Η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ προχώρησε στην διενέργεια διαγωνισμού για προμήθεια και εγκατάσταση συστήματος αυτοματισμού και ελέγχου κτιρίων, της Β’ φάσης της επέκτασης της γραμμής προς Πειραιά.
Τα έργα BACS είναι θεμελιώδη για την λειτουργία έργων αυτού του μεγέθους, ενώ το συγκεκριμένο παρακολουθεί και ελέγχει το σύστημα αερισμού σηράγγων, το σύστημα HVAC καθώς και τα κτιριακά ηλεκτρομηχανολογικά συστήματα στους Σταθμούς, φρέατα αερισμού, εσοχές και σήραγγες της Β’ φάσης της επέκτασης προς Πειραιά, τόσο σε τοπικό, όσο και σε κεντρικό επίπεδο. Περιλαμβάνονται επίσης οι απαραίτητες αναβαθμίσεις στον εν λειτουργία εξοπλισμό και λογισμικό του συστήματος BACS σε επίπεδο ΚΕΛ και σε τοπικό επίπεδο των εν λειτουργία σταθμών.
Η Β’ φάση της Επέκτασης του Μετρό της Αθήνας προς Πειραιά περιλαμβάνει τρεις (3) νέους Σταθμούς: τον Σταθμό “Μανιάτικα”, τον Σταθμό “Πειραιά” και τον Σταθμό “Δημοτικό Θέατρο”. Περιλαμβάνει επίσης τρία (3) φρέατα ενδιάμεσα των σταθμών (Τζαβέλα, Ρολόι, Μελά), ένα (1) τερματικό φρέαρ (Πανεπιστήμιο), μία (1) εσοχή ηλεκτρολογικού εξοπλισμού στον επίσταθμο του τερματικού σταθμού Δημοτικό Θέατρο, καθώς και τις σήραγγες από τον προσωρινό επίσταθμο του Σταθμού “Νίκαια” έως τον επίσταθμο του Σταθμού “Δημοτικό Θέατρο”.
Στο αντικείμενο της σύμβασης περιλαμβάνεται η μελέτη, προμήθεια, εγκατάσταση και θέση σε Λειτουργία ενός Συστήματος Αυτοματισμών και Ελέγχου Κτηρίων (BACS) το οποίο θα παρακολουθεί και θα ελέγχει το σύστημα αερισμού σηράγγων, το σύστημα HVAC καθώς και τα κτιριακά ηλεκτρομηχανολογικά συστήματα στους Σταθμούς, φρέατα αερισμού, εσοχές και σήραγγες της Β φάσης της επέκτασης προς Πειραιά, τόσο σε τοπικό επίπεδο από τον σταθμό εργασίας στην Αίθουσα Υπεύθυνου Σταθμού, σε κάθε Σταθμό, όσο και σε κεντρικό επίπεδο από τους υπάρχοντες και εν λειτουργία σταθμούς εργασίας στο Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας (ΚΕΛ) του Συντάγματος και από τον Σταθμό εργασίας συντήρησης που βρίσκεται στα Σεπόλια.
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 1,314 δισ. ευρώ με καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών τις 8 Μαρτίου 2021