Πραγματοποιήθηκε για τις εταιρείες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα ΟΠΑΠ Forward, το οποίο υλοποιείται από την Endeavor Greece.
H Forestview, μέλος του Think Digital Group, συμμετείχε για ακόμη μία φορά στο πρόγραμμα ΟΠΑΠ Forward, παρέχοντας σε ελληνικές επιχειρήσεις, που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, ένα αναλυτικό workshop σχετικά με το ρόλο της Amazon στη στρατηγική εξαγωγών ενός brand. Το workshop συντόνισαν και παρουσίασαν οι Γιάννης Γκέκας, managing Director και Στέλιος Κοσμίδης Client Service Director της ForestView.
Γιάννης Γκέκας: «Συμμετέχουμε πάντοτε με μεγάλο ενθουσιασμό σε πρωτοβουλίες που έχουν ως στόχο την εξέλιξη των ελληνικών brand και του ecommerce. Ευχαριστούμε την Endeavor Greece για τη πρόσκληση, αλλά και τις συμμετέχουσες εταιρίες για το ενεργό τους ενδιαφέρον»
Στέλιος Κοσμίδης: «Το Amazon είναι ένα πολύ σημαντικό κανάλι στη συνολική Commerce & Marketing στρατηγική. Όλο και περισσότερα ελληνικά brands εκμεταλλεύονται το δίκτυο της Amazon, όχι μόνο για τους 310 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες παγκοσμίως και τα εργαλεία προώθησης, αλλά και για το μοναδικό last-mile delivery που προσφέρει (Fulfillment by Amazon). Συνεπώς, αν μια ελληνική επιχείρηση αναζητά διόδους για εξωστρέφεια, το Amazon είναι μία προφανής λύση»
Το πρόγραμμα ΟΠΑΠ Forward υλοποιείται σε συνεργασία με την Endeavor Greece, με σκοπό την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και την απασχόληση σε νέες αναπτυσσόμενες μικρομεσαίες επιχειρήσεις από παραγωγικούς και εξωστρεφείς κλάδους της ελληνικής οικονομίας.”