Πληροφορική

Salesforce: Πραγματοποίησε με επιτυχία το πρώτο Partner Enablement Session στην Ελλάδα

Η Salesforce, υλοποίησε πρόσφατα στην Αθήνα το πρώτο από τα ετήσια Partner Enablement Session της για την Ελλάδα. Πρόκειται για σύντομα «εκπαιδευτικά» workshop στα οποία οι συμμετέχοντες συνεργάτες ενημερώνονται για τις πιο πρόσφατες εξελίξεις γύρω από τις δυνατότητες των προϊόντων της εταιρείας και συζητούν τις όποιες απορίες τους, ώστε να είναι σε θέση να ανταποκριθούν πλήρως σε οποιοδήποτε ζητούμενο ή ανάγκη πελατών.

Η εταιρεία δίνει ιδιαίτερη σημασία στη συνεχή υποστήριξη και επιμόρφωση των συνεργατών της, καθώς αυτοί παίζουν καθοριστικό ρόλο στην εξασφάλιση της επιτυχίας των πελατών της Salesforce σε όλον τον κόσμο, προσφέροντας συμβουλές, καθοδήγηση αλλά και εφαρμόζοντας τις τεχνολογίες της.

Αυτή τη φορά, οι συνεργάτες της εταιρείας είχαν την ευκαιρία να συγκεντρωθούν στην ΟΤΕ Academy, ώστε να επικαιροποιήσουν τις γνώσεις τους σε έναν από τους πλέον βασικούς τομείς της εμπειρίας πελάτη, τις λύσεις Εξυπηρέτησης Πελατών, από τους εξειδικευμένους συμβούλους της Salesforce.

Οι partners ενημερώθηκαν σχετικά με το:

  • Πώς να αναπτύξουν τη βάση Salesforce Knowledge για την παροχή εύκολου στην πλοήγηση site Συχνών Ερωτήσεων (FAQ), προκειμένου οι πελάτες να μπορούν να εξυπηρετηθούν άμεσα.
  • Πώς να τοποθετούν chatbot με επικαιροποιημένες πληροφορίες για το status κάθε πελάτη, το οποίο θα μπορεί να δώσει εξατομικευμένες απαντήσεις ή λύσεις σε πιθανά προβλήματα, παρέχοντας εύκολη πρακτική υποστήριξη, ώστε να αποφευχθούν χρονοβόρες εισερχόμενες τηλεφωνικές κλήσεις.
  • Πώς να χρησιμοποιούν το Customer Portal με τους ίδιους drivers του chatbot.
  • Πώς μπορούν τα κανάλια voice telephony να μετατραπούν σε εργαλεία γνώσης των πελατών, με όλα τα δεδομένα φωνής διαθέσιμα μαζί με τα δεδομένα του πελάτη, ώστε οι σημαντικότεροι πελάτες να εξυπηρετούνται κατά προτεραιότητα.

Επίσης, οι συμμετέχοντες έμαθαν με ποιον τρόπο η συνεργασία της Salesforce με την Amazon Connect μπορεί να μειώσει τις κεφαλαιουχικές δαπάνες για μικρά και μεσαία κέντρα εξυπηρέτησης πελατών, που χρησιμοποιούν την τηλεφωνία ως κανάλι, καθώς επίσης και πώς να εισάγουν αυτές τις τεχνολογίες για να εξασφαλίσουν μεγαλύτερη επιτυχία.

Οι συνεργάτες της Salesforce –Accenture, Cognity, Deloitte, IBM, NetU και PwC– που συμμετείχαν στο workshop εκτίμησαν ιδιαίτερα τη δυνατότητα να επικεντρωθούν σε «φρέσκες» προσεγγίσεις και λύσεις οι οποίες μπορούν να εφαρμοστούν στο customer service, ώστε να ενισχύσουν περισσότερο την ικανοποίηση των πελατών, μεγιστοποιώντας έτσι την αφοσίωσή τους και βελτιώνοντας τα έσοδα και το περιθώριο κέρδους των εταιρειών.

TAGS:

close menu