Η Caesars Entertainment, μια από τις μεγαλύτερες αμερικανικές αλυσίδες καζίνο με το πιο εκτεταμένο πρόγραμμα πιστότητας πελατών στην συγκεκριμένη αγορά, δήλωσε ότι πλήρωσε λύτρα για να αποφύγει τη διαρροή πελατολογίου που είχε κλαπεί σε πρόσφατη κυβερνοεπίθεση. Η Caesars ανακάλυψε στις 7 Σεπτεμβρίου ότι οι επιτιθέμενοι είχαν κλέψει τη βάση δεδομένων του προγράμματος πιστότητάς της, η οποία αποθηκεύει αριθμούς άδειας οδήγησης και αριθμούς κοινωνικής ασφάλισης για χιλιάδες πελάτες.
Η Caesars υποστηρίζει ότι πλήρωσε λύτρα που απαιτούνταν από τους επιτιθέμενους για να αποτρέψει τη διαρροή των κλεμμένων δεδομένων στο διαδίκτυο. Παρόλο που πλήρωσε περίπου 15 εκατομμύρια δολάρια, το μισό της αρχικής απαίτησης των 30 εκατομμυρίων δολαρίων, η Caesars δήλωσε ότι δεν μπορεί να παράσχει εγγυήσεις σχετικά με τις πιθανές ενέργειες των δραστών της επίθεσης.
Σύμφωνα με τη Caesars, οι πελάτες που δεν είναι εγγεγραμμένοι στο πρόγραμμα πιστότητας της Caesars δεν επηρεάστηκαν από την παραβίαση δεδομένων. Η εταιρεία θα ειδοποιήσει όλα τα επηρεαζόμενα άτομα τις επόμενες εβδομάδες. Επίσης, αναφέρει ότι δεν φαίνεται να έχουν κλαπεί άλλα ευαίσθητα δεδομένα όπως για παράδειγμα αριθμοί πιστωτικών καρτών.
Παρότι η εταιρεία δήλωσε ότι η επίθεση δεν έχει επηρεάσει τις λειτουργίες της που αφορούν τους πελάτες, συμπεριλαμβανομένων των εφαρμογών online/mobile gaming και των φυσικών ιδιοκτησιών, οι δυσλειτουργίες των πρώτων ημερών της κυβερνοεπίθεσης δεν έχουν ακόμα σταματήσει, ή τουλάχιστον είναι μικρότερης έκτασης.