Η GCC Computers (Hellas) ανακοινώνει με υπερηφάνεια τα αποτελέσματα της Έρευνας Ικανοποίησης Πελατών για το 2023, επιτυγχάνοντας για ακόμη μια φορά έναν βαθμό ικανοποίησης πελατών και συνεργατών που υπερβαίνει σημαντικά τον μέσο όρο της αγοράς. Η έρευνα, που διεξήχθη μεταξύ 200+ συνεργατών, κάλυψε τέσσερις κύριες ενότητες με τα εξής αποτελέσματα:
Επιπλέον, η εταιρεία επέτυχε ξανά έναν δείκτη NPS (Net Promoter Score) παγκόσμιας κλάσης, με βαθμό 85. Ο δείκτης NPS μετρά την αφοσίωση των συνεργατών (πελατών) και την προθυμία τους να συστήσουν την εταιρεία σε άλλους. Σύμφωνα με το εργαλείο επιστημονικής ανάλυσης, βαθμολογία πάνω από 70 θεωρείται «παγκόσμιας κλάσης».
Η εξαιρετικά υψηλή βαθμολογία ικανοποίησης πελατών, τιμά την εταιρεία και το προσωπικό της, ενθαρρύνοντάς την να στοχεύσει ακόμη ψηλότερα. Η εταιρεία εκφράζει ευγνωμοσύνη προς τους πελάτες που συμμετείχαν στην έρευνα και επιβεβαιώνει τη δέσμευση της διοίκησης και του προσωπικού για τη συνεχή παροχή υψηλού επιπέδου προϊόντων και υπηρεσιών.