Η Robin Consulting ολοκλήρωσε με επιτυχία την ανάπτυξη ενός αυτοματοποιημένου συστήματος διαχείρισης πληρωμών και διακανονισμών για τα οικιστικά ακίνητα της Lamda Development στο έργο του Ελληνικού. Η λύση, βασισμένη στην πλατφόρμα Salesforce, επιτρέπει την παρακολούθηση της κατασκευαστικής προόδου και τη σύνδεσή της με τις πληρωμές των αγοραστών, σύμφωνα με τους όρους των συμβολαίων.
Το νέο σύστημα εκδίδει ειδοποιήσεις πληρωμών, διαχειρίζεται κρατήσεις και συμβόλαια και προσφέρει μια ολοκληρωμένη εικόνα των συναλλαγών, ενισχύοντας τη διαφάνεια και τον έλεγχο των διαδικασιών πώλησης. Η Lamda Development αξιοποιεί την τεχνολογία αυτή για να επιταχύνει τις πωλήσεις, να απλοποιήσει τις διαδικασίες και να
εξυπηρετήσει καλύτερα αγοραστές και επενδυτές.
Ο Δημήτρης Κόλλιας, Senior Director Technology, δήλωσε ότι η λύση αυτή αυτοματοποιεί κρίσιμες διαδικασίες, θέτοντας νέα πρότυπα στη διαχείριση ακινήτων. Αντίστοιχα, ο Αλέξανδρος Μουλάς, Senior Commercial Director Residential & Neighborhood Retail, τόνισε ότι το έργο εναρμονίζεται με την πολυπλοκότητα και τη σημασία του Ελληνικού. Η Μάγια Παπαναστασίου, Partner στη Robin Consulting, ανέφερε ότι η λύση αυτή αναβαθμίζει τη διαχείριση πληρωμών στον κλάδο των ακινήτων, επιβεβαιώνοντας τον μετασχηματιστικό ρόλο της τεχνολογίας στον τομέα.