Η Data Communication ανέλαβε την υλοποίηση και υποστήριξη της λύσης Dynamics 365 for Customer Service (CRM) της Generali Hellas. Η συγκεκριμένη συνεργασία αποτελεί μέρος του στρατηγικού ψηφιακού μετασχηματισμού της Generali, με στόχο τη μεγιστοποίηση της ικανοποίησης των ασφαλισμένων και την παροχή προσωποποιημένων, πελατοκεντρικών υπηρεσιών υψηλού επιπέδου.
Η Generali Hellas, με πάνω από έναν αιώνα παρουσίας στην Ελλάδα και μέλος του παγκόσμιου ομίλου Generali, έχει εστιάσει στην αναβάθμιση των υπηρεσιών της μέσω της χρήσης σύγχρονων τεχνολογιών. Η λύση Dynamics 365, την οποία διαχειρίζεται η Data Communication, ενσωματώνει βέλτιστες πρακτικές και τεχνητή νοημοσύνη, παρέχοντας μια συνδεδεμένη και πολυκαναλική εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών Η λύση αυτή επιτρέπει την ταχεία διεκπεραίωση αιτημάτων πελατών και συνεργατών της Generali, διασφαλίζοντας παράλληλα την τήρηση των συμφωνηθέντων επιπέδων εξυπηρέτησης (SLA). Η προσέγγιση βασίζεται σε μια ευέλικτη μεθοδολογία Agile, που υποστηρίζει τη γρήγορη εφαρμογή και την προσθήκη προστιθέμενης αξίας στις πελατοκεντρικές διαδικασίες.
Όπως δήλωσε ο Αντώνης Απέργης, CIO της Generali Hellas: «Επιλέξαμε τη Data Communication, μέλος του Ομίλου Epsilon Net, λόγω της εκτεταμένης εμπειρίας και της αποδεδειγμένης τεχνογνωσίας της στην υλοποίηση λύσεων CRM. Με τη συνεργασία αυτή, στοχεύουμε να ενισχύσουμε περαιτέρω τις πελατοκεντρικές μας διαδικασίες και να προσφέρουμε εξατομικευμένες υπηρεσίες υψηλής ποιότητας στους πελάτες μας».