H UM ολοκλήρωσε με επιτυχία το by-invitation-only global εκπαιδευτικό πρόγραμμα για premium συνεργάτες, Taboola Pro.
Το Project Agora και η Taboola, που συνεργάζονται κατά αποκλειστικότητα στην Ελλάδα και άλλες 21 αγορές, έχουν λανσάρει πρόσφατα από κοινού και στην Ελλάδα το πρόγραμμα πιστοποίησης για agencies και advertisers, Taboola PRO.
Το Taboola PRO έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει σε advertisers και marketers μια πλήρη επισκόπηση της Taboola και των προϊόντων της, καθώς και βέλτιστες πρακτικές για επιτυχημένες καμπάνιες με χρήση της Taboola. Στο τέλος της εκπαίδευσης οι συμμετέχοντες ολοκληρώνουν σχετικό τεστ που εξετάζει τις γνώσεις τους, ώστε τόσο οι ίδιοι όσο και η εταιρία τους να αποκτήσουν την πιστοποίηση Taboola PRO.
O Τριαντάφυλλος Μαντάνης, CEO Deputy της UM, μοιράστηκε σχετικά με την πιστοποίηση: “Με μεγάλη χαρά αποδεχτήκαμε την πρόσκληση της Taboola και του Project Agora προκειμένου να πιστοποιήσουμε την εταιρία και τους ανθρώπους μας. Την Taboola φυσικά την ξέρουμε και τη χρησιμοποιούμε ήδη για τις καμπάνιες μας. Μέσα από την εκπαίδευση του Taboola PRO η ομάδα είχε την ευκαιρία να δει σε βάθος όλα τα καινούρια features που μπορούμε να εκμεταλλευτούμε για τους πελάτες μας, τις προχωρημένες λειτουργίες που έχουν προστεθεί με τη χρήση του ΑΙ, αλλά και ένα sneak peak σε ό,τι νέο έρχεται”.
Η Πωλίνα Τσαδίρη, Global Agencies Director του Project Agora, με τη σειρά της σχολίασε: “Το Taboola PRO είναι ένα επιπλέον εργαλείο στην ενίσχυση των συνεργασιών μας με τα media agencies. Θέλουμε οι συνεργάτες μας να γνωρίζουν και να μπορούν να εκμεταλλευτούν στο μέγιστο, για τους πελάτες τους, τις δυνατότητες της πλατφόρμας και τις νέες creative και bidding λειτουργίες με βάση το ΑΙ”.