Ψηφιακός Μετασχηματισμός

Στην Data Communication ο ψηφιακός μετασχηματισμός της Generali Hellas

Η εταιρία, μέλος του Ομίλου EPSILON NET, ανέλαβε την υλοποίηση και υποστήριξη της κορυφαίας σουίτας διαχείρισης πελατειακών σχέσεων, Dynamics 365 for Customer Service (CRM), της Microsoft

Η Data Communication, μέλος του Ομίλου EPSILON NET, ανέλαβε την υλοποίηση και υποστήριξη της λύσης Dynamics 365 for Customer Service (CRM) της Generali Hellas, στα πλαίσια του ψηφιακού της μετασχηματισμού, στοχεύοντας στη μεγιστοποίηση της ικανοποίησης των ασφαλισμένων της και την παροχή προσωποποιημένων, υψηλού επιπέδου πελατοκεντρικών υπηρεσιών.

Η Generali Hellas, με περισσότερο από έναν αιώνα παρουσίας στην Ελλάδα, είναι μέλος του Ομίλου Generali, ενός από τους μεγαλύτερους οργανισμούς ασφαλίσεων και διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων παγκοσμίως. Σήμερα, δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 50 χώρες, προσφέροντας ένα ευρύ φάσμα προϊόντων και υπηρεσιών, κατέχοντας διεθνώς ηγετική θέση σε θέματα βιώσιμης ανάπτυξης καθώς συγκαταλέγεται στους 100 βιωσιμότερους οργανισμούς στον κόσμο.

Στρατηγικός στόχος της Generali είναι να προσφέρει στους ανθρώπους ένα ασφαλές μέλλον μέσω της συνεχούς αναβάθμισης των υπηρεσιών της και της επένδυσής της σε σύγχρονες τεχνολογίες και βέλτιστες πρακτικές εξυπηρέτησης. Για το λόγο αυτό, η εταιρία εμπιστεύτηκε την πολυετή εμπειρία τής εξειδικευμένης ομάδας της Data Communication (Microsoft Certified Partner), στην υλοποίηση επιτυχημένων CRM έργων, βασισμένων στην πλέον γνωστή και καινοτόμα σουίτα επιχειρηματικών εφαρμογών Dynamics 365 της Microsoft, αξιοποιώντας τις βέλτιστες πελατοκεντρικές πρακτικές που ενσωματώνουν και ενισχύονται μέσω τεχνητής νοημοσύνης, για τη βέλτιστη υποστήριξη των διαδικασιών όλων των πελατοκεντρικών τμημάτων.

Σκοπός της συνεργασίας αυτής είναι η συντήρηση των υφιστάμενων υλοποιήσεων του Dynamics 365 for Customer Service (CRM), παράλληλα με την περαιτέρω επέκταση τους, υιοθετώντας ένα ευέλικτο πλαίσιο συνεργασίας και Agile μεθοδολογίας που συμβάλει στην ταχύτητα υλοποίησης και στην εισαγωγή προστιθέμενης αξίας. Η λύση αποτελεί σήμερα τον βασικό κορμό για την υποδοχή, επίλυση και δρομολόγηση των αιτημάτων πελατών και συνεργατών της Generali Hellas, προσφέροντας συνδεδεμένη και προσωποποιημένη, πολυκαναλική εμπειρία εξυπηρέτησης, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα την τήρηση των συμφωνηθέντων επιπέδων εξυπηρέτησης SLA’s.

O κος Αντώνης Απέργης Chief Information Officer της Generali Hellas, δήλωσε: «Επιλέξαμε τη Data Communication, μέλος του Ομίλου EPSILON NET, λόγω της εκτεταμένης εμπειρίας και της αποδεδειγμένης τεχνογνωσίας της στην υλοποίηση λύσεων CRM. Με τη συνεργασία αυτή, στοχεύουμε να ενισχύσουμε περαιτέρω τις πελατοκεντρικές μας διαδικασίες και να προσφέρουμε εξατομικευμένες υπηρεσίες υψηλής ποιότητας στους πελάτες μας».

close menu