Δύο νέα «ηχηρά» επιχειρηματικά ονόματα εμφανίζονται τα τελευταία 24ωρα στους υποψήφιους αγοραστές για την «Κωτσόβολος», την ελληνική θυγατρική της βρετανικής πολυεθνικής Currys.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα ο Όμιλος ΔΕΗ και η Quest Holdings φέρονται ότι κινούνται προκειμένου να συμμετάσχουν στη διαδικασία εκδήλωσης ενδιαφέροντος.
Ο Όμιλος Quest δραστηριοποιείται στο χώρο του λιανεμπορίου μέσω των καταστημάτων λιανικής της Apple και της εταιρείας iStorm λειτουργώντας ως Premium Reseller της αμερικανικής εταιρείας προϊόντων τηλεφωνίας και τεχνολογίας. Η δραστηριότητά του περιλαμβάνει επίσης τα καταστήματα της Xiaomi σε Ελλάδα και Κύπρο αλλά και με το ηλεκτρονικό κατάστημα you.gr (Quest OnLine Μ.Α. Παράλληλα, φέρνει στην Ελλάδα και τα κινητά τηλέφωνα Poco, τα οποία επίσης παράγονται από την Xiaomi και τα εμπορεύεται σε επίπεδο χονδρικής, ενώ διατηρεί και παρουσία στον κλιματισμό σε επίπεδο διανομής με την Clima Quest και τη μάρκα Gree αλλά και με την Γ.Ε. Δημητρίου που εξαγόρασε με μάρκες όπως Toyotomi, Izola, Kerosun και Singer.
Στην «εξίσωση» για την πώληση της «Κωτσόβολος» φέρεται να μπαίνει ως «άγνωστος Χ» και η ΔΕΗ, με ένα εύρος προσφοράς που σύμφωνα με στελέχη της αγοράς κινείται μεταξύ των 200 και 250 εκατ. ευρώ. Η, μέχρι σήμερα ανεπιβεβαίωτη, κίνηση της ΔΕΗ προκαλεί έκπληξη και επιφυλάξεις για την ορθότητά της, παρά το γεγονός ότι η Εταιρεία προωθεί ένα νέο μοντέλο στο πλαίσιο του μετασχηματισμού της, επιδιώκοντας μια πιο πελατοκεντρική διάσταση. Στο πλαίσιο αυτό, στο δίκτυο καταστημάτων που αναπτύσσει, εικάζεται από τις «πηγές» που δημοσιοποίησαν την εκτιμώμενη πρόθεση της ΔΕΗ για την «Κωτσόβολος», ότι εκτός από τα προϊόντα ενέργειας και τις ενεργειακές λύσεις που παρέχει, θα μπορούσε να δημιουργήσει ειδικούς χώρους πώλησης έξυπνων προϊόντων τελευταίας τεχνολογίας, δίνοντας έμφαση και στον αναπτυσσόμενο τομέα του smart living και φυσικά να αναπτύξει το Δίκτυο των καταστημάτων της «Κωτσόβολος» στην Ελλάδα, όπως έκανε στο παρελθόν με απόλυτα επιτυχία η Cosmote με το Δίκτυο Γερμανός
Η «Κωτσόβολος» διαθέτει δίκτυο με 93 καταστήματα με γεωγραφική στο μεγαλύτερο μέρος της ηπειρωτικής χώρας, γεγονός που δεν αφήνει αδιάφορη καμία Διοίκηση των εταιρειών με ευρύ πελατολόγιο. Τελευταία είναι όλο και περισσότεροι οι Όμιλοι που έχουν ως προτεραιότητα την ανάπτυξη τεχνολογικά σύγχρονου εκτεταμένου δικτύου πωλήσεων, με ασφαλή και εύκολη ηλεκτρονική εξυπηρέτηση, τη δημιουργία εναλλακτικών διαύλων προώθησης πωλήσεων και τη μεταστροφή στην πράσινη ενέργεια και η ανάπτυξη νέων προϊόντων/υπηρεσιών.
Σημειώνεται ότι ενδιαφέρον για την απόκτηση της «Κωτσόβολος» έχει εκδηλώσει πρόσφατα και η «Πλαίσιο», δια του Αντιπροέδρου και Διευθύνοντος συμβούλου της Κώστα Γεράρδου. «Είμαστε τρεις παίκτες στην αγορά και προφανώς πρέπει να είμαστε μέσα στη συζήτηση» ανέφερε χαρακτηριστικά σε πρόσφατη συνέντευξη Τύπου.
Στο «στρατόπεδο» του Public, αν και δεν έχει υπάρχει επίσημη τοποθέτηση για το θέμα, σημειώνεται ότι η εταιρεία βρίσκεται ακόμη σε διαδικασία ολοκλήρωσης της συγχώνευσης με τη MediaMarkt, η οποία αναμένεται να επιταχυνθεί.
Σε κάθε περίπτωση η αναγγελία της πώλησης της «Κωτσόβολος» έχει ανοίξει το «libro d’ oro», στο οποίο εγγράφονται πολύφερνοι διεκδικητές, ο οποίο αν μη τι άλλο θα ανεβάσουν την αξία του ιστορικού δικτύου λευκών συσκευών.