Η Meta ανακοίνωσε την κυκλοφορία των πρώτων λειτουργιών τεχνητής νοημοσύνης για διαφημιζόμενους. Οι νέες λειτουργίες θα επιτρέπουν στους διαφημιζόμενους να χρησιμοποιούν AI για τη δημιουργία φόντων, την επεξεργασία εικόνων αλλά και τη δημιουργία πολλαπλών εκδόσεων διαφημιστικού κειμένου με βάση το πρωτότυπο. Το κείμενο που θα δημιουργείται από AI μπορεί να επισημάνει συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά και φράσεις εισαγωγής που θέλει να τονίσει ο διαφημιζόμενος.
Επίσης, οι διαφημιζόμενοι θα μπορούν να επεξεργαστούν το παραγόμενο αποτέλεσμα ή να επιλέξουν το καλύτερο που ταιριάζει στους στόχους τους. Κατά τη διάρκεια της καμπάνιας, το εργαλείο θα μπορεί επίσης να εμφανίσει διαφορετικούς συνδυασμούς κειμένου σε διαφορετικά άτομα για να δει ποιοι οδηγούν σε καλύτερες απαντήσεις πραγματοποιώντας τις λεγόμενες δοκιμές Α/Β.
Η Meta αναφέρει ότι έχει ήδη δοκιμάσει αυτά τα νέα εργαλεία AI σε ένα μικρό αλλά ποικίλο σύνολο διαφημιζόμενων νωρίτερα μέσα στο έτος και τα πρώτα αποτελέσματά δείχνουν ότι η δημιουργική AI μπορεί εξοικονομήσει πέντε ή περισσότερες ώρες την εβδομάδα ή συνολικά ένα μήνα ετησίως στους copywritters.
Ωστόσο, η εταιρεία παραδέχεται ότι υπάρχει ακόμα πολύ δουλειά μπροστά για την καλύτερη προσαρμογή της δημιουργικής AI έτσι ώστε να ταιριάζει με το στυλ κάθε διαφημιζόμενου.