Ενα νέο πεδίο ανάπτυξης κερδοφόρων εργασιών “ανακάλυψαν” τα ΕΛΤΑ και σπεύδουν να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες: Είναι το αποκαλούμενο “τελευταίο μίλι” (“lastmile”) του ηλεκτρονικού εμπορίου, η μεταφορά-διανομή-παράδοση των πακέτων που αποστέλλονται από μεγάλες διεθνείς επιχειρήσεις σε πελάτες τους στην Ελλάδα.
Μετά τη σύναψη συμφωνίας για τη διανομή των δεμάτων της Amazon, ακολούθησαν ανάλογες συμβάσεις με την Adidas και την H&M. Η διοίκηση των ΕΛΤΑ βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις και με άλλους ξένους εμπορικούς ομίλους που πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις στην Ελλάδα και χρειάζονται έναν αξιόπιστο μεταφορές-διανομέα για τις εδώ παραδόσεις προϊόντων τους.
Ενδιαφέρον από οικονομική άποψη παρουσιάζει και η διακίνηση της αλληλογραφίας και των λογαριασμών μεγάλων ελληνικών επιχειρήσεων, καθώς παρά την στροφή στους ηλεκτρονικούς λογαριασμούς που έχουν μειώσει σημαντικά της συγκεκριμένη αγορά, πολλοί καταναλωτές παραλαμβάνουν ακόμη χάρτινους λογαριασμούς.
Μεγάλο όγκο δουλειάς και σημαντικά έσοδα θα φέρει στα ΕΛΤΑ η ανανέωση της συνεργασίας με την ΕΥΔΑΠ. Με δικαστική απόφαση που εκδόθηκε πρόσφατα, η προσφορά των ΕΛΤΑ κρίθηκε σύννομη, δίνοντας τη δυνατότητα στην ΕΥΔΑΠ να ολοκληρώσει τον διαγωνισμό. και να αναθέσει στα ΕΛΤΑ τη διανομή των λογαριασμών της.