Σε μαζικές καταγγελίες ακόμα και εναντίον της ίδιας της πλατφόρμας του Skroutz έχουν προχωρήσει εκατοντάδες καταναλωτές, μετά την “εξαφάνιση” του ηλεκτρονικού καταστήματος 365shop, το οποίο φέρεται να έχει καταχραστεί το αντίτιμο παραγγελιών που δεν παραδόθηκαν ποτέ. Αρχικά, το 365shop ενημέρωνε τους πελάτες του ότι ο μέσος χρόνος παράδοσης των προϊόντων είναι 4 έως 10 εργάσιμες ημέρες, ενώ εν συνεχεία έπαψε να ανταποκρίνεται σε e-mails και τηλεφωνικές κλήσεις και προ ημερών έπαψε να έχει και διαδικτυακή παρουσία.
Σημειωτέον ότι στις 9 Φεβρουαρίου ο ιδρυτής και μοναδικός εταίρος της 365 shop gr Μονοπρόσωπη Ιωάννης Φιλουκατζης πούλησε στον Νικόλαο Τσεσμερτζή το 100% της συμμετοχής του (60 εταιρικά μερίδια) με συνολική αξία 6.000 ευρώ. Ο Ν. Τσεσνερτζής είναι ο νέος εταίρος και διαχειριστής της ΙΚΕ, σύμφωνα με το άρθρο 9 του καταστατικού της το οποίο τροποποιήθηκε στις 9 Φεβρουαρίου. Παράλληλα, στην τελευταία τροποποίηση του καταστατικού περιλαμβάνεται και η αλλαγή έδρας της εταιρείας από την οδό Κολοκοτρώνη 11 στην Κατερίνη στην οδό Δημητρίου Κατσούλη 4 στον Άγιο Στέφανο.
Μάλιστα, το 365shop συνεργαζόταν και με τη διαδικτυακή πλατφόρμα σύγκρισης τιμών Skroutz.gr, που διαθέτει και marketplace, η οποία αναγκάστηκε να προβεί το περασμένο Σάββατο σε ανακοίνωση διακοπής της συνεργασίας της με το εν λόγω ηλεκτρονικό κατάστημα.
Η ανακοίνωση – απάντηση της Skroutz
«Αναφορικά με το συμβάν με την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι Κ Ε, κατάστημα “365shop”, που έχει προκύψει τις τελευταίες ώρες και πάντα πιστοί στο όραμα μας να προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία στους καταναλωτές γνωστοποιούμε πως η συνεργασία μας με το συγκεκριμένο κατάστημα έχει οριστικά διακοπεί.
Να επισημάνουμε ότι η Skroutz δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν εκπροσωπεί ούτε υποκαθιστά οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα παρά μόνο για τις παραγγελίες οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας Skroutz Marketplace, όπου η συναλλαγή ολοκληρώνεται με πλήρη ασφάλεια στην σελίδα μας.
Επιπροσθέτως, έχουμε ήδη επικοινωνήσει με κάθε καταναλωτή που μας ενημέρωσε για την αποτυχία ολοκλήρωσης της παραγγελίας του και παρέχουμε συμβουλευτική υποστήριξη για τις διαδικασίες αποζημίωσης σε καθέναν από αυτούς ξεχωριστά. Καθώς συνεχώς φτάνουν καινούργια αιτήματα σε μας, τα επεξεργαζόμαστε με τη δέουσα προσοχή και συμβουλεύουμε τους καταναλωτές για τα επόμενα βήματα ανάλογα με την περίπτωση.
Ειδικότερα οι καταναλωτές που επέλεξαν την εξόφληση της παραγγελίας τους μέσω κάρτας – χρεωστικής ή πιστωτικής – μπορούν να αποζημιωθούν για το σύνολο του κόστους της παραγγελίας τους από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας μέσω της διαδικασίας αμφισβήτησης συναλλαγής.
Για όλους όσοι ολοκλήρωσαν την αγορά τους μέσω τραπεζικής κατάθεσης, στο πλαίσιο της παροχής της βέλτιστης δυνατής εμπειρίας ηλεκτρονικών αγορών, θα αποζημιωθούν με την μορφή κουπονιού – ίσης αξίας με εκείνη της παραγγελίας τους – μέσω του Skroutz Marketplace.
Τέλος, υπενθυμίζουμε πως για τις ηλεκτρονικές αγορές, η εξόφληση μέσω κάρτας παραμένει ο ασφαλέστερος τρόπος πληρωμής καθώς είναι και ο μόνος τρόπος που διασφαλίζει την επιστροφή των χρημάτων στο σύνολό τους».
Καταγγελίες ενάντια στο Skroutz για φίμωση του γεγονότος
Εκτός από το ηλεκτρονικό κατάστημα, αποδέκτης καταγγελιών έχει γίνει και το ίδιο το marketplace, το οποίο κατηγορείται για “φίμωση” του γεγονότος. Σημαντικές είναι οι αντιδράσεις και οι καταγγελίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στις οποίες οι καταναλωτές επισημαίνουν ότι το Skroutz δεν εμφανίζει τις δυσμενείς κριτικές για το κατάστημα.
Σαν αποτέλεσμα, πολλοί καταναλωτές θεωρούν το Skroutz συνυπεύθυνο για την απώλεια των χρημάτων τους.