Η Uber, επέλεξε την OneTeam για την ανάθεση της επικοινωνίας της στην ελληνική αγορά κατόπιν διεξαγωγής σχετικού διαγωνισμού spec, όπου συμμετείχαν συνολικά 6 εταιρείες.
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία Στρατηγικής Επικοινωνίας, OneTeam ανέλαβε την επικοινωνία της Uber για υπηρεσίες Brand & Consumer Communications & PR, ATL, BTL, Digital Marketing, Event Management, Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, καθώς και το συντονισμό του Γραφείου Τύπου.
Η Head of Greece της Uber, Σαρίτα Βαρούχ, τόνισε: «Καθώς η ελληνική αγορά ωριμάζει και αναπτύσσεται, αναζητούμε στρατηγικούς συνεργάτες που θα ανανεώσουν την επικοινωνία του brand μας, και θα αναδείξουν τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της τεχνολογίας και των υπηρεσιών που προσφέρονται μέσω της εφαρμογής Uber. Είμαι σίγουρη ότι με την OneTeam θα αναδείξουμε την Uber σε ένα Love Brand του ελληνικού κοινού».
Αντίστοιχα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της OneTeam, Κώστας Νοδάρας, δήλωσε: «Είναι μεγάλη μας χαρά και τιμή που η Uber μας επέλεξε ως στρατηγικό της εταίρο σε θέματα Brand Communications. Αυτή η επιτυχία επιβραβεύει την στρατηγική μας απόφαση για την περαιτέρω ανάπτυξη του Brand Communications, ενώ αποδεικνύει τη δέσμευσή μας στην παροχή καινοτόμων και αποτελεσματικών στρατηγικών επικοινωνίας, αλλά και την αφοσίωση και τη δημιουργικότητα της ομάδας μας. Είμαστε παρά πάνω από ενθουσιασμένοι που θα συνεργαστούμε με την Uber στην Ελλάδα και ανυπομονούμε να αξιοποιήσουμε την εμπειρία μας για να αναδείξουμε την παρουσία τους στην αγορά. Είμαστε βέβαιοι ότι θα προαγάγουμε με επιτυχία την επικοινωνία του brand».