Τράπεζες

H JP Morgan ανοίγει υποκατάστημα στο metaverse

Το πρώτο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα στο metaverse δημιούργησε η JPMorgan, ανοίγοντας υποκατάστημα στην Decentraland (εικονικό κόσμο με βάση το blockchain).

Η μεγαλύτερη τράπεζα των ΗΠΑ κυκλοφόρησε επίσης ένα έγγραφο που διερευνά πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να βρουν ευκαιρίες στο metaverse, μετά τα αποκαλυπτήρια του Onyx lounge.

Η επικεφαλής του τμήματος κρυπτογράφησης και metaverse της JPMorgan, ανέφερε πως «υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον από τους πελάτες μας να μάθουν περισσότερα για το metaverse».

Η έκθεση τονίζει ότι η μέση τιμή ενός αγροτεμαχίου εικονικής γης διπλασιάστηκε το δεύτερο εξάμηνο του 2021, από 6.000 δολάρια τον Ιούνιο σε 12.000 δολάρια τον Δεκέμβριο στους τέσσερις κύριους ιστότοπους του Web 3 metaverse: Decentraland, The Sandbox, Somnium Space και Cryptovoxels, ενώ σημειώνεται ότι «με τον καιρό, η εικονική αγορά ακινήτων θα μπορούσε να αρχίσει να βλέπει υπηρεσίες όπως στον φυσικό κόσμο, συμπεριλαμβανομένων συμβάσεων πίστωσης, στεγαστικών δανείων και ενοικίασης».

Παράλληλα, αναφέρεται ότι η διαχείριση εξασφαλίσεων αποκεντρωμένης χρηματοδότησης (DeFi) θα μπορούσε κάλλιστα να μπει στο παιχνίδι και ότι αντί για τις παραδοσιακές εταιρείες χρηματοδότησης αυτό θα μπορούσε να γίνει από αποκεντρωμένους αυτόνομους οργανισμούς (DAO).

Η JPMorgan αναφέρει, επίσης, πως ηεργασία στο metaverse θα είναι επίσης επικερδής, υπογραμμίζοντας μια σειρά παρόχων ψυχαγωγίας, καθώς και εφαρμογές όπως η RTFKT, ένας εικονικός σχεδιαστής παπουτσιών που αποκτήθηκε πρόσφατα από τη Nike.

Εν συνεχεία, συμπλήρωσε ότι μια άλλη μεγάλη δαπάνη πιθανότατα θα είναι στη διαφήμιση, επισημαίνοντας μια πρόβλεψη ότι οι δαπάνες για διαφημίσεις εντός του παιχνιδιού πρόκειται να φτάσουν τα 18,41 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2027.

Προ ολίγων ημερών, η Samsung άνοιξε “κατάστημα” στη Decentraland, ενώ το Νοέμβριο τα Barbados ίδρυσαν metaverse “πρεσβεία”.

close menu