Καθώς οι εποχές αλλάζουν και τα τελευταία χρόνια η ΙΚΕΑ γίνεται όλο και πιο ψηφιακή και προσβάσιμη από παντού, η εταιρεία αποφάσισε να πει “αντίο” στον κατάλογό της, ένα προϊόν με 70 χρόνια ζωής.
«Για τους πελάτες μας και τους συναδέλφους μας ο Κατάλογος ΙΚΕΑ είναι ένα έντυπο που φέρει πολλά συναισθήματα, αναμνήσεις και χαρά. Εδώ και 70 χρόνια είναι ένα από τα πιο μοναδικά και εμβληματικά μας προϊόντα, παρέχοντας έμπνευση σε δισεκατομμύρια ανθρώπους στον κόσμο. Το ξεκίνημα ενός νέου κεφαλαίου με τον αγαπημένο μας κατάλογο είναι μια φυσική διαδικασία, καθώς η κατανάλωση μέσων και η συμπεριφορά πελατών έχει αλλάξει. Για να επικοινωνήσουμε διαδραστικά με πολύ περισσότερους, θα συνεχίσουμε να παρέχουμε έμπνευση με τις λύσεις επίπλων μας, με νέους τρόπους», είπε ο Konrad Grüss, Γενικός Διευθυντής, Inter IKEA Systems B.V.
«Τα επόμενά μας βήματα θα εντείνουν την διάδοση των μοναδικών μας γνώσεων, των προϊόντων και των λύσεων της ΙΚΕΑ για την επίπλωση του σπιτιού. Αλλά δεν ξεκινάμε από το μηδέν. Τα τελευταία χρόνια μεταμορφώνουμε πολλές πτυχές της επικοινωνίας και της διάδρασής μας με τους πελάτες μας και συνεχίζουμε να εργαζόμαστε για να βρούμε νέους τρόπους, κανάλια και μέσα για να προσφέρουμε έμπνευση και να επικοινωνήσουμε με ακόμα περισσότερους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο», είπε ο Konrad Grüss.
Όπως αναφέρει η ΙΚΕΑ σε ανακοίνωσή της, η απόφαση για τον αποχαιρετισμό του Καταλόγου ΙΚΕΑ συμβαδίζει με τη συνεχιζόμενη μεταμόρφωσή της σε μια πιο ψηφιακή μορφή. Η μεταμόρφωση έχει ξεκινήσει εδώ και καιρό. Ταυτόχρονα η ΙΚΕΑ έχει βελτιώσει τις ψηφιακές υπηρεσίες της και παρέχει νέες εφαρμογές για μια καλύτερη εμπειρία — όπου κι αν την συναντούν οι πελάτες της.
Στο πλαίσιο της συνολικής μεταμόρφωσης, η ΙΚΕΑ του Ομίλου FOURLIS, σημειώνει ότι έχει προχωρήσει στη δημιουργία μεσαίου μεγέθους καταστημάτων και καταστημάτων «νέας γενιάς» ΙΚΕΑ. “Στην πράξη πρόκειται για ανανέωση της αγοραστικής εμπειρίας των καταναλωτών σε όλα τα επίπεδα, με μικρότερα, αλλά σύγχρονα καταστήματα, που μπορούν να ενταχθούν εύκολα στον αστικό ιστό, διευκολύνοντας την ταχύτερη πρόσβαση, τη διαδικασία των αγορών, αλλά και την επιλογή μέσα από τη πλήρη γκάμα των προϊόντων ΙΚΕΑ” προσθέτει η εταιρεία.
Το πρώτο κατάστημα μεσαίου μεγέθους, 8000m2, έχει ανοίξει από τον Σεπτέμβριο στη Βάρνα στη Βουλγαρία, ενώ σε σύντομο χρονικό διάστημα αναμένεται να ξεκινήσει η λειτουργία του πρώτου καταστήματος, «νέας γενιάς» στον Πειραιά.