H ΙΒΜ ανακοίνωσε κέρδη ύψους 2,20 δολαρίων ανά μετοχή, περισσότερα από από την πρόβλεψη των 2,13 δολαρίων ανά μετοχή ενώ τα έσοδά της για την περίοδο αυξήθηκαν κατά 5% σε σχέση με το προηγούμενο έτος στα 14,75 δισ. δολάρια, ξεπερνώντας επίσης την εκτίμηση των αναλυτών για 14,73 δισ. δολάρια.
Η IBM ανακοίνωσε επίσης καθαρά κέρδη ύψους 1,7 δισ. δολαρίων για το τρίμηνο, μεταβαίνοντας σε κέρδη μετά την καταγραφή ζημιών ύψους 3,2 δισ. δολαρίων την προηγούμενη περίοδο, όταν επλήγη από έκτακτα έξοδα ύψους 5,9 δισ. δολαρίων.
Η καλύτερη απόδοση προήλθε από την επιχειρηματική μονάδα λογισμικού της IBM, η οποία απέδωσε έσοδα ύψους 6,27 δισ. δολαρίων, αυξημένα κατά 8% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Τα έσοδα από το τμήμα υπολογιστικών υποδομών της IBM μειώθηκαν κατά 2% σε σχέση με το προηγούμενο έτος σε μόλις 3,27 δισεκατομμύρια δολάρια, αλλά ο αριθμός αυτός ξεπέρασε σημαντικά την πρόβλεψη των αναλυτών για 3,1 δισεκατομμύρια δολάρια. Όσον αφορά το συμβουλευτικό τμήμα, δημιούργησε πωλήσεις ύψους 4,96 δισ. δολαρίων, αυξημένες κατά 6% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, αλλά κάτω από τη πρόβλεψη των 5,11 δισ. δολαρίων.
Ο διευθύνων σύμβουλος της IBM, Arvind Krishna, δήλωσε ότι οι πελάτες δείχνουν μεγάλη εκτίμηση για την πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης και δεδομένων Watsonx της εταιρείας, μαζί με τις υβριδικές πλατφόρμες cloud, καθώς προσπαθούν να επιτύχουν μεγαλύτερη παραγωγικότητα. “Αυτό βοηθά στην επίτευξη σταθερής ανάπτυξης στις μονάδες λογισμικού και παροχής συμβουλών”, ανέφερε. “Ως αποτέλεσμα, παραμένουμε σίγουροι για τα έσοδά μας και τις προσδοκίες αυξημένων ταμειακών ροών για ολόκληρο το έτος”.
Παρά το γεγονός ότι η αγορά επιχειρηματικής συμβουλευτικής παρουσιάζει γενικά μείωση το πρώτο εξάμηνο του έτους, με την Accenture να έχει πτώση 12% στο τελευταίο τρίμηνο μια και οι πελάτες παγκοσμίως θέλουν μειώσουν τις συγκεκριμένες δαπάνες τους, ωστόσο οι συμβουλευτικές υπηρεσίες της IBM βρίσκονται σε καλό δρόμο παρά την μειωμένες αποδόσεις. Η IBM έχει ανακοινώσει νέες συνεργασίες με τη Microsoft και την Amazon Web Services Inc. κατά τη διάρκεια αυτού του τριμήνου που επικεντρώνονται στη δημιουργική – γλωσσική τεχνητή νοημοσύνη και την προσφορά των απαραίτητων εργαλείων και υπηρεσιών στους πελάτες της.