5500W

Επαναπροσδιορίζοντας τους κανόνες του παιχνιδιού με την οθόνη Philips Evnia 27M2C5500W

19/01/2023
Η Samsung Electronics παρουσιάζει τον υψηλής απόδοσης δίσκο PC SSD για αναβαθμισμένη εμπειρία σε υπολογιστή και Gaming

Η Samsung Electronics παρουσιάζει τον υψηλής απόδοσης δίσκο PC SSD για αναβαθμισμένη εμπειρία σε υπολογιστή και Gaming

12/01/2023
Επόμενη δημοσίευση
Η Vivacom, μέλος της United Group, είναι ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος πάροχος δορυφορικών υπηρεσιών παγκοσμίως

Η Vivacom, μέλος της United Group, είναι ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος πάροχος δορυφορικών υπηρεσιών παγκοσμίως

Διπλή διεθνής διάκριση για την EY στα Microsoft Global Partner of the Year Awards 2021

EY: Οι πάροχοι ενέργειας κινδυνεύουν να ξεπεραστούν από τις εξελίξεις καθώς η ενέργεια αποτελεί, πλέον, προσωπική προτεραιότητα για τους καταναλωτές

Το ΕΚΔΔΑ στην παρουσίαση της Εθνικής Πολιτικής Διοικητικών Διαδικασιών του Υπ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης

Το ΕΚΔΔΑ στην παρουσίαση της Εθνικής Πολιτικής Διοικητικών Διαδικασιών του Υπ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης

Θεόδωρος Λιβάνιος: Αναπτύσσονται 2.600 σημεία σε όλη την Ελλάδα με δωρεάν πρόσβαση στο internet

Η σημασία της παροχής Wi-Fi δικτύων σε μονάδες Ιατρικής και Κοινωνικής Φροντίδας

Η realme κυκλοφορεί το πρώτο της tablet στην Ελλάδα, το realme Pad, και το οικονομικό realme Watch 3

Η realme κυκλοφορεί το πρώτο της tablet στην Ελλάδα, το realme Pad, και το οικονομικό realme Watch 3

ICTplus

© (περιεχομένου) 2022 TEAMWORKS
Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Ταυτότητα & Επικοινωνία

  • Ταυτότητα
  • Η εταιρεία
  • Η Ομάδα
  • Όροι χρήσης
  • Ιδιωτικότητα
  • Επικοινωνία

Ακολουθήστε μας

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)

© (περιεχομένου) 2022 TEAMWORKS
Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για τη χρήση cookies. Περισσότερα στη σελίδα Ιδιωτικότητα.