Τη στρατηγική που ακολούθησε όταν ανέλαβε τα ηνία της ΔΕΗ εξήγησε ο Γιώργος Στάσσης μιλώντας στο Redefining Energy της Eurelectric. Θύμισε ότι όταν πήγε στη ΔΕΗ η Επιχείρηση βρίσκονταν σε μια δύσκολη κατάσταση. Η στρατηγική που υιοθετήθηκε αφορούσε τρεις πυλώνες: Απανθρακοποίηση, digitization και αλλαγές στην αντιμετώπιση των πελατών.
Όπως είπε η Επιχείρηση έχασε το πρώτο κύμα της ανάπτυξης των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας αλλά το τελευταίο διάστημα κινείται δραστήρια στον χώρο.
Αναφερόμενος στην εξαγορά της Enel Ρουμανίας είπε ότι ήταν ξεκάθαρο στο μυαλό του ότι είμαστε σε μια ενιαία ενεργειακή αγορά. Έτσι, η Ελλάδα εισήγαγε ενέργεια από το Βορρά. Οπότε είχε νόημα να χτιστεί παρουσία στο εξωτερικό. Δεν μπορούσαμε να το κάνουμε στην αρχή, αλλά όταν βελτιωθήκαμε οικονομικά κινηθήκαμε.
Βρήκαμε την ευκαιρία της Enel Ρουμανία και καταφέραμε να την αγοράσουμε σε καλή αποτίμηση. Χτίζουμε ΑΠΕ εκεί, δεν μένουμε σε αυτές που βρήκαμε.
Ο Γιώργος Στάσσης επεσήμανε τη σημασία των διασυνδέσεων για την Ευρώπη στην αντιμετώπιση της ενεργειακής κρίσης. Είναι πολύ σημαντικό η νέα Κομισιόν να πιέσει ισχυρά για νέες διασυνδέσεις.