Χρονιά έντονης ανάπτυξης ήταν η περσινή για την Entersoft, η οποία ανακοίνωσε έσοδα 37,8 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 28% σε σχέση με την οικονομική χρήση 2022 (29,6 εκατ.). Τα EBITDA, το 2023, διαμορφώθηκαν στα 12,7 εκατ. αυξημένα κατά 33% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή χρήση (9,5 εκατ.) και τα Κέρδη Προ Φόρων ανήλθαν σε 8,8 εκατ., στο +31% σε σύγκριση με την οικονομική χρήση 2022 (6,7 εκατ.).
Τα Ταμειακά διαθέσιμα της εταιρείας ήταν 11,2 εκατ. έναντι 14,8 εκατ. στο τέλος της χρήσης 2022. Να σημειωθεί πως η ελληνική αγορά αποτελεί για την εταιρεία τη κύρια πηγή εσόδων (31,4 εκατ. από τα 37,8) και ακολουθεί η Ρουμανία (4,4 εκατ.) Το 2023 υπήρξε ένα ακόμη έτος έντονης δραστηριότητας καθώς ολοκληρώθηκαν τέσσερις νέες εξαγορές, νέα προϊόντα λανσαρίστηκαν στην αγορά, επιτεύχθηκε είσοδος σε νέες κάθετες αγορές, και ολοκληρώθηκε το σχέδιο εσωτερικής αναδιάρθρωσης και απλοποίησης της δομής με την συγχώνευση εταιρειών στην Ρουμανία.
Σε αυτό το πλαίσιο, η Entersoft πέτυχε ισχυρή ανάπτυξη εσόδων κατά 28%, τόσο οργανικής, κερδίζοντας νέους πελάτες και νέα έργα, όσο και προερχόμενης από εξαγορές. Ταυτόχρονα, η εταιρεία πέτυχε για μία ακόμη χρονιά υψηλή κερδοφορία με περιθώριο EBITDA 33,6%.
Για το 2024 η Entersoft θα συνεχίσει με την ίδια στρατηγική και θα επιδιώξει ισχυρούς διψήφιους ρυθμούς οργανικής ανάπτυξης ενώ ταυτόχρονα θα συνεχίσει την αναζήτηση νέων ευκαιριών εξαγορών τόσο στην Ελλάδα όσο και στη Ρουμανία. «Η οργανική ανάπτυξη εκτιμούμε ότι θα παραμείνει ισχυρή για τα επόμενα χρόνια ως αποτέλεσμα της αυξημένης ζήτησης για όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του Ομίλου, που ενισχύεται ακόμα περισσότερο από τις θεσμικές παρεμβάσεις της Πολιτείας για σταδιακή υποχρεωτική εφαρμογή της ηλεκτρονικής τιμολόγησης προς το Δημόσιο, την ενοποίηση των συστημάτων λιανικής με τα POS, την εφαρμογή της ψηφιακής κάρτας εργασίας και άλλες παρόμοιες παρεμβάσεις που σχεδιάζονται», αναφέρει η εταιρεία.
Κύριοι μοχλοί για την οργανική ανάπτυξη το 2024 θα είναι
- Ο αυξανόμενος αριθμός νέων πελατών για όλες τις σειρές προϊόντων με φόντο το «κύμα» ψηφιοποίησης στις ελληνικές επιχειρήσεις.
- Η ισχυρότερη ζήτηση στο πεδίο της ηλεκτρονικής τιμολόγησης, λόγω νέων κυβερνητικών πρωτοβουλιών (B2G, Retail & Payments).
- Η αυξανόμενη ζήτηση για υπηρεσίες.• Η εμπορική πολιτική για τα νέα προϊόντα (Entersoft WorkLife HCM και Quickbiz)