Δέκα μεγάλα έργα ύψους 2,1 δισ. ευρώ θα δημοπρατηθούν μέχρι το τέλος του 2022 και αναμένεται να προκαλέσουν το ενδιαφέρον των BIG 5, των μεγάλων ομίλων της χώρας. Ανάμεσα τους εμβληματικά project τα έργα για το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού, μονάδες απορριμμάτων σε Αχαϊα και Κέρκυρα, η λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης, τα φράγματα Ταυρωνίτη και Ενιπέα, Μιναγιώτικο και Ταυρωπου και οι δρόμοι Θεσσαλονίκη-Έδεσσα και Δράμα-Αμφίπολη.
Είναι έργα που κλείνουν μια “μαγική” χρονιά στον χώρο των κατασκευών καθώς φέτος υπήρξαν πάρα πολλοί και μεγάλοι διαγωνισμοί για έργα υποδομής όπως σιδηροδρομικά, οδικά κτιριακά κ.α. Το 2022 επιφυλάσσει το ίδιο δυναμικό κλείσιμο και έρχεται ως μποναμάς στο ήδη φουσκωμένο ανεκτέλεστο των μεγάλων τεχνικών ομίλων.
Την αρχή θα κάνει στις 18 του μήνα το έργο για τα δίκτυα ύδρευσης από τον Ταυρωπό ποταμό, έργου του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης μέσω του ΥΔΩΡ 2.0. Το κόστος του έργου φτάνει τα 159,6 εκατ. ευρώ.
Στις 30 Νοεμβρίου θα δημοπρατηθούν δύο έργα για φράγματα από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Το πρώτο είναι το έργο για το Φράγμα Ταυρωνίτη ύψους 267 εκατ. ευρώ και το δεύτερο είναι το Φράγμα Ενιπέα Φαρσάλων με κόστος 230 εκατ. ευρώ. Τα έργα χρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης ως ΣΔΙΤ.
Την ίδια ημέρα θα δημοπρατηθεί, για τρίτη φορά, η Μονάδα Απορριμμάτων της Κέρκυρας. Αναθέτουσα Αρχή η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων και το κόστος 80 εκατ. ευρώ. Όλοι ελπίζουν ότι αυτή τη φορά ο διαγωνισμός θα ευτυχήσει και θα φτάσει μέχρι τέλους. Τις δύο προηγούμενες φορές ο διαγωνισμός κηρύχθηκε άγονος.
Στη συνέχεια τη σκυτάλη θα πάρει ο διαγωνισμός για το Φράγμα Μιναγιώτικο στη Μεσσηνία, έργο επίσης του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης. Το κόστος του έργου ορίστηκε σε 145 εκατ. ευρώ και η δημοπράτηση θα πραγματοποιηθεί στις 2 Δεκεμβρίου. Αμφότερα τα έργα του υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης χρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης και υλοποιούνται με τη μέθοδο της ΣΔΙΤ.
Στις 2 Δεκεμβρίου όμως θα… διαβάστε τη συνέχεια ΕΔΩ