Με στόχο την απλοποίηση των ψηφιακών ροών εργασίας και την περαιτέρω ενίσχυση της αποδοτικότητας των εργαζομένων του, ο ΟΠΑΠ καινοτομεί για ακόμη μια φορά στην αξιοποίηση των σύγχρονων τεχνολογικών λύσεων με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης (AI).
Η κορυφαία εταιρεία τυχερών παιχνιδιών στην Ελλάδα ήταν μία από τις πρώτες εταιρείες παγκοσμίως που ενσωμάτωσε στην καθημερινότητα του ανθρώπινου δυναμικού της το Microsoft 365 Copilot. Πρόκειται για έναν ψηφιακό βοηθό, που βρίσκει κανείς ενσωματωμένο μέσα στην σουίτα MS365 της Microsoft. Υποστηρίζεται από παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη και έχει ως στόχο να παρέχει εξατομικευμένη βοήθεια στους χρήστες για μια σειρά καθημερινών εργασιών και δραστηριοτήτων. Μάλιστα, σε ειδικό αφιέρωμα στον επίσημο ιστότοπό της, η Microsoft παρουσιάζει τον ΟΠΑΠ ως case study για την υποδειγματική αξιοποίηση της συγκεκριμένης τεχνολογίας προς όφελος τόσο της παραγωγικότητας όσο και των εργαζομένων.
Ο ΟΠΑΠ από τις πρώτες εταιρείες παγκοσμίως που υιοθέτησε την AI
“Μέσω του Copilot, θέλαμε να δώσουμε στους ανθρώπους μας τη δυνατότητα να εξοικειωθούν με τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης, καθώς πιστεύουμε ακράδαντα ότι θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στο μέλλον της εργασίας”, υπογραμμίζει ο Director of Digital του ΟΠΑΠ, Κωστής Πάικος. Η χρήση της τεχνολογίας AI από τον ΟΠΑΠ είχε ξεκινήσει ήδη αρκετά νωρίτερα, αφού η εταιρεία είχε ενσωματώσει την τεχνητή νοημοσύνη στις πρακτικές της ώστε να προσφέρει όσο το δυνατόν πιο ελκυστικές και εξατομικευμένες εμπειρίες στους πελάτες της. Τώρα αξιοποιείται και για την απλοποίηση της καθημερινότητας των ανθρώπων της.
Αυτοματοποίηση μικρών εργασιών και αποδοτικότερες συναντήσεις για τους εργαζομένους
Μέσω της χρήσης του Microsoft Copilot, ο ΟΠΑΠ έχει ως στόχο να απλοποιήσει τη ζωή των εργαζομένων του, εξοικονομώντας χρόνο με την αυτοματοποίηση μικρών εργασιών. Παράλληλα, με την αξιοποίηση του Microsoft Copilot μπορεί να επιτευχθεί και μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα των συναντήσεων μεταξύ των εργαζομένων, αφού ο συγκεκριμένος ψηφιακός βοηθός μπορεί να κρατήσει αυτόματα σημειώσεις, να υπογραμμίσει τα πιο σημαντικά σημεία και να θέσει τα απαραίτητα επόμενα βήματα.
“Θέλαμε να δώσουμε στους ανθρώπους μας τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τεχνολογίες που θα τους επέτρεπαν να γίνουν πιο αποδοτικοί, να εξοικονομήσουν χρόνο και να επικεντρωθούν σε πράγματα που είναι πολύ πιο πολύτιμα και πιο ευχάριστα από την επαναλαμβανόμενη εργασία. Και το Microsoft Copilot ήταν μια λύση”, δηλώνει η κα Αλεξία Μάντου, Digital Business Specialist του ΟΠΑΠ.
Πώς ο ΟΠΑΠ ενθάρρυνε τη χρήση των νέων τεχνολογικών μέσων από τους εργαζομένους του
Προκειμένου να ενθαρρύνει τους εργαζόμενους του να αξιοποιήσουν όσο το δυνατόν περισσότερο την τεχνολογία και τα νέα τεχνολογικά μέσα, ο ΟΠΑΠ έχει δημιουργήσει μια ομάδα “πρεσβευτών” για την ψηφιακή αλλαγή (Digital Change Ambassadors). Η ομάδα αυτή διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στη διάχυση της γνώσης, στην απάντηση των ερωτημάτων των εργαζομένων, καθώς και στην παροχή υποστήριξης για την ομαλή υιοθέτηση των νέων ψηφιακών τεχνολογιών, συμπεριλαμβανομένου και του Microsoft Copilot.
Με την υιοθέτηση του Copilot, ο ΟΠΑΠ ανοίγει νέους δρόμους καινοτομίας, αυτή τη φορά για τους ανθρώπους του. “Βρισκόμαστε μόλις στην αρχή μιας νέας εποχής, όπου η τεχνολογία πρόκειται να μεταμορφώσει και πάλι την καθημερινή μας ζωή” τονίζει ο Κωστής Πάικος σχετικά με την αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης στο μέλλον, με την Αλεξία Μάντου να προσθέτει πως τώρα μπορούμε να σκεφτούμε νέες περιπτώσεις χρήσης της για να απλοποιήσουμε τις ροές εργασίας, ώστε να μπορούμε να επικεντρωθούμε σε πράγματα που έχουν πραγματικά σημασία.