Μια ευχάριστη πρώτη επαφή με τον πελάτη είναι καθοριστική για μια μακροχρόνια και win-win συνεργασία.
Aυτό ακριβώς επιτυγχάνει τo app που δημιούργησε η Megasoft για τα σύγχρονα συνεργεία και τις κάθετες μονάδες οχημάτων. H εφαρμογή PRISMA Win Workshop εγκαθίσταται σε tablet ή smartphones και παρέχει στους επαγγελματίες την ελευθερία να εξυπηρετούν τον πελάτη σε οποιοδήποτε σημείο της επιχείρησης, με ευελιξία και με διαθέσιμη όλη την πληροφορία που χρειάζονται!
Κατά την άφιξη του οχήματος στο συνεργείο, o μηχανικός ή ο υπάλληλος της υποδοχής μπορεί να καταχωρήσει ή να αναζητήσει στο app της φορητής του συσκευής τα στοιχεία του οδηγού, του οχήματος, καθώς και να συμπληρώσει τον σκοπό της επίσκεψης με ένα σύντομο σχόλιο. Με ευκολία, απλότητα και ταχύτητα μπορεί να δει τις προηγούμενες κινήσεις συνεργείου που έχουν πραγματοποιηθεί, καθώς και τα ανταλλακτικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο όχημα. Στις προηγούμενες κινήσεις του οχήματος εμφανίζονται όλα αυτά αναλυτικά και είναι διαθέσιμες όλες οι αναγκαίες πληροφορίες για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη. Όλα τα δεδομένα που καταχωρούνται στο app μέσω tablet ή smartphones μεταφέρονται αυτόματα στην εμπορική εφαρμογή PRISMA Win Auto Moto. Δεν χρειάζονται διπλές καταχωρήσεις, ενώ είναι αναζητήσιμα στις κινήσεις συνεργείου και στις κινήσεις της τιμολόγησης.
H διαχείριση είναι εύκολη στη χρήση και ταχύτατη στην αναζήτηση και καταχώρηση των δεδομένων που αφορούν σε όλα τα βασικά στοιχεία του οδηγού και του οχήματος.
Μια καινοτομία που ενισχύει τον ψηφιακό μετασχηματισμό της επιχείρησης, περνάει την εξυπηρέτηση των οδηγών σε άλλα επίπεδα και είναι απαραίτητη σε κάθε σύγχρονο συνεργείο, που σέβεται το χρόνο του πελάτη του!