Περισσότερα σε ποσοστό άνω του 100% καταγράφηκαν το 2023, σε σχέση με τον αμέσως προηγούμενο χρόνο, τα εισιτήρια που επικυρώθηκαν στα λεωφορεία των ΟΑΣΘ και ΚΤΕΛ που εκτελούν συγκοινωνιακό έργο στη Θεσσαλονίκη. Συγκεκριμένα ανήλθαν σε 9.700.000 έναντι 4.800.000 το 2022. Αυτό επισήμαναν οι επικεφαλής του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης στον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σταϊκούρα, που μαζί με την Υφυπουργό Μεταφορών, Χριστίνα Αλεξοπούλου, επισκέφτηκαν τα γραφεία του ΟΣΕΘ και πραγματοποίησαν συνάντηση εργασίας.
Επίσης, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του ΟΣΕΘ, τα στελέχη του οργανισμού επισήμαναν στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, ότι από τις αρχές Ιανουαρίου 2024 κυκλοφορούν ήδη στους δρόμους της Θεσσαλονίκης συνολικά περί τα 480-490 οχήματα από ΟΑΣΘ και ΚΤΕΛ, ενώ ενισχύθηκε το συγκοινωνιακό έργο με τέσσερις παραλλαγές γραμμών για τη βελτίωση του κυκλοφοριακού προβλήματος λόγω της κατασκευής της Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου (FLYOVER) στη Θεσσαλονίκη.
«Το έργο και ο στόχος της βιώσιμης κινητικότητας περνά μέσα από τη βελτίωση των συνθηκών της καθημερινότητας στις μετακινήσεις. Αυτό είναι που προσπαθούμε διαρκώς να βελτιώνουμε, γι’ αυτό οι προτάσεις μας για αύξηση δρομολογίων, βέλτιστη συνθήκη σηματοδότησης, λεωφορειολωρίδες, τερματικούς σταθμούς και δίκαιη πολιτική κομίστρου αποτελούν προμετωπίδα της προσπάθειας του ΟΣΕΘ» τόνισαν, σε κοινή τους δήλωση, ο πρόεδρος του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης Γιάννης Καλογερούδης και ο διευθύνων σύμβουλος του φορέα Γιάννης Τόσκας.
Επιπλέον, στη συνάντηση εργασίας, τα στελέχη του ΟΣΕΘ επισήμαναν στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών τον αγώνα δρόμου που γίνεται, ώστε να τεθεί σε ισχύ το ενιαίο ηλεκτρονικό εισιτήριο για τις συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη (αστικές και μετρό), αλλά και σειρά άλλων θεμάτων που εστιάζουν στη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών που χρησιμοποιούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Παράλληλα, επί τάπητος έθεσαν τον επικείμενο διεθνή διαγωνισμό του φορέα για το συγκοινωνιακό έργο στην περιαστική ζώνη Θεσσαλονίκης και το ζήτημα των τερματικών πολυτροπικών σταθμών μετεπιβίβασης Νέας Ελβετίας (προς κατασκευή) και Μίκρας. Συζητήθηκε, επίσης, η εξελισσόμενη προσπάθεια για την αναδιάρθρωση των γραμμών της αστικής συγκοινωνίας που ανέλαβε να προωθήσει ο ΟΣΕΘ, στο πλαίσιο της αυριανής ύπαρξης ενός «νέου, ευέλικτου και σύγχρονου ΟΑΣΘ και της αντίστοιχης στήριξης του έργου του από τον ιδιωτικό τομέα.
Αμφότεροι στη συνάντηση εργασίας υπογράμμισαν την κοινή συνεχιζόμενη προσπάθεια της πολιτικής ηγεσίας των υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, ΟΣΕΘ, ΟΑΣΘ και ΚΤΕΛ, για τη βελτίωση της καθημερινότητας των μετακινούμενων στην πόλη.