Δευτέρα 23-05-2022 | 12:06
9 °c
Athens
7 ° Δε
9 ° Τρ
10 ° Τε
8 ° Πε
7 ° Πα
  • Συνέδρια
    • Greek ICT Forum
    • e-Government Forum
    • Sm@rt Cities – Digit@l Citizens
    • ICT Security World
  • Ο Παπα-Γα(λ)λος
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα

44.000 κλήσεις στο κέντρο 24ωρης τηλεφροντίδας της ΠΚΜ

24/02/2022
σε: Τοπική Αυτοδιοίκηση, Ψηφιακός Μετασχηματισμός
Η πίεση των εκκρεμών αιτήσεων συνταξιοδότησης οδήγησε στον ορισμό Project Manager για την λειτουργία του ΕΦΚΑ
1
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
20
ΘΕΑΣΕΙΣ
Κοινοποίηση σε FacebookΚοινοποίηση σε Twitter

Περίπου 44.000 κλήσεις δέχτηκε, μέσα σε έναν χρόνο λειτουργίας, το κέντρο 24ωρης τηλεφροντίδας, παρακολούθησης και τηλεφωνικής υποστήριξης ηλικιωμένων, που έθεσε σε λειτουργία η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.

Η υπηρεσία παρέχει βοήθεια σε κάποιο έκτακτο ή μη περιστατικό αλλά και διέξοδο στην ανάγκη για επικοινωνία από ηλικιωμένους που ζουν μόνοι τους ή αντιμετωπίζουν χρόνια προβλήματα υγείας. Εκείνοι, με ένα κλικ στο κουμπί πανικού που βρίσκεται στο ειδικό ρολόι που φορούν, μπορούν να ειδοποιήσουν το τηλεφωνικό κέντρο για κάποια έκτακτη ανάγκη, ενώ ακόμη και σε περίπτωση πτώσης ή απώλειας αισθήσεων ειδοποιείται άμεσα η υπηρεσία για να επικοινωνήσει με τον ωφελούμενο.

Όπως επεσήμανε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η αντιπεριφερειάρχης Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης Μελίνα Δερμεντζοπούλου, πριν από λίγο καιρό, ωφελούμενος του προγράμματος είχε λάβει υπερβολική δόση χαπιών με σκοπό να αυτοκτονήσει, ωστόσο αργότερα το μετάνιωσε και κάλεσε στο τηλεφωνικό κέντρο, δηλώνοντας τι είχε συμβεί. Η κοινωνική λειτουργός κάλεσε άμεσα τα συγγενικά του πρόσωπα, καθώς και το ΕΚΑΒ και την Αστυνομία, παραμένοντας στη γραμμή και καθησυχάζοντας τον ηλικιωμένο μέχρι να φτάσει βοήθεια στο σπίτι του, κι έτσι το συμβάν είχε αίσιο τέλος.

Σε άλλη περίπτωση, ένας παππούς με δυσκολία στην κίνηση, ο οποίος διαμένει μόνος, έπεσε στο πάτωμα. Ο ανιχνευτής πτώσης αναγνώρισε αυτομάτως την πτώση και εκλήθη το τηλεφωνικό κέντρο. Η κοινωνική λειτουργός κάλεσε την Αστυνομία και το ΕΚΑΒ, ενώ τα συγγενικά πρόσωπα του ηλικιωμένου δήλωσαν άρνηση να μεταβούν στο σπίτι του. Μέχρι να φτάσει βοήθεια, συνεχίστηκε η επικοινωνία μεταξύ του παππού και του κέντρου τηλεφροντίδας, ενώ και στην περίπτωση αυτή όλα έληξαν ομαλά.

Το 17% των κλήσεων αφορά έκτακτα περιστατικά

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της υπηρεσίας που παραχώρησε η αντιπεριφερειάρχης , από τις 12 Νοεμβρίου του 2020 μέχρι τις 21 Δεκεμβρίου του 2021, έχουν εξυπηρετηθεί συνολικά 43.900 κλήσεις, εκ των οποίων οι 7400, δηλαδή ποσοστό περίπου 17% αφορούν επείγοντα περιστατικά. Μάλιστα, σε αυτό το πλαίσιο, επενέβη η Αστυνομία σε 43 περιπτώσεις, το ΕΚΑΒ σε 201 και η Πυροσβεστική σε δύο.

Ειδικότερα, μόνο τον τελευταίο μήνα, οι κοινωνικοί λειτουργοί και ψυχολόγοι του τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησαν 438 επείγουσες κλήσεις σε σύνολο 2690 κλήσεων, με το 40% από αυτές να αφορά συμβάντα πτώσης. Επίσης, 250 κλήσεις πραγματοποιήθηκαν από τη συσκευή εντοπισμού θέσης ενώ και πάλι απαιτήθηκε η επέμβαση της Αστυνομίας σε 9 περιπτώσεις, του ΕΚΑΒ σε 21 και της Πυροσβεστικής σε μία.

Ηλικιωμένος κάλεσε τη γραμμή 70 φορές σε έναν μήνα λόγω μοναξιάς

Σύμφωνα, άλλωστε, με την προϊσταμένη του Τμήματος Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, ψυχολόγο Ελένη Πατίδου, εκτός από τα επείγοντα περιστατικά (πτώση, πρόβλημα υγείας, απόπειρα αυτοκτονίας, πυρκαγιά κ.λπ.), τα θέματα κοινωνικής φύσεως (αν κάποιος ξεχάσει τα κλειδιά του ή κλειστεί έξω από το σπίτι του) και τα τεχνικά προβλήματα (χάλασε το μπουτόν, κόπηκε το βραχιολάκι, δεν δουλεύει), η γραμμή δέχεται αρκετές μη επείγουσες κλήσεις απλώς για μια συνομιλία, έναν χαιρετισμό, μια συζήτηση ή για την παροχή ψυχολογικής υποστήριξης. «Συναντούμε πάρα πολλά συμβάντα από μοναξιά. Τα τηλεφωνήματα από ανθρώπους που νιώθουν μοναξιά είναι πάρα πολλά. Είναι χαρακτηριστικό ότι ένας παππούς κάλεσε τη γραμμή 70 φορές μέσα σε έναν μήνα και κάτι, από την 1η Ιανουαρίου μέχρι τις 11 Φεβρουαρίου», ανέφερε η κ. Πατίδου.

Ζήτηση για την υπηρεσία

Αυτή τη στιγμή παρουσιάζεται ζήτηση για την υπηρεσία και από άλλους ηλικιωμένους, οι οποίοι μπορούν να καταγραφούν σε λίστα αναμονής. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αναζητούν πληροφορίες στα τηλέφωνα 2310804150 και 2313330856. «Λόγω πανδημίας, παρουσιάστηκαν προβλήματα στη λειτουργία κάποιων δομών που ενεργοποιούνται στον τομέα της φροντίδας ηλικιωμένων και έτσι εκείνοι άρχισαν να προστρέχουν στο πρόγραμμα, το οποίο είναι δυναμικότητας 3000 ωφελούμενων. Έτσι προέκυψαν διακόσιες αιτήσεις πέραν των τριών χιλιάδων», ανέφερε η κ. Δερμεντζοπούλου. Η ίδια, ωστόσο, χαρακτήρισε ελεγχόμενη την κατάσταση και σημείωσε ότι γίνεται μεγάλη προσπάθεια για την εξυπηρέτησή τους.

«Για μας το θέμα της ασφαλούς γήρανσης είναι μεγάλη υπόθεση, ακριβώς επειδή υπάρχει το δημογραφικό ζήτημα. Παράλληλα, μάς ενδιαφέρει και το θέμα της εξυπηρέτησης ανθρώπων από απομακρυσμένες περιοχές καθώς γνωρίζουμε ότι οι 1944 από τους 3000 ωφελούμενους βρίσκονται στην περιφερειακή ενότητα της Θεσσαλονίκης και οι υπόλοιποι σε άλλες περιοχές της Κεντρικής Μακεδονίας», πρόσθεσε, προαναγγέλλοντας μάλιστα τη λήψη και νέων μέτρων για τις ευάλωτες αυτές ηλικιακές ομάδες.

Λέξεις-κλειδιά: Κέντρο 24ωρης τηλεφροντίδαςΠεριφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας
ΚοινοποίησηTweetΚοινοποίησηΑποστολή
Προηγούμενη δημοσίευση

Ουκρανία: Στη σκιά του πολέμου 45 ελληνικές επιχειρήσεις 

Επόμενη δημοσίευση

Χρ. Σταϊκούρας: Αυξάνονται κατά 20 εκατ. ευρώ τα μέτρα που έχουμε εξαγγείλει για τους αγρότες

Σχετικά Άρθρα

Ξεκινάει σήμερα το 2ο Ετήσιο διήμερο Συνέδριο “Digital Enterprise Transformation | Fintech Strategy”

2o ετήσιο Digital Enterprise Transformation | Fintech Strategy «Ο δρόμος του ψηφιακού μετασχηματισμού είναι μαραθώνιος, αλλά και δρόμος ταχύτητας»

18/05/2022
Σε πλήρη λειτουργία ο τετραψήφιος 1555 για ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ και ΟΠΕΚΑ

Κωστής Χατζηδάκης: Το “Ψηφιακό Δωμάτιο Επικοινωνίας” θα επιταχύνει την έκδοση των συντάξεων

18/05/2022
«E-λιανικό»: Παράταση 6 μήνες για την ολοκλήρωση χρηματοδοτούμενων επενδύσεων

«E-λιανικό»: Παράταση 6 μήνες για την ολοκλήρωση χρηματοδοτούμενων επενδύσεων

18/05/2022
Ξεκινάει σήμερα το 2ο Ετήσιο διήμερο Συνέδριο “Digital Enterprise Transformation | Fintech Strategy”

Ολοκληρώνονται σήμερα οι εργασίες του 2ου Ετήσιου Συνεδρίου “Digital Enterprise Transformation | Fintech Strategy”

18/05/2022
Επόμενη δημοσίευση
Ο Χρήστος Σταϊκούρας επισκέφθηκε το ψηφιακό κέντρο τεχνολογίας και καινοτομίας της Pfizer

Χρ. Σταϊκούρας: Αυξάνονται κατά 20 εκατ. ευρώ τα μέτρα που έχουμε εξαγγείλει για τους αγρότες

ΕΒΕΑ και ΕΣΑ ενώνουν τις δυνάμεις τους για ανάπτυξη του εμπορίου

ΕΒΕΑ και ΕΣΑ ενώνουν τις δυνάμεις τους για ανάπτυξη του εμπορίου

Τους Έλληνες «Επιχειρηματίας της Χρονιάς» 2021 ανακοίνωσε η ΕΥ

Τους Έλληνες «Επιχειρηματίας της Χρονιάς» 2021 ανακοίνωσε η ΕΥ

Η Ρωσική εισβολή γίνεται και διαδικτυακά – Χιλιάδες υπολογιστές έχουν “παραλύσει” στην Ουκρανία

Η Ρωσική εισβολή γίνεται και διαδικτυακά - Χιλιάδες υπολογιστές έχουν "παραλύσει" στην Ουκρανία

ICTplus

© 2022 TEAMWORKS Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Ταυτότητα & Επικοινωνία

  • Ταυτότητα
  • Η εταιρεία
  • Η Ομάδα
  • Όροι χρήσης
  • Ιδιωτικότητα
  • Επικοινωνία

Ακολουθήστε μας

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)

© 2022 TEAMWORKS Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για τη χρήση cookies. Περισσότερα στη σελίδα Ιδιωτικότητα.