Για τη Netflix Inc., μια ήπια επιδείνωση της οικονομικής κατάστασης των καταναλωτών, πιθανώς να αποτελεί ευλογία.
Όσο λιγότερα χρήματα έχουν οι άνθρωποι, τόσο πιθανότερο είναι να μείνουν σπίτι, γεγονός που ωφελεί τo streaming, όπως φάνηκε και από την εποχή της πανδημίας, όταν αυτή η μορφή ψυχαγωγίας αναδείχθηκε ως ιδιαίτερα δημοφιλής.
Η τηλεθέαση αναμένεται να έχει ανοδική πορεία καθώς οι άνθρωποι θα σταματήσουν να βγαίνουν έξω εάν η οικονομία διολισθήσει σε ύφεση αργότερα φέτος, δήλωσε στο Bloomberg ο Matthew Maley, επικεφαλής στρατηγικής αγοράς στη Miller Tabak + Co. LLC.
Την ίδια στιγμή, οι ανταγωνιστές που προσπαθούν να διεισδύσουν στο μερίδιο που έχει το Netflix, στην καταναλωτική πίτα του κλάδου, φαίνεται πως έχουν πληγεί από τις δυσμενείς οικονομικές συνθήκες που επικρατούν. Έχοντας επενδύσει πολλά χρήματα σε υπηρεσίες streaming τα τελευταία χρόνια, εταιρείες όπως η Walt Disney Co. και η Paramount Global κάνουν τώρα περικοπές, αποθαρρυμένες από την κατάσταση της αγοράς.
Αυτό το γεγονός, συμφέρει το Netflix, που έχει δει την κυριαρχία του στη βιομηχανία streaming να μειώνεται τα τελευταία πέντε χρόνια, καθώς οι Disney+, Apple TV+ και Paramount+ έχουν εισβάλλει σε αυτή. Το παγκόσμιο μερίδιό της στην αγορά “streaming originals” ήταν 38% στο τέλος του τελευταίου τριμήνου, από 60% στο τέλος του πρώτου τριμήνου του 2018, σύμφωνα με στοιχεία της Parrot Analytics.