Ο Έπαφος είναι ο ανάδοχος του έργου του υπουργείου Παιδείας «υπηρεσίες Helpdesk για την υποστήριξη της λειτουργίας των διαδραστικών συστημάτων και του εξοπλισμού της ρομποτικής και STEM κατά την εκπαιδευτική διαδικασία». Η κατακύρωση του έργου έγινε έναντι 3,7 εκατ. ευρώ συν ΦΠΑ.
Αντικείμενο της σύμβασης είναι η οργάνωση και λειτουργία Γραφείου Υποστήριξης (helpdesk), το οποίο θα είναι διαθέσιμο προς όλους τους εμπλεκόμενους στο έργο και κυρίως στους τελικούς χρήστες (σχολεία, εκπαιδευτικούς), με σκοπό την έγκαιρη και ουσιαστική υποστήριξη τους στην αξιοποίηση του διαδραστικού συστήματος (υλικό και λογισμικό) και του εξοπλισμού της ρομποτικής και STEM κατά την εκπαιδευτική διαδικασία, τόσο τηλεφωνικά όσο και ηλεκτρονικά (Web και email).
Το Γραφείο υποστήριξης θα λειτουργεί καθ’ όλη τη διάρκεια λειτουργίας των εκπαιδευτικών μονάδων και θα παρέχει κάθε είδους τεχνική υποστήριξη κατά τη λειτουργία των διαδραστικών συστημάτων και του εξοπλισμού της ρομποτικής και STEM που θα εγκατασταθούν και δεν αφορούν στις υποχρεώσεις των αναδόχων σύμφωνα με τους όρους εγγύησης καλής λειτουργίας. Αναλυτικότερα, η υποστήριξη θα περιλαμβάνει ενδεικτικά την παροχή πληροφοριών σχετικά με τη λειτουργία του λογισμικού, του υλικού και της διαλειτουργικότητας τους, απαντήσεων για την επίλυση προβλημάτων, περιεχόμενο υπό τη μορφή οδηγού συχνών ερωτήσεων – απαντήσεων, εγχειρίδιο βοήθειας και τεκμηρίωσης αντιμετώπισης προβλημάτων.
Η λειτουργία της γραμμής υποστήριξης, θα υποστηρίζεται και από ειδική ιστοσελίδα που θα δημιουργηθεί για αυτό το σκοπό. Το Γραφείο θα πρέπει να καταγράφει στο Σύστημα Διαχείρισης Αιτημάτων που θα διαθέσει για τον σκοπό αυτό (Ticket Management System), όλα τα αναγκαία χαρακτηριστικά στοιχεία των προβλημάτων/ δυσλειτουργιών, που του αναφέρονται