Έσοδα και κέρδη πέρα από τις εκτιμήσεις των αναλυτών παρουσίασε για το δεύτερο τρίμηνο του 2023 η Amazon, καταγράφοντας αύξηση πωλήσεων 11% σε ετήσια βάση. Πιο συγκεκριμένα, τα έσοδα του αμερικανικού κολοσσού στον χώρο του λιανεμπορίου ανήλθαν σε 134,4 δισ. δολάρια (131,5 δισ. δολάρια περίμενε η Refinitiv). Επίσης, τα έσοδα της Amazon Web Services ανήλθαν σε 21,8 δισ. δολάρια και τα έσοδα από τη διαφήμιση έφθασαν τα 10,4 δισ. δολάρια.
Τα συγκεκριμένα οικονομικά αποτελέσματα έρχονται σε μια χρονική περίοδο που η Amazon δεν σταματά να επενδύει στο ηλεκτρονικό εμπόριο, στοχεύοντας -όπως ανέφεραν αναλυτές της JP Morgan, να γίνει ο μεγαλύτερος λιανοπωλητής στις ΗΠΑ, εκτοπίζοντας την Walmart. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της JP Morgan, ο ακαθάριστος όγκος εμπορευμάτων της Amazon θα αυξηθεί κατά 11,6% σε ετήσια βάση, στα 477 δισεκατομμύρια δολάρια.
Μεταξύ άλλων η Amazon δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης για ταχύτερη παράδοση των δεμάτων στους πελάτες της.