• Τελευταία
Novibet: Κορυφαία εταιρεία στην εξυπηρέτηση πελατών

Novibet: Κορυφαία εταιρεία στην εξυπηρέτηση πελατών

19/12/2022
Η Επιτροπή ξεκινά διαβούλευση σχετικά με τη δέσμη μέτρων νομοθετικής πράξης για τις ψηφιακές υπηρεσίες

Η Ε.Ε. λαμβάνει μέτρα για την προστασία των πολιτών από τον κίνδυνο ριζοσπαστικοποίησης και στρατολόγησης στο διαδίκτυο από εξτρεμιστές

26/01/2023
H Google έχασε την έφεση για πρόστιμα 9,5 δισ. δολαρίων από την ΕΕ

Η Google δεσμεύεται να συμμορφωθεί με τους κανόνες της ΕΕ

26/01/2023
Επενδύσεις 687 εκατ. στην Ελλάδα από την EBRD το 2022 

Επενδύσεις 687 εκατ. στην Ελλάδα από την EBRD το 2022 

26/01/2023
Διαγωνισμός 55 εκατ. ευρώ για  πλατφόρμα ευφυούς γεωργίας από την ΚτΠ

Η Κομισιόν εγκαινίασε αγροτικό παρατηρητήριο

26/01/2023
Γνωρίστε τους εκθέτες της ECDM Expo NORTH 2023

Γνωρίστε τους εκθέτες της ECDM Expo NORTH 2023

26/01/2023
Το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι ψηφιακό

Το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι ψηφιακό

26/01/2023
Η Samsung Electronics παρουσιάζει το Odyssey Neo G7 43″- το πρώτο Mini-LED Flat Gaming Monitor

Η Samsung Electronics παρουσιάζει το Odyssey Neo G7 43″- το πρώτο Mini-LED Flat Gaming Monitor

26/01/2023
Κακόβουλο λογισμικό κρύβεται πίσω από κορυφαίους υποψηφίους για βραβείο Grammy

Kaspersky: Πώς το ChatGPT αλλάζει τον κόσμο της κυβερνοασφάλειας

26/01/2023
Η D-Link παρουσιάζει τα νέα multi-Gigabit switches για τη διασφάλιση επαγγελματικών και οικιακών δικτύων στο μέλλον

Η D-Link παρουσιάζει τα νέα multi-Gigabit switches για τη διασφάλιση επαγγελματικών και οικιακών δικτύων στο μέλλον

26/01/2023
Η AOC παρουσιάζει την ισχυρή σειρά επαγγελματικών οθονών P3

Η AOC παρουσιάζει την ισχυρή σειρά επαγγελματικών οθονών P3

26/01/2023
ACS: Ετήσια πιστοποίηση βιωσιμότητας με χάλκινο μετάλλιο από την EcoVadis

ACS: Ετήσια πιστοποίηση βιωσιμότητας με χάλκινο μετάλλιο από την EcoVadis

26/01/2023
Πώς ο πληθωρισμός επηρεάζει τους πολίτες στην Ευρώπη

Πώς ο πληθωρισμός επηρεάζει τους πολίτες στην Ευρώπη

26/01/2023
Οι εταιρείες πληροφορικής οδηγούν την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας το 2021

ΚΕΠΕ: Η ανάκτηση επενδυτικής βαθμίδας θα έχει θετικό αντίκτυπο στην ανάπτυξη

26/01/2023
Νέα πιλοτική υπηρεσία Speedy από τα My market

Νέα πιλοτική υπηρεσία Speedy από τα My market

26/01/2023
“Παγκόσμια πρώτη” για τα νέα εργαλεία συνεργατικότητας της Dell Technologies

“Παγκόσμια πρώτη” για τα νέα εργαλεία συνεργατικότητας της Dell Technologies

26/01/2023
Συμφωνία ΕΤΕπ και Ελλάδας για χρηματοδότηση επενδύσεων ύψους 900 εκατ. ευρώ

Συμφωνία ΕΤΕπ και Ελλάδας για χρηματοδότηση επενδύσεων ύψους 900 εκατ. ευρώ

26/01/2023
Αναβάθμιση σε “Α” για τον ΟΤΕ στην αξιολόγηση MSCI ESG Ratings

Αναβάθμιση σε “Α” για τον ΟΤΕ στην αξιολόγηση MSCI ESG Ratings

26/01/2023
Τεχνητή Νοημοσύνη, ΙοΤ και blockchain στο νέο νομοσχέδιο του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης

Κυριάκος Πιερρακάκης: “Θα ψηφιοποιήσουμε το σύνολο του κράτους”

26/01/2023
Με ρεκόρ κερδοφορίας στα 466 εκατ. ευρώ έκλεισε το 2022 για την MYTILINEOS

Με ρεκόρ κερδοφορίας στα 466 εκατ. ευρώ έκλεισε το 2022 για την MYTILINEOS

26/01/2023
Κατά 198% αυξήθηκαν οι αφίξεις digital nomads στην Αθήνα σε μια πενταετία

Διαγωνισμός 72,46 εκατ. ευρώ για την τηλεργασία στον Δημόσιο από την ΚτΠ

26/01/2023
Παρασκευή 27-01-2023 | 00:49
  • Συνέδρια
    • Greek ICT Forum
    • e-Government Forum
    • Sm@rt Cities – Digit@l Citizens
    • ICT Security World
  • Ο Παπα-Γα(λ)λος
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Επιχειρήσεις Βραβεία - Διακρίσεις

Novibet: Κορυφαία εταιρεία στην εξυπηρέτηση πελατών

Τρεις χρυσές & δύο αργυρές διακρίσεις και φέτος στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών

19/12/2022
σε: Βραβεία - Διακρίσεις
Novibet: Κορυφαία εταιρεία στην εξυπηρέτηση πελατών
1
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
15
ΘΕΑΣΕΙΣ
Κοινοποίηση σε FacebookΚοινοποίηση σε Twitter

Για ακόμα μία χρονιά η Novibet κατακτά την κορυφή στην Εξυπηρέτηση Πελατών, με τρεις χρυσές και δύο αργυρές διακρίσεις στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2022. Η Novibet, αναδείχθηκε ως μεγάλος νικητής του θεσμού, που για 13η συνεχόμενη χρονιά ανέδειξε τις βέλτιστες πρακτικές στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών. Η διοργάνωση των βραβείων και η αξιολόγηση των υποψηφίων διενεργήθηκε από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) και ανέδειξε τη Novibet στην κορυφαία θέση σε τρεις κατηγορίες.

Έχοντας ήδη ως παρακαταθήκη τις τρεις χρυσές διακρίσεις του 2021, και κατακτώντας φέτος ξανά τρία χρυσά, αλλά και δύο αργυρά βραβεία από τις έντεκα συνολικά κατηγορίες της διοργάνωσης, η Novibet συνεχίζει το «σερί» διακρίσεων, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. H Novibet είναι η πρώτη και μοναδική εταιρεία διαδικτυακής ψυχαγωγίας που έχει λάβει πολλαπλές διακρίσεις από τον θεσμό, ανοίγοντας τον δρόμο και για άλλες εταιρείες του κλάδου, σε μία περίοδο που οι απαιτήσεις των πελατών αυξάνονται διαρκώς.

Συγκεκριμένα, οι χρυσές διακρίσεις που απέσπασε η Novibet είναι:

  • Ομάδα της Χρονιάς Εξυπηρέτηση Πελατών (Customer Service Team of the year)
  • Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς (Customer Call Center of the year)
  • Καλύτερη Σχέση Συνεργασίας με Εξωτερικό Πάροχο | Novibet-Teleperformance (Βest Outsourcing Partnership)

Επίσης, με αργυρό βραβείο, η Novibet ξεχώρισε στις κατηγορίες:

  • Καλύτερος Συνδυασμός Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη (Best Omni-Channel Customer Service)
  • Καλύτερη Εφαρμογή Mobile App στην Εμπειρία του Χρήστη (Best Mobile App in User Experience)

Ο Λάμπρος Σιαλμάς, Chief Operations Officer στη Novibet, σημείωσε σχετικά: «Οι κορυφαίες διακρίσεις της Novibet και το 2022 από το Εθνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, αποτελούν αδιαμφισβήτητη αναγνώριση της στρατηγικής μας να θέτουμε πάντα τον άνθρωπο στο επίκεντρο. Σε αυτό το πλαίσιο, επενδύουμε σε τρεις πυλώνες: εξελίσσουμε συνεχώς την ομάδα μας, υποστηρίζουμε τους συνανθρώπους μας με πρωτοβουλίες κοινωνικής προσφοράς και βέβαια δημιουργούμε κορυφαία εμπειρία για τα μέλη μας, όπως αποδεικνύεται έμπρακτα και στη φετινή διοργάνωση. Ένα μεγάλο μπράβο αξίζει στην ομάδα των περισσοτέρων από διακοσίων ανθρώπων του Customer Support της Novibet – στη βραβευμένη Ομάδα της Χρονιάς – που βρίσκεται στην πρώτη γραμμή επικοινωνίας με τα μέλη μας, εκπροσωπώντας επάξια τις αξίες και το όραμα της Novibet».

Ο αναγνωρισμένος θεσμός των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών της ΕΙΕΠ, κατ’ αντιστοιχία με τις πρακτικές σε όλη την Ευρώπη, επιβραβεύει και προβάλλει σε ετήσια βάση καινοτόμες και εξαιρετικές πρακτικές, που χρησιμοποιούνται στην εξυπηρέτηση του πελάτη και συμβάλλουν στην καλύτερη εμπειρία του, με στόχο τη δημιουργία και τη διάχυση εξειδικευμένης γνώσης καθώς και την επιβράβευση των καλύτερων στελεχών στην εξυπηρέτηση πελατών ανά κλάδο και επίπεδο.

Λέξεις-κλειδιά: Novibetθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2022
ΚοινοποίησηTweetΚοινοποίησηΑποστολή
Προηγούμενη δημοσίευση

Κωστής Χατζηδάκης: Περισσότερα από ποτέ τα κονδύλια για κατάρτιση εργαζομένων 

Επόμενη δημοσίευση

Ελληνική εξωστρέφεια κι ανάπτυξη στην τεχνολογία για την Upstream με τη χρηματοδότηση της Εθνικής Τράπεζας

Σχετικά Άρθρα

ACS: Ετήσια πιστοποίηση βιωσιμότητας με χάλκινο μετάλλιο από την EcoVadis

ACS: Ετήσια πιστοποίηση βιωσιμότητας με χάλκινο μετάλλιο από την EcoVadis

26/01/2023
Η ΕΥ Ελλάδος αναγνωρίζεται ως Top Employer 2023 στην Ελλάδα και την Ευρώπη

Η ΕΥ Ελλάδος αναγνωρίζεται ως Top Employer 2023 στην Ελλάδα και την Ευρώπη

20/01/2023
Σημαντική Δωρεά εξοπλισμού Πληροφορικής από τον Όμιλο Quest στον ΕΟΔΥ και στο Υπουργείο Παιδείας

Πιστοποίηση Great Place to Work για τις εταιρείες του Ομίλου Quest

20/01/2023
Οι νικητές των Βραβείων LIFE’S GOOD παρουσιάζουν υποσχόμενες τεχνολογικές λύσεις για ένα καλύτερο μέλλον

Οι νικητές των Βραβείων LIFE’S GOOD παρουσιάζουν υποσχόμενες τεχνολογικές λύσεις για ένα καλύτερο μέλλον

19/01/2023
Επόμενη δημοσίευση
Ελληνική εξωστρέφεια κι ανάπτυξη στην τεχνολογία για την Upstream με τη χρηματοδότηση της Εθνικής Τράπεζας

Ελληνική εξωστρέφεια κι ανάπτυξη στην τεχνολογία για την Upstream με τη χρηματοδότηση της Εθνικής Τράπεζας

To Twitter απαντάει στον Musk: Η τιμή είναι 44 δισ. δολάρια και δεν αλλάζει

Υπέρ της αποχώρησης του Έλον Μασκ από CEO του Twitter, ψήφισαν οι χρήστες

Devotion: Νέο podcast τεχνολογίας από το Papaki

Devotion: Νέο podcast τεχνολογίας από το Papaki

Η Samsung στη CES 2023: Συνδέοντας την καινοτομία και τη βιωσιμότητα

Η Samsung στη CES 2023: Συνδέοντας την καινοτομία και τη βιωσιμότητα

Άνοιξε τις εργασίες του το digital economy forum 2022:  digital Greece in the spotlight

Άνοιξε τις εργασίες του το digital economy forum 2022: digital Greece in the spotlight

ICTplus

© (περιεχομένου) 2022 TEAMWORKS
Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Ταυτότητα & Επικοινωνία

  • Ταυτότητα
  • Η εταιρεία
  • Η Ομάδα
  • Όροι χρήσης
  • Ιδιωτικότητα
  • Επικοινωνία

Ακολουθήστε μας

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)

© (περιεχομένου) 2022 TEAMWORKS
Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για τη χρήση cookies. Περισσότερα στη σελίδα Ιδιωτικότητα.