Καμία απολύτως διαρροή προσωπικών δεδομένων πελατών δεν υπήρξε μετά την κυβερνοεπίθεση που δέχτηκε ο Όμιλος Fourli την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου, σύμφωνα με επίσημη ενημέρωση του ομίλου. Η επίθεση που “έριξε” τα συστήματα παραγγελιών των καταστημάτων ΙΚΕΑ και στη συνέχεια επεκτάθηκε και σε υπόλοιπα καταστήματα σε 4 χώρες, τελικά δεν κατάφερε να θέσει σε κίνδυνο το προσωπικά στοιχεία των πελατών του Ομίλου
Όπως αναφέρει και η επίσημη ανακοίνωση του Ομίλου:
“Ο Όμιλος Fourlis, με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους εργαζομένους, τους συνεργάτες, τους πελάτες και τους μετόχους του, επιθυμεί να ενημερώσει σχετικά με περιστατικό που παρουσιάστηκε στα συστήματά του.
Συγκεκριμένα, στις 27/11/2024, σημειώθηκε τεχνικό πρόβλημα στα ψηφιακά και ηλεκτρονικά συστήματα του Ομίλου, το οποίο τελικά διαπιστώθηκε ότι οφείλεται σε κακόβουλη εξωτερική ενέργεια.
Το συγκεκριμένο πρόβλημα επηρέασε τη λειτουργία των εταιριών και στις 4 χώρες δραστηριοποίησης, Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία, Ρουμανία. Τονίζεται ωστόσο, ότι δεν επηρέασε τους προμηθευτές ή τους συνεργάτες στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Τα αρμόδια τμήματα του Ομίλου σε συνεργασία με εξειδικευμένους εξωτερικούς συνεργάτες βρίσκονται σε διαδικασία ελέγχου και αντιμετώπισης του περιστατικού, ενώ επισημαίνεται ότι τηρούνται όλες οι διαδικασίες που προβλέπονται από τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR) και οι οδηγίες των Αρχών Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.
Από τη συγκεκριμένη κακόβουλη ενέργεια δεν προκύπτει, έως τώρα, διαρροή προσωπικών δεδομένων.
Τα καταστήματα του Ομίλου παραμένουν ανοιχτά και εξυπηρετούν τους καταναλωτές με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, δεδομένης και της αυξημένης κίνησης των προηγούμενων ημερών λόγω Black Friday.
Η Διοίκηση δεσμεύεται προς τους εργαζομένους, τους συνεργάτες, τους πελάτες και τους μετόχους του Ομίλου, για την ταχύτερη δυνατή αντιμετώπιση του περιστατικού.