H Deloitte ανακηρύχτηκε ανάδοχος στο διαγωνισμό της ΔΕΗ, προϋπολογισμού 13,2 εκατ. ευρώ, για την απόκτηση CRM πλατφόρμας της Salesforce, ως έτοιμη λύση με το «κλειδί στο χέρι» (turn-key solution).
Με τη νέα πλατφόρμα η ΔΕΗ θα αποκτήσει ένα ενιαίο οικοσύστημα που θα διασυνδέει πελάτες, πωλητές και συνεργάτες ώστε να βελτιώσει την εμπειρία του πελάτη σε όλα τα σημεία επαφής και με στόχο να προσφέρει εξειδικευμένες λύσεις σε τομείς όπως οι πωλήσεις, το μάρκετινγκ, οι υπηρεσίες, τα Analytics κ.α.
Στο διαγωνισμό συμμετείχαν, επίσης, οι εταιρείες Accenture και IBM.