Επιχειρήσεις

H Google θέλει να μπει στο ηλεκτρονικό εμπόριο της Ινδίας

Η Google βρίσκεται σε συνομιλίες με την ινδική κυβέρνηση για να ενσωματώσει τις υπηρεσίες αγορών της με το ανοιχτό δίκτυο ηλεκτρονικού εμπορίου της χώρας ONDC, ανέφεραν στο Reuters δύο πηγές που γνωρίζουν το θέμα.

Στα τέλη του περασμένου μήνα, η Ινδία εγκαινίασε το Open Network for Digital Commerce (ONDC) καθώς η κυβέρνηση προσπαθεί να τερματίσει την κυριαρχία των αμερικανικών εταιρειών Amazon και Walmart στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου.

Σύμφωνα με το Reuters, η κυβέρνηση εκτιμά ότι η ινδική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου άξιζε περισσότερα από 55 δισεκατομμύρια δολάρια σε ακαθάριστη αξία εμπορευμάτων το 2021 και θα αυξηθεί στα 350 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας.

Ο διευθύνων σύμβουλος της ONDC, T. Koshy, είπε στο Reuters ότι η Google ήταν μια από τις πολλές εταιρείες που συζητούσε για συσχέτιση με το έργο.

Οι συνομιλίες της Google ακολουθούν την επιτυχία του κλάδου πληρωμών της λόγω της πρωτοβουλίας της κυβέρνησης για οικονομικές συναλλαγές, την Ενοποιημένη Διεπαφή Πληρωμών, είπε μία από τις πηγές, οι οποίες αρνήθηκαν να κατονομαστούν καθώς δεν ήταν εξουσιοδοτημένοι να συζητήσουν το θέμα με τα μέσα ενημέρωσης.

Η υπάρχουσα επιχείρηση αγορών της Google λειτουργεί αποκλειστικά ως αθροιστής καταχωρίσεων στο διαδίκτυο και δεν εκτελεί καμία εκπλήρωση παραγγελιών, όπως η παράδοση, όπως η Amazon.

Ένας εκπρόσωπος της Google αρνήθηκε να σχολιάσει εάν βρισκόταν σε συνομιλίες με την κυβέρνηση.

«Παραμένουμε δεσμευμένοι να επικεντρωθούμε στη δυνατότητα των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων να αξιοποιήσουν την ψηφιακή τεχνολογία για βαθύτερες δυνατότητες ανακάλυψης και πληρωμών με το Google Pay», είπε ο εκπρόσωπος, αναφερόμενος στην υπηρεσία πληρωμών του.

Οι συνεργάτες του έργου ONDC, το οποίο επί του παρόντος περιλαμβάνει εταιρείες όπως η ινδική εταιρεία fintech Paytm (PAYT.NS), θα εμφανίζουν καταχωρίσεις μεταξύ τους στην πλατφόρμα τους στα αποτελέσματα αναζήτησης. Στόχος της κυβέρνησης είναι να εξισορροπήσει τους όρους ανταγωνισμού μειώνοντας το κόστος της επιχειρηματικής δραστηριότητας για κάθε πωλητή που θέλει να καταχωρίσει τα προϊόντα του στο διαδίκτυο.

Το πρόγραμμα ONDC στοχεύει να συμμετάσχει σε 30 εκατομμύρια πωλητές και 10 εκατομμύρια εμπόρους στο διαδίκτυο και να καλύψει τουλάχιστον 100 πόλεις και κωμοπόλεις μέχρι τον Αύγουστο.

close menu