Υπηρεσίες

Η Tailwind λανσάρει το Quality Attention προϊόν της IAS στην Ελλάδα

Η Tailwind, η εξειδικευμένη εταιρία Marketing τεχνολογίας του ομίλου TDG, ανακοίνωσε την πλήρη διαθεσιμότητα του προϊόντος μέτρησης Quality Attention™ στην Ελλάδα, μέσω της αποκλειστικής συνεργασίας της με την Integral Ad Science, κορυφαία παγκοσμίως εταιρία μέτρησης και βελτιστοποίησης της ποιότητας της διαφήμισης. Oι διαφημιζόμενοι έχουν τώρα πρόσβαση στο πλέον εξελιγμένο εργαλείο μέτρησης ενός από τους κρισιμότερους παράγοντες αποτελεσματικότητας της ψηφιακής διαφήμισης: το Attention.

Το Quality Attention™  χρησιμοποιεί προηγμένη machine learning τεχνολογία, αξιοποιεί πολύτιμα δεδομένα από την τεχνολογία ανίχνευσης όρασης της Lumen Research, καθώς και μια ποικιλία από signals που αποτελούν μέρος της βασικής τεχνολογίας του IAS, όπως  Visibility, Ad situation, και User interaction, και τα συνδυάζει σε ένα ενιαίο Attention score. To Attention μοντέλο του IAS, είναι σχεδιασμένο να προβλέπει την πιθανότητα που έχει ένα impression να οδηγήσει σε επιθυμητό αποτέλεσμα- όπως awareness, consideration, και conversion.

Πρόσφατη έρευνα του IAS έδειξε πως το Quality Attention™  μπορεί να επιφέρει έως και 130% αύξηση του conversion rate, όταν συγκρίνουμε υψηλού Attention impressions με χαμηλού Attention impressions, ενώ τα υψηλότερα Attention scores μπορούν να οδηγήσουν μέχρι και σε 91% αύξηση του brand consideration και 166% υψηλότερη πρόθεση για αγορά.

Η Έλενα Μπούκα, Senior Sales Manager της Tailwind δήλωσε: “Η Tailwind συνεχίζει να επενδύει στην συνεργασία της με την Integral Ad Science για να παρέχει στους διαφημιζόμενους την τεχνολογική υποδομή και την εξειδικευμένη υποστήριξη που χρειάζονται για να μειώσουν το Media Wastage σε όλα τα κύρια κανάλια ψηφιακής διαφήμισης. Με το Quality Attention™ , αποκτούν ένα ενιαίο metric για να παρακολουθούν την απόδοση των καμπανιών τους ως προς το Attention, να μειώσουν το media wastage, και να αυξήσουν το reach, το awareness, το consideration, αλλά και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους”.

“To Quality Attention είναι ειδικά σχεδιασμένο για να βοηθήσει brands και agencies να αναδειχθούν από το media clutter και να κατανοήσουν πώς το περιβάλλον εμφάνισης της διαφήμισης και η αλληλεπίδραση των χρηστών επηρεάζει την απόδοση μίας διαφημιστικής καμπάνιας” δήλωσε ο Csaba Szabo, MD EMEA της IAS. “Μέσω της συνεργασίας μας με την Tailwind, εφοδιάζουμε τους διαφημιζόμενους με διαφανή metrics που τους βοηθούν να μεγιστοποιήσουν την απόδοση της επένδυσής τους, να ενισχύσουν την αναγνωρισιμότητα του brand τους, και να αυξήσουν τα conversions”.  

TAGS:

close menu