Με το βλέμμα στον ψηφιακό της μετασχηματισμό, η Σουρωτή επέλεξε προϊόντα ERP και Sales Force Automation της Entersoft για τη βέλτιστη αυτοματοποίηση των επιχειρηματικών της διαδικασιών από την παραγωγή έως τις πωλήσεις, προμήθειες, logistics και την οικονομική διαχείριση.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η αυτοματοποίηση των σχέσεων με τους διανομείς των προϊόντων της, μέσω της εξειδικευμένης λύσης του ομίλου για το Distributors Channel Management (e-DCM) που συλλέγει αυτόματα τα δεδομένα από το δίκτυο αντιπροσώπων της (Sell-Out Data), τα αναλύει με τεχνολογίες Data Analytics και υποβοηθά τη διαδικασία προώθησης των προϊόντων της Σουρωτή σε τελικά σημεία πωλήσεων (Point of Sales). Οι τεχνολογίες αυτές, που συνιστούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Entersoft, έχουν εφαρμοστεί με επιτυχία σε πολλές εταιρείες των κλάδων τροφίμων, ποτών και καταναλωτικών προϊόντων.
Η σημαντική αυτή επένδυση εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο ψηφιακού μετασχηματισμού της Σουρωτή με απώτερο στόχο την αυτοματοποίηση όλων των διαδικασιών της αλλά και την ανάπτυξη των σχέσεων με τους πελάτες της.
Η συνεργασία ισχυροποιεί τη θέση της Entersoft ως στρατηγικού συνεργάτη απαιτητικών επιχειρήσεων που οργανώνουν και πετυχαίνουν την ανάπτυξή τους.
Πληροφορική