Αντιμέτωπη με μαζικές αγωγές ύψους 6,3 δισεκατομμυρίων λιρών (7,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων) είναι η Sony, με τους ενάγοντες να ισχυρίζονται πως η κατασκευάστρια του PlayStation προέβη σε κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης, με αποτέλεσμα την υπερβολική επιβάρυνση των καταναλωτών.
Ειδικότερα, η Sony Interactive Entertainment (SIE) μηνύθηκε πέρυσι από 9 εκατομμύρια καταναλωτές στο Ηνωμένο Βασίλειο που αγόρασαν ψηφιακά παιχνίδια ή πρόσθετο περιεχόμενο μέσω του PlayStation Store της Sony.
Ο Alex Neill, συνήγορος των καταναλωτών που έχει εργαστεί σε προηγούμενες εκστρατείες, χειρίζεται την υπόθεση κατά της Sony, η οποία εκτιμάται πως μπορεί να κοστίσει στην εταιρεία έως 5 δισεκατομμύρια λίρες (6,23 δισεκατομμύρια δολάρια) συν τους τόκους. Οι δικηγόροι της ανέφεραν ότι η εκτίμηση των ζημιών ανέρχεται σε 6,3 δισεκατομμύρια λίρες.
Σύμφωνα με το δικόγραφο, η εταιρεία έκανε κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης της απαιτώντας τα ψηφιακά παιχνίδια να αγοράζονται και να πωλούνται μόνο μέσω του PlayStation Store, το οποίο χρεώνει προμήθεια 30% σε προγραμματιστές και εκδότες. Ως αποτέλεσμα, οι πελάτες έχουν πληρώσει υψηλότερες τιμές από ό,τι θα έπρεπε να πληρώσουν.
Από την άλλη, οι δικηγόροι της Sony υποστήριξαν ότι η υπόθεση βρίθει νομικών κενών από την αρχή μέχρι το τέλος» και πως πρέπει να απορριφθεί. Ωστόσο, η αρμόδια δικαστική αρχή έκρινε ότι η υπόθεση πρέπει να εξεταστεί. Ο δικηγόρος των εναγόντων ανέφερε σε δήλωσή του ότι η απόφαση της Τρίτης ήταν «το πρώτο βήμα για να διασφαλιστεί ότι οι καταναλωτές θα πάρουν πίσω αυτά που τους οφείλονται».