Η Samsung είναι τρίτη στην αγορά των μεγάλων οικιακών συσκευών στην Ελλάδα, κατέχοντας το 12% του μεριδίου αγοράς στα ψυγεία και το 10,5% στα πλυντήρια. Αισιοδοξεί να ιντριγκάρει τους καταναλωτές εστιάζοντας στην AI, για να βρεθεί στην κορυφή. «Στόχος μας είναι η αύξηση μεριδίου αγοράς σε όλες τις κατηγορίες και στην τριετία (2026) να είμαστε το Νο 1 στην αγορά» τόνισε ο Γιώργος Τσαούσης, επικεφαλής του τμήματος Consumer Electronics της Samsung Electronics Hellas.
Μπορεί το πρώτο πεντάμηνο να είδε τις πωλήσεις να βυθίζονται (-61% από Ιανουάριο – Μάιο) λόγω λήξης της επιδότησης αλλαγής συσκευών που ολοκληρώθηκε τον Σεπτέμβριο, ωστόσο η αγορά αυτή παραμένει σταθερή λόγω της ανάγκης για αντικατάσταση παλαιότερων συσκευών. Ειδικά τα πλυντήρια, έχουν δει αύξηση στις πωλήσεις κατά 8% το τελευταίο τετράμηνο, χάρη στην εξοικονόμηση ενέργειας και τη δυνατότητα απομακρυσμένου ελέγχου που προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη.
«Ο Έλληνας καταναλωτής είναι γνωστός για την αγάπη του προς την τεχνολογία και τα γκάτζετ. Είναι ένας από τους πρώτους στην Ευρώπη που υιοθετεί νέα τεχνολογικά trends, και η Samsung, με τη συνεχή καινοτομία της στις οικιακές συσκευές, έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του. Ειδικά με την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης (AI) στις συσκευές της, η Samsung έχει καταφέρει να προσφέρει προϊόντα που όχι μόνο εντυπωσιάζουν με τις δυνατότητές τους, αλλά και διευκολύνουν την καθημερινή ζωή. Ενόψει ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου και Ολυμπιακών Αγώνων αγοράζουν τηλεοράσεις. Και λόγω ζέστης αγοράζουν ψυγεία. Έχουν κατακλυστεί τα καταστήματα από κόσμο τις τελευταίες ημέρες» σημείωσε ο κ.Τσαούσης.
Αυξάνει η τάση για μεγαλύτερες τηλεοράσεις
Με την έλευση των μεγάλων αθλητικών γεγονότων, όπως το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο και οι Ολυμπιακοί Αγώνες, οι Έλληνες καταναλωτές στρέφονται στην αγορά νέων τηλεοράσεων. Η τάση για μεγαλύτερες και πιο εξελιγμένες τηλεοράσεις συνεχίζει να αυξάνεται, με την Samsung να κατέχει το 38% της αγοράς στην Ελλάδα. Η ζήτηση για τηλεοράσεις, ειδικά μεγάλων διαστάσεων όπως 75 ιντσών και πάνω, έχει αυξηθεί κατά 11% το τελευταίο διάστημα λόγω των αθλητικών διοργανώσεων. Η Samsung Hellas βρίσκεται στη δεύτερη θέση στην Ευρώπη στην αγορά τηλεοράσεων αυτής της κατηγορίας.
Παράλληλα, το θερμό κλίμα στρέφει τους καταναλωτές προς τα ψυγεία κι άλλα προϊόντα ψύξης. Tο ψυγείο Family Hub διαθέτει ενσωματωμένη οθόνη αφής και κάμερα και ενημερώνει για τα προϊόντα που καταναλώθηκαν. Η τεχνητή νοημοσύνη προσαρμόζει τη λειτουργία της συσκευής σύμφωνα με τις συνήθειες του χρήστη, όπως το πότε ανοίγει το ψυγείο και πόσο συχνά.
«Οι Έλληνες καταναλωτές, ειδικά όσοι είναι κάτω των 45 ετών, είναι ιδιαίτερα εξοικειωμένοι με τις νέες τεχνολογίες και κατανοούν τα οφέλη που προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη… ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ