Το metaverse είναι ένας όρος που εισήχθη τα τελευταία χρόνια στην καθημερινότητα του μέσου χρήστη με τον «πολλά υποσχόμενο» εικονικό κόσμο του metaverse να προσελκύει ήδη μεγάλες επενδύσεις. Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας DappRadar τους τελευταίους 12 μήνες οι αγορές εικονικών ακινήτων έφτασαν τα 2 εκατομμύρια δολάρια.
Εταιρείες όπως οι Samsung, Sotheby’s και UPS επένδυσαν χιλιάδες ή εκατομμύρια δολάρια για να αγοράσουν εκτάσεις και να χτίσουν καταστήματα στο Decentraland, έναν από τους πιο δημοφιλείς εικονικούς κόσμους.
Σύμφωνα με το BBC και η εταιρεία ειδών πολυτελείας Philip Plein αγόρασε οικόπεδο όσο τέσσερα γήπεδα ποδοσφαίρου, στο οποίο θα χτιστούν μελλοντικά κατάστημα και γκαλερί. Ο ιδιοκτήτης της εταιρείας Φίλιπ Πλέιν παραδέχτηκε μιλώντας στο BBC ότι η μητέρα του ανησύχησε όταν έμαθε για την αγορά των 1,5 εκατ. δολαρίων. «Μου τηλεφώνησε και είπε ‘τι έκανες; Γιατί; Τρελάθηκες;» είπε. Ο επιχειρηματίας θεωρεί πως ήταν ένα απαραίτητο βήμα για την επιβίωση της εταιρείας του, η οποία διατηρεί και φυσικό κατάστημα στην πανάκριβη Μποντ Στριτ του Λονδίνου.
Στο Sandbox, έναν άλλο εικονικό κόσμο, μεγάλα οικόπεδα έχουν περάσει στα χέρια της Adidas, της Gucci, της Atari, της Ubisoft, της Binance και της Warner Music, οι οποίες αναζητούν νέο περιβάλλον για τη διαφήμιση και τη διάθεση των προϊόντων τους.
Η Gucci και η Nike έχουν ανοίξει καταστήματα και στο Roblox, έναν εικονικό κόσμο που εστιάζει στα βιντεοπαιχνίδια, όπως το Minecraft και το Fortnite.
Το «Gucci Town» έχει δεχθεί περισσότερες από 36 εκατομμύρια επισκέψεις από τα εγκαίνιά του πριν από έναν χρόνο, ενώ το «Nike Land» έχει υποδεχθεί 25 εκατομμύρια τους πρώτους 11 μήνες.