Η Generation Y παρουσιάσει το νέο ηλεκτρονικό κατάστημα της Intersport Albania, σηματοδοτώντας ένα, ακόμη, έργο εκτός των συνόρων της ελληνικής αγοράς.
Πρωταρχικός στόχος αυτού του έργου είναι να υποστηρίξει την Intersport στην περαιτέρω ανάπτυξη της πελατειακής της βάσης στην αγορά της Αλβανίας, προσφέροντας ένα ακόμη δυναμικό σημείο αγορών, πλην των φυσικών της σημείων. Παρέχοντας μια απρόσκοπτη εμπειρία διαδικτυακών αγορών, η Intersport Albania στοχεύει να προσελκύσει και να διατηρήσει ένα μεγαλύτερο κοινό, ενισχύοντας τόσο τις πωλήσεις της εταιρίας από το σημείο αυτό, όσο και την ικανοποίηση των πελατών.
Το νέο διαδικτυακό κατάστημα intersport.com.al έχει σχεδιαστεί, όπως αναφέρει η ανακοίνωση, ενσωματώνοντας lifestyle στοιχεία, τα οποία αντικατοπτρίζουν τις διαφορετικές ανάγκες των λάτρεις των sports. Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στον σχεδιασμό της σελίδας παρουσίασης των προϊόντων, διασφαλίζοντας ότι οι επισκέπτες του καταστήματος έχουν εύκολα στη διάθεσή τους όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται, όπως λεπτομέρειες για το εκάστοτε σχέδιο, αλλά και πληροφορίες για τις παραλλαγές σε χρώματα και μεγέθη. Παράλληλα, στην αρχιτεκτονική του καταστήματος έχουν προβλεφθεί επιπρόσθετα στοιχεία, όπως η κατηγοριοποίηση με βάση δημοφιλή αθλήματα, διευκολύνοντας τους επισκέπτες να βρουν αυτό ακριβώς που αναζητούν και ενθαρρύνοντας την εξερεύνηση και την ανακάλυψη νέων προϊόντων.
Η ανάπτυξη του καταστήματος έχει βασιστεί στην custom πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Generation Next, η οποία υποστηρίζει το μεγαλύτερο αριθμό ηλεκτρονικών B2C και B2B καταστημάτων των συνεργατών της Generation Y.
Η ισχυρή υποδομή της νέας πλατφόρμας, η διασύνδεση με 3rd party συστήματα και οι αυτοματισμοί που έχουν ενσωματωθεί στο διαχειριστικό σύστημα του καταστήματος, εξασφαλίζουν αποτελεσματική διαχείριση των καθημερινών λειτουργιών, βελτιστοποιώντας τελικά την εμπειρία που παρέχεται στους πελάτες της εταιρίας online.