Με ένα νέο concept φυσικού καταστήματος η efood μπαίνει στη μικρή λιανική. Πρόκειται μία νέα πρόταση στο χώρο των convenience stores με την ονομασία «efood local» η οποία θα δίνει έμφαση στο φαγητό αλλά θα περιλαμβάνει και πολλά άλλα προϊόντα καθημερινής χρήσης και κατανάλωσης, όπως επεσήμανε ο Χάρης Τακάς, Γενικός Διευθυντής Quick Commerce της efood, σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε χθες Τρίτη
Τα καταστήματα θα περιλαμβάνουν ζεστή γωνιά με διάφορα σνακ που κάποιος μπορεί να καλύψει το πρωινό του ή ένα μικρό γεύμα στο διάλειμμα του από τη δουλειά, ενώ θα διαθέτει και γωνία καφέ. Παράλληλα το κατάστημα θα μπορεί να καλύπτει και τις ανάγκες της γειτονιάς σε διάφορα είδη όπως ποτά, καπνικά και είδη mini market.
Το πρώτο κατάστημα έχει ήδη ξεκινήσει τη λειτουργία του στο Γουδή, απέναντι απ’ το νοσοκομείο Παίδων, ενώ πολύ σύντομα θα ανοίξει και το δεύτερο σημείο στο Χαλάνδρι.
Το καταστήματα θα λειτουργούν 365 μέρες το χρόνο με ωράριο από τις 8 το πρωί έως τις 12 το βράδυ, όμως όπως ανέφερε η διοίκηση δεν αποκλείεται κάποια να λειτουργούν σε 24ωρη βάση αν η γειτονιά στην οποία βρίσκονται δείξει ότι υπάρχει τέτοια ανάγκη.
Σε ότι αφορά το πλάνο ανάπτυξης της αλυσίδας η διοίκηση της efood ανέφερε ότι οι τελικές αποφάσεις θα ληφθούν μέσα στο 2025 και αφού πρώτα δοκιμαστεί για κάποιο διάστημα η λειτουργία των δύο πρώτων καταστημάτων. Αυτό όμως που διευκρινίστηκε είναι ότι η ανάπτυξη θα πραγματοποιηθεί τόσο με ιδιόκτητα καταστήματα όσο και με τη μέθοδο του franchising.
Επίσης αναφέρθηκε ότι τα καταστήματα δεν θα είναι ακριβώς τα ίδια σε κάθε γειτονιά αλλά θα υπάρχει ένα περιθώριο διαφοροποίησης ανάλογα με τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά της κάθε περιοχής που θα ανοίγει ένα νέο «efood local».
«Το νέο πρότζεκτ έχει το DNA του efood θέτοντας ως στόχο να κάνει εύκολη την καθημερινότητα μας. Θέλουμε να πάμε μπροστά το κομμάτι των convienience stores μέσα από μια διευρυμένη προϊοντική γκάμα η οποία θα συνδυάζεται με καινοτόμες τεχνολογικές λύσεις που θα υιοθετηθούν σταδιακά στο back office του κάθε καταστήματος. Στόχος είναι να αυξηθούν οι συνέργειες μεταξύ ψηφιακού και φυσικού κόσμου και να περάσει και στο φυσικό κατάστημα η ευκολία και η εμπειρία των ηλεκτρονικών αγορών του efood» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Τακάς.
Παρότι το πλάνο επέκτασης δεν έχει καταρτιστεί ακόμα ο επικεφαλής επιβεβαίωσε ότι το πρότζεκτ θα είναι διαθέσιμο για ανάπτυξη μέσω franchise και διευκρίνισε ότι δεν είναι αμιγώς ανταγωνιστικό με τα convenience stores του Kiosky’s αφού εδράζεται σε διαφορετική φιλοσοφία. Το νέο πρότζεκτ δεν πρόκειται να «κανιβαλίσει» τα Kiosky’s ανέφερε χαρακτηριστικά, παραδεχόμενος ωστόσο ότι εάν στο μέλλον κάποιος απ’ τους συνεργάτες franchisees των Kiosky’s, επιθυμεί να μεταβεί στο νέο πρότζεκτ θα μπορεί να το κάνει υπό προϋποθέσεις.
Σε κάθε περίπτωση διευκρινίστηκε ότι η επέκταση των efood locals θα είναι σταδιακή και θα αφορά αρχικά μόνο την περιοχή της Αθήνας. Όσο για τα καταστήματα που θα επιλέγονται θα είναι όλα σε κεντρικά σημεία της πόλης των Αθηνών, όπου υπάρχει έντονη διέλευση πεζών ή και οχημάτων.
Με το νέο εγχείρημα ο ελληνικός βραχίονας του γερμανικού ομίλου επιδιώκει να διευρύνει το αποτύπωμά του στην μικρή λιανική η οποία αριθμεί περίπου 10.000 καταστήματα στη χώρα μας και έχει τζίρος περί τα 2 δισ. ευρώ ετησίως.