Η Google αλλάζει τον τρόπο προβολής των διαφημίσεων της, ώστε να ανταποκρίνονται στην ηλικιακή ομάδα του χρήστη, ύστερα από ρεπορτάζ του Reuters το οποίο βρήκε διαφημίσεις για ποτά, επενδύσεις υψηλού ρίσκου και σεξουαλικά παιχνίδια σε αναζητήσεις μικρότερων ηλικιακών προφίλ. Η κίνηση αυτή της Google γίνεται στο πλαίσιο των προσπαθειών του τεχνολογικού κολοσσού να συμμορφωθεί με τους κανονισμούς του Ηνωμένου Βασιλείου.
Η Βρετανία ξεκίνησε την επιβολή κανονισμών τον περασμένο Σεπτέμβριο με στόχο την προστασία των παιδιών από τον εντοπισμό τους στο διαδίκτυο. Η Google, συμμορφωμένη με τους κανονισμούς, άρχισε να τροποποιεί τις ρυθμίσεις σε όλες τις υπηρεσίες της, στην Ευρώπη και αλλού, για τους χρήστες κάτω των 18 ετών. Μεταξύ των μέτρων που είχε αναφέρει τον Αύγουστο ήταν «η διεύρυνση των προφυλάξεων ώστε να αποτραπεί η επίδειξη διαφημίσεων ενηλίκων σε εφήβους».
Μάλιστα, η Google άρχισε να χρησιμοποιεί αυτοματοποιημένα εργαλεία για να σταματήσει τις διαφημίσεις που σχετίζονται με κατηγορίες όπως το αλκοόλ, τα τυχερά παιχνίδια και τα συνταγογραφούμενα φάρμακα, από το να εμφανίζονται σε ανθρώπους που δεν είναι συνδεδεμένοι σε έναν λογαριασμό Google ή δεν είναι επιβεβαιωμένα άνω των 18.
«Έχουμε θεσπίσει πολιτικές οι οποίες περιορίζουν τον αριθμό διαφημίσεων που αφορούν σε συγκεκριμένες ηλικιακές κατηγορίες», αναφέρει η Google, μετά από έρευνα του Πρακτορείου Reuters, σύμφωνα με την οποία ακατάλληλες διαφημίσεις προβλήθηκαν σε παιδιά. «Οι εν λόγω διαφημίσεις παραποιήθηκαν και στην περίπτωση αυτή δεν θα έπρεπε να είχαν προβληθεί. Λαμβάνουμε άμεσα μέτρα για να επιλύσουμε το ζήτημα αυτό».