Τετάρτη 21-04-2021 | 02:46
13 °c
Athens
15 ° Τε
15 ° Πε
16 ° Πα
16 ° Σα
15 ° Κυ
  • Συνέδρια
    • Greek ICT Forum
    • e-Government Forum
    • Sm@rt Cities – Digit@l Citizens
    • ICT Security World
  • Ο Παπα-Γα(λ)λος
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα

Η ΑΙ τεχνολογία οπτικής αναζήτησης του GLAMI.gr διπλασίασε το conversion rate για τα προϊόντα που αναζητήθηκαν

23/02/2021
σε: Artificial Intelligence (AI), Retail, Επιχειρήσεις
Η ΑΙ τεχνολογία οπτικής αναζήτησης του GLAMI.gr διπλασίασε το conversion rate για τα προϊόντα που αναζητήθηκαν
3
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
46
ΘΕΑΣΕΙΣ
Κοινοποίηση σε FacebookΚοινοποίηση σε Twitter

Σύμφωνα με την ολοκληρωμένη μελέτη της μηχανής αναζήτησης μόδας GLAMI σχετικά με τις τάσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο που αποτυπώθηκαν αναλυτικά στην Ετήσια ανασκόπηση του 2020, η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI τεχνολογία) χαρακτηρίστηκε ως μία από τις κινητήριες δυνάμεις καινοτομίας στο ηλεκτρονικό εμπόριο μόδας για το 2021.

Ήδη την προηγούμενη χρονιά είδαμε μια τάση εκδημοκρατισμού της τεχνητής νοημοσύνης. Ενώ στο παρελθόν μόνο οι μεγάλοι παίκτες του ηλεκτρονικού εμπορίου χρησιμοποιούσαν αλγόριθμους μηχανικής μάθησης (machine learning) για να καταλάβουν τις τάσεις των πωλήσεων, τώρα πλέον και μικρότεροι retailers χρησιμοποιούν την ίδια τεχνολογία για να κατανοήσουν τη δυναμική της αγορά μόδας, η οποία μπορεί να τους προσφέρει περισσότερες ευκαιρίες επιτυχίας.

Σύμφωνα με το GLAMI, οι τομείς που οι fashion retailers βλέπουν τη μεγαλύτερη δυνατότητα χρήσης της AI τεχνολογίας είναι οι εξής:

Αναζήτηση Βάση εικόνας και υπερ-εξατομίκευση.

Η οπτική αναγνώριση γίνεται πλέον διαθέσιμη σε ένα ευρύ φάσμα καταστημάτων και προσφέρει εκπληκτικά αποτελέσματα. Ο χρήστης μπορεί να χρησιμοποιήσει ένα στιγμιότυπο οθόνης (screenshot) ή μια φωτογραφία με προϊόντα που του αρέσουν και στη συνέχεια να βρει τα ίδια ή παρόμοια. Η δυνατότητα αυτή είναι ωφέλιμη και για τα ίδια τα καταστήματα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η αναζήτηση βάση εικόνας του GLAMI που αύξησε κατά δύο φορές το conversion rate (ποσοστό μετατροπής) για τα προϊόντα που αναζητήθηκαν μέσω της εφαρμογής. Παράλληλα, ο στόχος της υπερ-εξατομίκευσης είναι να διευκολύνει τους καταναλωτές να βρουν αυτό που ψάχνουν και να προχωρήσουν σε παραγγελία ενώ από επιχειρηματικής πλευράς, οι εξατομικευμένες προτάσεις αυξάνουν το conversion rate και τη μέση τιμή παραγγελίας.

Το παράδειγμα του GLAMI.gr

Στο GLAMI κατά μέσο όρο, 30 εκατομμύρια προϊόντα είναι διαθέσιμα στους καταναλωτές σε 17 χώρες ενώ χιλιάδες προστίθενται καθημερινά. Η ομάδα AI κατάφερε να δημιουργήσει αυτοματισμούς για την κατηγοριοποίηση των προϊόντων με βάση τη φωτογραφία και την περιγραφή αλλά και την εξατομίκευση του καταλόγου που βασίζεται στο ιστορικό αναζήτησης και την καταναλωτική συμπεριφορά (on site) κάθε επισκέπτη.

Το αποτέλεσμα που βασίστηκε σε μελέτη μηνών, ήταν ο ποιοτικότερες κατάλογος για όλους του επισκέπτες (μία εργασία που θα χρειαζόταν 100 άτομα με πλήρη απασχόληση για να κατηγοριοποιηθούν χειροκίνητα όλα τα προϊόντα) αλλά και να βελτιωθούν οι περισσότεροι σημαντικοί επιχειρηματικοί δείκτες- Conversion Rate, χρόνος στη σελίδα και ποσοστό εγκατάλειψης.

Μείωση Επιστροφών
Το λάθος μέγεθος και η κακή εφαρμογή εξακολουθούν να είναι στην κορυφή των λόγων επιστροφής στις online αγορές προϊόντων μόδας. Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βοηθήσει και σε αυτόν τον τομέα, ξεκινώντας από την προτεινόμενη επιλογή μεγέθους βάσει προηγούμενων αγορών και επιστροφών, έως και την εικονική δοκιμή δίνοντας την ευκαιρία στον πελάτη να δοκιμάσει εικονικά αυτά που έχει επιλέξει, για να δει τις επιλογές του φορεμένες.

Εικονική Εξυπηρέτηση Πελατών
Τα chatbots μαζί με τον βοηθό φωνητικής αναζήτησης γίνονται ολοένα και περισσότερο διαισθητικά και ακριβείς αν και εξακολουθεί να χρειάζεται ισορροπία κατά την εφαρμογή τους καθώς ακόμη χρειάζεται η ανθρώπινη σκέψη και υποστήριξη στην επίλυση πολύπλοκων ζητημάτων ή ερωτήσεων.

Σχεδιασμός και βελτιστοποίηση της παραγωγής
Η τεχνολογία AI χρησιμοποιείται ήδη και για την κατασκευή νέων σχεδίων, την εύρεση ελαττωμάτων στα υφάσματα και τη διασφάλιση ότι τα χρώματα του τελικού υφάσματος ταιριάζουν με το αρχικά σχεδιασμένο μοτίβο.

Ζήτηση προϊόντων και προβλέψεις τάσεων
Η τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιείται επίσης και για την πρόβλεψη πωλήσεων, τάσεων και αναμενόμενων αλλαγών σε απαιτήσεις συγκεκριμένων προϊόντων μέσω της παρακολούθησης κοινωνικών μέσων και άλλων πηγών δεδομένων.

Αξίζει τελικά η επένδυση σε AI τεχνολογίες;
Σύμφωνα με τις προβλέψεις της συμβουλευτικής εταιρείας Gartner, μέχρι το 2023 οι περισσότεροι οργανισμοί που χρησιμοποιούν AI τεχνολογία στις online πλατφόρμες εμπορίου που διαθέτουν, θα πετύχουν βελτίωση της ικανοποίησης πελατών τουλάχιστον κατά 25%, συνοδευόμενη από αύξηση των εσόδων τους και μείωση του κόστους. Από την αρχή της πανδημίας το 47% των επενδύσεων σε τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης παρέμειναν ίδιες ενώ το 30% των οργανισμών σκοπεύει να αυξήσει την επένδυση σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Gartner. Αυτό σημαίνει ότι οι εταιρείες που δεν σκοπεύουν να επενδύσουν ή να εφαρμόσουν τεχνολογικές λύσεις ΑΙ μάλλον θα χάσουν έδαφος στο παιχνίδι του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Λέξεις-κλειδιά: GLAMIτεχνητή νοημοσύνη
Κοινοποίηση1Tweet1ΚοινοποίησηΑποστολή
Προηγούμενη δημοσίευση

H Huawei ποντάρει στην δύναμη της τεχνολογίας

Επόμενη δημοσίευση

H Intracom Telecom εκσυγχρονίζει το δίκτυο της ασύρματης συνδεσιμότητας της Μητροπολιτικής Αστυνομίας της Βαρσοβίας

Σχετικά Άρθρα

Πρόσκληση του ERGP προς τους ενδιαφερόμενους φορείς για υποβολή προτάσεων σχετικά με το Πρόγραμμα Εργασιών έτους 2021

H EETT προχωράει σε διαγωνισμό για την λειτουργία εκτεταμένου Συστήματος Εποπτείας Φάσματος

20/04/2021
Ολοκληρώνεται η εξαγορά της Beat από την Uber;

Ολοκληρώνεται η εξαγορά της Beat από την Uber;

20/04/2021
Με επενδύσεις σε δίκτυα και προσλήψεις προσωπικού το Vodafone Business υλοποιεί τέσσερις συμβάσεις του έργου ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ αξίας 51 εκατ. ευρώ

Με επενδύσεις σε δίκτυα και προσλήψεις προσωπικού το Vodafone Business υλοποιεί τέσσερις συμβάσεις του έργου ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ αξίας 51 εκατ. ευρώ

19/04/2021
SUNLIGHT και ACE Power Electronics: Αρωγοί στο πολύτιμο έργο του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού»

SUNLIGHT και ACE Power Electronics: Αρωγοί στο πολύτιμο έργο του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού»

19/04/2021
Επόμενη δημοσίευση
Η Intracom Telecom διακρίθηκε με το βραβείο “Outstanding Contribution to TM Forum assets”

H Intracom Telecom εκσυγχρονίζει το δίκτυο της ασύρματης συνδεσιμότητας της Μητροπολιτικής Αστυνομίας της Βαρσοβίας

Με το 75% της ενέργειας να προέρχεται από ΑΠΕ θα λειτουργούν τα Data Centers

Ανακαλύπτοντας ιδιωτικά δεδομένα σε μεταχειρισμένες συσκευές

Προς ψήφιση, ως ενιαίο νομοσχέδιο ο Κώδικας Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και ο Κώδικας Ψηφιακής Διακυβέρνησης

Το υπουργείο Ανάπτυξης φέρνει εκτενείς αλλαγές στους κανόνες για τις δημόσιες συμβάσεις

Με ευρεία πλειοψηφία 275 βουλευτών, πέρασε ο “Κώδικας Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης”

Κυριάκος Πιερρακάκης: Παραμένει στα επιμελητήρια η διαχείριση των ατομικών επιχειρήσεων

ICTplus

© 2021 TEAMWORKS Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Ταυτότητα & Επικοινωνία

  • Ταυτότητα
  • Η εταιρεία
  • Η Ομάδα
  • Όροι χρήσης
  • Ιδιωτικότητα
  • Επικοινωνία

Ακολουθήστε μας

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)

© 2021 TEAMWORKS Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για τη χρήση cookies. Περισσότερα στη σελίδα Ιδιωτικότητα.