Μετά την υλοποίηση συστημάτων εμπορικής και χρηματοοικονομικής οργάνωσης, καθώς και των παραγωγικών-μεταποιητικών διαδικασιών με ERP, CRM, Mobile SFA του Entersoft Business Suite, ο όμιλος Interwood προχωρά στο βήμα εκσυγχρονισμού των διαδικασιών διακίνησης και οργάνωσης των αποθεμάτων, με το Entersoft WMS.
Αντικείμενο του έργου είναι η αποδοτική σχεδίαση μιας σειράς καθημερινών εργασιών που θα οδηγήσει σε μια βελτιστοποιημένη διαχείριση των αποθεμάτων:
- Καταγραφή και απεικόνιση της χωροταξίας σε όλες τις περιοχές της αποθήκης, ράμπες παραλαβών, αποστολών, ράφια back to back και εξωτερικούς μη στεγασμένους χώρους όπου υπάρχει μεγάλο απόθεμα.- Διαχείριση των εισερχομένων (παραλαβές από προμηθευτές και υποκαταστήματα) και εξερχομένων (παραγγελίες πελατών και υποκαταστημάτων).
- Ανατροφοδοσίες των μελαμινών, συλλογή, packing και φόρτωση.
- Διαχείριση δέματος ως «οντότητα» (αυτόνομη μονάδα πακετοποίησης προϊόντων ξυλείας στην οποία γίνεται και οποιαδήποτε μελλοντική αναφορά – traceability). Διάσπαση δέματος.
- Διαχείριση επιστροφών (reverse logistics).
- Παρακολούθηση φυσικού αποθέματος ανά θέση, παρτίδα, δέμα.
- Αποτύπωση των ενδοδιακινήσεων, των εσωτερικών τακτοποιήσεων και των μεταφορών αποθεμάτων.
- Ιχνηλασιμότητα σε επίπεδο τεμαχίου, ημέρας, δέματος, παρτίδας.
- Γρήγορες απογραφές για άμεση εικόνα του πραγματικού αποθέματος.