Η Alter Ego Media, συμφερόντων του εφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη, κατέγραψε ρεκόρ ζήτησης στη δημόσια προσφορά των νέων μετοχών της, η οποία ολοκληρώθηκε με εντυπωσιακή υπερκάλυψη κατά 12 φορές. Η διαδικασία, που ολοκληρώθηκε στις 4 το απόγευμα, προσέλκυσε τεράστιο επενδυτικό ενδιαφέρον, συγκεντρώνοντας συνολικά κεφάλαια ύψους περίπου 650 εκατομμυρίων ευρώ.
Σύμφωνα με χρηματιστηριακούς παράγοντες, περισσότεροι από 10.000 ιδιώτες επενδυτές φέρεται να υπέβαλαν αιτήσεις για συμμετοχή. Ήδη από την πρώτη ημέρα της δημόσιας προσφοράς, το επενδυτικό ενδιαφέρον ήταν έντονο, με τα συγκεντρωμένα κεφάλαια να φτάνουν τα 350 εκατομμύρια ευρώ μέχρι το μεσημέρι, υπερκαλύπτοντας την προσφορά κατά 6,1 φορές. Η ζήτηση αυξήθηκε ακόμη περισσότερο τις επόμενες ώρες, φτάνοντας την τελική υπερκάλυψη των 12 φορές.
Η τελική τιμή διάθεσης διαμορφώθηκε στα 4 ευρώ ανά μετοχή, το ανώτατο όριο του εύρους, αποδεικνύοντας την εμπιστοσύνη των επενδυτών στις προοπτικές ανάπτυξης της εταιρείας.
Ελκυστική αποτίμηση και στρατηγικά σχέδια
Το έντονο επενδυτικό ενδιαφέρον συνδέεται με τη θελκτική αποτίμηση της Alter Ego Media και τις αναπτυξιακές της προοπτικές. Οι νέοι επενδυτές αναμένεται να αποκομίσουν σύντομα οφέλη, καθώς η εταιρεία σχεδιάζει να διανείμει μέρισμα ύψους 30% της καθαρής κερδοφορίας από τη χρήση του 2024.
Τα κεφάλαια που αντλήθηκαν θα αξιοποιηθούν κυρίως για εξαγορές και στρατηγικές συμμετοχές σε τρίτες εταιρείες, την αναβάθμιση υποδομών, καθώς και την παραγωγή νέου περιεχομένου και την απόκτηση πνευματικών δικαιωμάτων.
Η εισαγωγή των μετοχών προς διαπραγμάτευση στο Χρηματιστήριο Αθηνών έχει προγραμματιστεί για τη Δευτέρα, 27 Ιανουαρίου. Η εξέλιξη αυτή σηματοδοτεί ένα νέο κεφάλαιο για τον κλάδο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης στην Ελλάδα.
Ο κ. Μαρινάκης θα διατηρήσει το 75% της εταιρείας, ενώ το υπόλοιπο 25% θα βρίσκεται στα χέρια μετόχων μειοψηφίας, ικανοποιώντας το κριτήριο διασποράς.
Η επιτυχής δημόσια προσφορά της Alter Ego Media αποτελεί ορόσημο για τον κλάδο, ενισχύοντας τη θέση της εταιρείας και δίνοντας νέα πνοή στην ελληνική αγορά των ΜΜΕ.