Επιπλέον πόροι δεσμεύθηκαν από τον προϋπολογισμό για την κατασκευή της γραμμής 4 του Μετρό. Με απόφαση του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών εγκρίθηκαν επιπλέον 47 εκατ. ευρώ, καθώς κρίθηκε αναγκαία η χρηματοδότηση της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ για τα έργα κατασκευής της Γραμμής 4, για την αγορά εδαφικών εκτάσεων αλλά και για τις πρόδρομες εργασίες.
Ειδικότερα εγκρίθηκε:
α) ποσό, ύψους 1,28 εκατ. ευρώ για το έργο με τίτλο: “Κατασκευή Γραμμής 4 του Μετρό Αθήνας στο τμήμα Άλσος Βεΐκου-Γουδή” ,
β) ποσό, ύψους 5 εκατ. ευρώ για “Αγορά εδαφικών εκτάσεων – Κατασκευή Γραμμής 4 του Μετρό Αθήνας στο τμήμα Άλσος Βεΐκου-Γουδή” της ΣΑΕ 471/7 και
γ) ποσό 35,1 εκατ. ευρώ για “Πρόδρομες Εργασίες για την κατασκευή της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας για το Τμήμα Άλσος Βεΐκου-Γουδή”
Η Γραμμή 4, όπου ο μετροπόντικας αναμένεται να ξεκινήσει σε λίγες μέρες, στην πρώτη φάση ανάπτυξής της, θα αποτελείται από 15 σύγχρονους σταθμούς και σιδηρόδρομο διπλής τροχιάς μήκους 12,8 χιλιομέτρων. Θα εξυπηρετεί οικιστικές ζώνες στο πυκνοκατοικημένο κεντρικό τμήμα του αστικού ιστού αλλά και σημαντικές υπηρεσίες, επιτρέποντας τη σύνδεση του Άλσους Βεΐκου με τα δικαστήρια σε διάστημα πέντε λεπτών και με την πανεπιστημιούπολη σε 14 λεπτά. Τα δρομολόγια θα εκτελούνται από 20 καινούριους συρμούς τελευταίας τεχνολογίας.
Με την έναρξη λειτουργίας της Γραμμής 4, η ημερήσια επιβατική κίνηση στο δίκτυο του Μετρό υπολογίζεται ότι θα αυξηθεί κατά 340.000 άτομα, ενώ παράλληλα η χρήση αυτοκινήτου στην πρωτεύουσα θα μειωθεί κατά περίπου 53.000 ΙΧ οχήματα, με αποτέλεσμα τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά 17.000 τόνους ανά έτος.
Η επένδυση για την ανάπτυξη της νέας Γραμμής θα ανέλθει στα 1,5 δισ. ευρώ.
Οι νέοι σταθμοί του μετρό θα βρίσκονται σε: Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ιλίσια, Ζωγράφου, Γουδή.