• Τελευταία
Το υπουργείο Μεταφορών ψηφιοποιείται – Στόχος η εξυπηρέτηση του πολίτη

Κώστας Καραμανλής: Φτιάχνουμε εφαρμογή για τα ελεύθερα σημεία φόρτισης

18/01/2023
Big Pi II: 50 εκατ. ευρώ για χρηματοδότηση της ελληνικής τεχνολογικής καινοτομίας

Big Pi II: 50 εκατ. ευρώ για χρηματοδότηση της ελληνικής τεχνολογικής καινοτομίας

31/01/2023
Κεραμέως για Columbia: Πολλά τα οφέλη από την ίδρυση του Διεθνούς Κέντρου Εκπαίδευσης στην Αθήνα

Κεραμέως για Columbia: Πολλά τα οφέλη από την ίδρυση του Διεθνούς Κέντρου Εκπαίδευσης στην Αθήνα

31/01/2023
Νέα συνεργασία του Ομίλου Globalsat-Teleunicom με την Logitech στην Ελλάδα

Νέα συνεργασία του Ομίλου Globalsat-Teleunicom με την Logitech στην Ελλάδα

31/01/2023
Ξεκινάνε τα έργα στο Ελληνικό – στις 25 Ιουνίου η κατάθεση της πρώτης δόσης των 300 εκατ. ευρώ

Sunday Times: Πώς η Αθήνα μετατρέπει το Ελληνικό σε μία έξυπνη πόλη

31/01/2023
Στο Λαύριο το Data Center της Microsoft

Microsoft: Πράσινο φως για τα τρία data centers – Το χρονοδιάγραμμα κατασκευής

31/01/2023
Υπεγράφη στρατηγική συνεργασία για την Ηλεκτρική Διασύνδεση Ελλάδας-Αφρικής

Υπεγράφη στρατηγική συνεργασία για την Ηλεκτρική Διασύνδεση Ελλάδας-Αφρικής

31/01/2023
Password Day 2023: H devolo επανεξετάζει την ασφάλεια των προσωπικών κωδικών

Password Day 2023: H devolo επανεξετάζει την ασφάλεια των προσωπικών κωδικών

31/01/2023
Πέντε ενδιαφερόμενοι για τα Δικαστικά Μέγαρα μέσω ΣΔΙΤ

Πέντε ενδιαφερόμενοι για τα Δικαστικά Μέγαρα μέσω ΣΔΙΤ

31/01/2023
Το πρώτο Tesla pop-up store βρήκε στέγη στο Golden Hall

ProfitLevel: Η επέκταση της παραγωγής της Tesla θα πρέπει να οδηγήσει την εταιρεία πάλι στην κορυφή

31/01/2023
Η κοινή δήλωση στρατηγικής συνεργασίας Ελλάδας – Ιαπωνίας αναβαθμίζει τις διμερείς σχέσεις

Η κοινή δήλωση στρατηγικής συνεργασίας Ελλάδας – Ιαπωνίας αναβαθμίζει τις διμερείς σχέσεις

31/01/2023
Νέο έργο της SABO στη ΜΕΑ Τρίπολης για την ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ

Νέο έργο της SABO στη ΜΕΑ Τρίπολης για την ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ

31/01/2023
Εντονες διαμαρτυρίες για την πλατφόρμα Spotify

Spotify: Ανάλογα των εκτιμήσεων τα έσοδα, πάνω από τις εκτιμήσεις ο αριθμός χρηστών

31/01/2023
ΔΕΘ-Helexpo: Μετατέθηκαν ένα μήνα οι εκθέσεις Artozyma, Detrop Boutique και Freskon

To Iσραήλ αναμένεται να είναι η τιμώμενη χώρα στην 87η ΔΕΘ

31/01/2023
Σε δημόσια διαβούλευση το Νομοσχέδιο του υπουργείου Δικαιοσύνης για το Πόθεν Έσχες

Σε δημόσια διαβούλευση το Νομοσχέδιο του υπουργείου Δικαιοσύνης για το Πόθεν Έσχες

31/01/2023
Οι ώριμοι Έλληνες έγιναν Ψηφιακοί Πολίτες

Ξεκίνησε σε Αθήνα, Ιωάννινα και Θερμαϊκό η δράση για την ψηφιακή ενδυνάμωση ατόμων άνω των 60 ετών

31/01/2023
H Info Quest Technologies βραβεύεται από την HP Hellas ως o Κορυφαίος διανομέας Hardware στην Ελλάδα

H Info Quest Technologies βραβεύεται από την HP Hellas ως o Κορυφαίος διανομέας Hardware στην Ελλάδα

31/01/2023
Παράδοση της Έκθεσης Πεπραγμένων 2021 στον Πρόεδρο της Βουλής

Παράδοση της Έκθεσης Πεπραγμένων 2021 στον Πρόεδρο της Βουλής

31/01/2023
Ξεκινά η διάθεση ψηφιακών υπηρεσιών COSMOTE με επιδότηση 90%, για μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Ξεκινά η διάθεση ψηφιακών υπηρεσιών COSMOTE με επιδότηση 90%, για μικρομεσαίες επιχειρήσεις

31/01/2023
“Connect Smart” Roadshow από την Vantage Towers Greece

“Connect Smart” Roadshow από την Vantage Towers Greece

31/01/2023
Κακόβουλο λογισμικό κρύβεται πίσω από κορυφαίους υποψηφίους για βραβείο Grammy

Developers, attackers και designers στην κορυφή της λίστας με τις IT ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στο darknet

31/01/2023
Τετάρτη 01-02-2023 | 09:40
  • Συνέδρια
    • Greek ICT Forum
    • e-Government Forum
    • Sm@rt Cities – Digit@l Citizens
    • ICT Security World
  • Ο Παπα-Γα(λ)λος
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Uncategorized

Κώστας Καραμανλής: Φτιάχνουμε εφαρμογή για τα ελεύθερα σημεία φόρτισης

18/01/2023
σε: Uncategorized
Το υπουργείο Μεταφορών ψηφιοποιείται – Στόχος η εξυπηρέτηση του πολίτη
1
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
21
ΘΕΑΣΕΙΣ
Κοινοποίηση σε FacebookΚοινοποίηση σε Twitter

Μια νέα εφαρμογή, ένα app για τα κινητά τηλέφωνα, θα είναι στον αέρα τις επόμενες ημέρες ώστε να βλέπει ο χρήστης που υπάρχουν ελεύθερα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων, όπως ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής. Μιλώντας στο 6ο Συνέδριο Ηλεκτροκίνησης ο υπουργός αναφέρθηκε στα σημαντικά βήματα που έχουν γίνει από το 2019 για την ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα, αλλά και σε αυτά που πρέπει, ακόμη, να γίνουν, τονίζοντας πως μεγάλη πρόκληση είναι να μπορούμε να βάλουμε φορτιστές παντού. Ο κ. Καραμανλής, αναφέρθηκε καταρχήν, στα στοιχεία, που δείχνουν ραγδαία αύξηση της ηλεκτροκίνησης στη χώρα μας αυτό το διάστημα επισημαίνοντας ότι το 2022 ταξινομήθηκαν 8.337 ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όταν το 2019 είχαν ταξινομηθεί μόνο 480. Δηλαδή το ποσοστό ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυξήθηκε από το 0,4% σχεδόν στο 8% – η μεγαλύτερη αύξηση στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Σημείωσε πως υπάρχουν περισσότερα από 2.000 σημεία φόρτισης στην Ελλάδα, γεγονός στο οποίο συντέλεσε η συνεργασία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με τους παραχωρησιούχους στους αυτοκινητόδρομους. «Πρέπει τώρα να δούμε ποια είναι τα προβλήματα και οι προκλήσεις», τόνισε ο κ. Καραμανλής και πρόσθεσε ότι πρέπει η ηλεκτροκίνηση να γίνει προσβάσιμος και βιώσιμος τρόπος μεταφορών. Υπογράμμισε δε ότι ένα από τα πιο σημαντικά ζητήματα είναι πως η βιωσιμότητα αυτή θα είναι δίκαιη.Ο κ. Καραμανλής σημείωσε επίσης ότι ένα από τα βασικά θέματα σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι τα λεγόμενα 3D: Decarbonisation (απανθρακοποίηση). Digitalisation(ψηφιοποίηση). Decentralisation (αποκέντρωση).

«Η μεγάλη πρόκληση – και νομίζω ότι στη δεύτερη θητεία της η κυβέρνηση Μητσοτάκη θα πρέπει να βρει λύση σε αυτό το κομμάτι – είναι τι κάνουμε με το ζήτημα της φέρουσας ικανότητας του δικτύου. Δηλαδή κατά πόσον μπορούμε να βάλουμε φορτιστές παντού», δήλωσε ο κ. Καραμανλής. «Μην ξεχνάμε ότι έχουμε περάσει από μία δεκαετή κρίση, όπου υπήρξε απίστευτη αποεπένδυση σε ζητήματα ενέργειας. Τώρα γίνεται, από το υπουργείο Ενέργειας, από την κυβέρνηση, μία τεράστια προσπάθεια, που δεν είναι εύκολη. Και νομίζω ότι θα πρέπει να σκεφτούμε και λίγο εκτός πλαισίου», συνέχισε και πρόσθεσε «Καλός είναι ο ΔΕΔΔΗΕ, αλλά μπορεί να βοηθήσει να βάλουμε φορτιστές παντού; Εάν δεν μπορεί, πρέπει να βρούμε άλλους τρόπους και δεν σας κρύβω ότι επεξεργαζόμαστε και άλλους τρόπους». Ο κ. Καραμανλής εξήγησε ότι σήμερα μπορεί κάποιος να πάει οδικώς Αθήνα- Θεσσαλονίκη με ηλεκτρικό αυτοκίνητο γιατί υπάρχουν φορτιστές κάθε 60 με 100 χλμ στο εθνικό οδικό δίκτυο. «Το πρόβλημα είναι να βάλουμε fast chargers λόγω της δυνατότητας ισχύος του δικτύου; Πήγαμε να βάλουμε το καλοκαίρι και είχαμε προβλήματα με το δίκτυο», ανέφερε χαρακτηριστικά. «Και εδώ πάμε πάλι στην αειφορία. Κατά πόσο είναι βιώσιμη. Κατά πόσο είναι δίκαιη. Κατά πόσο μπορεί μία μέση οικογένεια να έχει ένα αυτοκίνητο και αυτό το αυτοκίνητο να είναι ηλεκτρικό», υπογράμμισε ο κ. Καραμανλής και πρόσθεσε: «Αυτή είναι η πρόκληση και έχει να κάνει με πολλούς παράγοντες. Γιατί η κυβέρνηση έδωσε κίνητρα για να αγοράσουμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας: Δεν είναι φθηνά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ακόμη. Δεν μπορεί να κάνει κάτι όμως η κυβέρνηση Μητσοτάκη για αυτό. Αλλά χρειάζονται πολιτικές κινήσεις σε ευρωπαϊκό επίπεδο». Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών επισήμανε, επιπλέον, ότι η ηλεκτροκίνηση θα δημιουργήσει και ένα νέο «οικοσύστημα» ειδικοτήτων και τεχνικών υπηρεσιών. Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε επίσης στη σημασία των δημόσιων μεταφορών για τη μείωση των εκπομπών του άνθρακα.

Τόνισε ότι έρχονται 350 ηλεκτρικά λεωφορεία και άλλα 300 λεωφορεία CNG. Επισήμανε όμως ότι υπάρχει και το πρόβλημα, που και πως θα γίνεται η φόρτιση αυτών των λεωφορείων. Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε επίσης στη σημασία της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, που ξεμπλόκαρε και προχωρά, στην παράδοση της επέκτασης της Γραμμής 3 προς Πειραιά, την επέκταση της Γραμμής 2, στην αγορά νέων συρμών του Μετρό για πρώτη φορά μετά το 2004, αλλά και την ανακαίνιση συρμών, καθώς και στα οδικά έργα για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού στην Αττική. Όσον αφορά στο μέλλον των ηλεκτρικών ταξί, ανέφερε: «Τα κίνητρα που έδωσε η κυβέρνηση είναι πολύ μεγάλα, αλλά έχουν ένα δίκιο οι άνθρωποι, οι οποίοι οδηγούν ταξί στην Αθήνα. Που θα φορτίζουν τα οχήματά τους; Δεν κινούνται στους αυτοκινητόδρομους όπου κάθε 60 χλμ. υπάρχουν φορτιστές». Συνεπώς πρόσθεσε; «Αυτό είναι ένα ζήτημα πάνω στο οποίο πρέπει να σκύψει η πολιτεία και δε μιλάω μόνο για την κεντρική διοίκηση. Το μπαλάκι πλέον είναι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση. Σε άλλες χώρες της Ευρώπης οι δήμοι δεν έπονται, είναι συνήθως πιο μπροστά από την κυβέρνηση σε αυτά τα ζητήματα. Ελπίζω ότι όλοι οι δήμοι θα καταφέρουν να κάνουν το αυτονόητο, να βγάλουν αυτούς τους διαγωνισμούς. Γιατί είναι ωραίο να δίνουμε κίνητρα για τους οδηγούς ταξί, από την άλλη όμως μιλάμε για ανθρώπους που ζουν από αυτό και καταλαβαίνω τον προβληματισμό τους».

Λέξεις-κλειδιά: Κώστας ΚαραμανλήςΥπουργείο Υποδομών και Μεταφορών
ΚοινοποίησηTweetΚοινοποίησηΑποστολή
Προηγούμενη δημοσίευση

Πανευρωπαϊκή άσκηση διάσωσης με Drones και Ρομπότ στις Αφίδνες Αττικής

Επόμενη δημοσίευση

Σε λειτουργία η πλατφόρμα για την χρηματοδότηση επιχειρήσεων μέσω ΕΣΠΑ

Σχετικά Άρθρα

PYLON Hybrid: Νέα πλατφόρμα από την Epsilon Net και την Epsilon SingularLogic

PYLON Hybrid: Νέα πλατφόρμα από την Epsilon Net και την Epsilon SingularLogic

30/01/2023
Τεχνητή Νοημοσύνη, ΙοΤ και blockchain στο νέο νομοσχέδιο του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης

Κυριάκος Πιερρακάκης: “Θα ψηφιοποιήσουμε το σύνολο του κράτους”

26/01/2023
Η ΕΕΚΤ συζητά για την ανάπτυξη των πλέον σύγχρονων υποδομών κινητών επικοινωνιών στο Μετρό Θεσσαλονίκης

Αττικό Μετρό: Απομακρύνονται τα «σύννεφα» από τον διαγωνισμό για το Μετρό Θεσσαλονίκης

25/01/2023
Στα 650 δισ. δολάρια η βιομηχανία τεχνολογιών καθαρής ενέργειας το 2030

Στα 650 δισ. δολάρια η βιομηχανία τεχνολογιών καθαρής ενέργειας το 2030

25/01/2023
Επόμενη δημοσίευση
Στο 69% η απορρόφηση του ΕΣΠΑ στην Ελλάδα – 14,8 δισ. ευρώ οι κοινοτικοί πόροι

Σε λειτουργία η πλατφόρμα για την χρηματοδότηση επιχειρήσεων μέσω ΕΣΠΑ

Η Motor Oil ψηφιοποιεί τις διαδικασίες Υγείας και Ασφάλειας στο διυλιστήριο

Έναρξη παραγωγικής λειτουργίας συστήματος S/4HANA του Ομίλου Μotor Oil

Ολοκληρώθηκε ο πρώτος κύκλος του Skills4Jobs του ΣΕΒ

Ολοκληρώθηκε ο πρώτος κύκλος του Skills4Jobs του ΣΕΒ

Μιχάλης Παπαδόπουλος: Η αναβίωση του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολης δημιουργεί έναν πόλο έλξης θεματικού τουρισμού

Μιχάλης Παπαδόπουλος: Η αναβίωση του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολης δημιουργεί έναν πόλο έλξης θεματικού τουρισμού

Διαγωνισμός 49 εκατ. ευρώ για το Εθνικό Σύστημα VTMIS από το υπουργείο Νησιωτικής Πολιτικής

Στην Adaptit οι ψηφιακές τηλεπικοινωνίες και το ραδιοδίκτυο της Ακτοφυλακής

ICTplus

© (περιεχομένου) 2022 TEAMWORKS
Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Ταυτότητα & Επικοινωνία

  • Ταυτότητα
  • Η εταιρεία
  • Η Ομάδα
  • Όροι χρήσης
  • Ιδιωτικότητα
  • Επικοινωνία

Ακολουθήστε μας

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)

© (περιεχομένου) 2022 TEAMWORKS
Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για τη χρήση cookies. Περισσότερα στη σελίδα Ιδιωτικότητα.