Επιχειρήσεις

Στρατηγική συνεργασία μεταξύ των Comsys και NICE

Η Comsys, εταιρεία παροχής λύσεων για πολυκαναλικά contact centers, ανακοίνωσε τη συμφωνία στρατηγικής συνεργασίας με τη NICE, εταιρεία που θεωρείται παγκόσμιος ηγέτης σε επίπεδο λύσεων CX.

Η συνεργασία ανάμεσα στις δύο πλευτές θα προσφέρει καινοτόμες λύσεις για την Ελλάδα και την περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης καθώς οι λύσεις που θα προσφέρονται αναβαθμίζουν ριζικά τον τρόπο με τον οποίο οι οργανισμοί επικοινωνούν με τους πελάτες τους.

Πιο αναλυτικά, το NICE CXone εκ των κορυφαίων cloud-native πλατφόρμα που αξιοποιεί στο μέγιστο την τεχνητή νοημοσύνη για να βελτιώσει τις εμπειρίες πελατών, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να τελειοποιήσουν τα customer journeys, να εξορθολογήσουν τις λειτουργίες εξυπηρέτησης και να αυξήσουν την ικανοποίηση των πελατών τους μέσω αλληλεπιδράσεων σε φωνητικά και ψηφιακά κανάλια.

Η συνεργασία συνδυάζει την τεχνογνωσία και την εξειδίκευση της Comsys με την κορυφαία τεχνολογία της NICE προσφέροντας λύσεις που θα μεταμορφώσουν τον κλάδο των contact centers, ώστε οι εταιρείες να επωφεληθούν από τις επαγγελματικές υπηρεσίες της Comsys και τα προϊόντα αιχμής της Nice και να ενισχύσουν τις δυνατότητες πολυκαναλικής εξυπηρέτησης των πελατών τους, βελτιώνοντας ταυτόχρονα την απόδοση, την παραγωγικότητα και την ικανοποίηση των agents, σε ένα απαιτητικό εργασιακό περιβάλλον.

Η Comsys, από το 1989 έτος που ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά πληροφορικής, επικεντρώνεται στην ανάπτυξη σύνθετων συστημάτων λογισμικού και την υλοποίηση λύσεων για την αγορά των πολυκαναλικών contact centers. www.comsyscx.com

Από την άλλη πλευρά, διαθέτοντας την κορυφαία στον κόσμο cloud-native πλατφόρμα εμπειρίας πελατών, CXone, η NICE είναι παγκόσμιος ηγέτης στις λύσεις για contact centers που υποστηρίζονται από τεχνητή νοημοσύνη για αυτοεξυπηρέτηση και βοήθεια στους agents – και όχι μόνο. Περισσότεροι από 25.000 οργανισμοί σε πάνω από 150 χώρες, συμπεριλαμβανομένων 85 από τις εταιρείες του Fortune 100, συνεργάζονται με τη NICE για να μεταμορφώσουν και να αναβαθμίσουν κάθε επικοινωνίας με τους πελάτες τους.

TAGS:

close menu