Η ΔΕΗ με στόχο την άμεση, συνεχή και αποτελεσματική ενημέρωση και εξυπηρέτηση των πελατών της, επαναπροσδιορίζει τον ρόλο της από πάροχο και παραγωγό ενέργειας σε ένα σύμβουλο ενέργειας, που βρίσκεται δίπλα σε κάθε καταναλωτή υπό την νέα πλατφόρμα ΔEΗ myEnergy.
Στόχος του ΔEΗ myEnergy, το οποίο μπορούν να βρουν οι χρήστες ως διακριτό κομμάτι του νέου website της ΔEΗ, είναι να ενημερώνει διαρκώς και να προτείνει εξατομικευμένες λύσεις για όλα τα κρίσιμα ενεργειακά ζητήματα που μπορεί να απασχολούν ένα σπίτι ή μια επιχείρηση, ειδικότερα σε μία περίοδο όπου το ενδιαφέρον για ορθολογική χρήση ενέργειας αυξάνεται.
Μέσω του ΔEΗ myEnergy, παρέχονται στους καταναλωτές ολοκληρωμένες λύσεις εξοικονόμησης ενέργειας ενώ παράλληλα τίθεται ένα διαφανές πλαίσιο εκμάθησης βασικών σημείων διαχείρισης και κατανόησης της κατανάλωσης με συμβουλές και έξυπνα εργαλεία εξοικονόμησης καθώς και τρόπους ενίσχυσης της αποδοτικότητας και βιωσιμότητας.
Μέσω του ΔEΗ myEnergy, η ΔEΗ εντάσσει τους καταναλωτές σε μια νέα ενεργειακή εποχή με ψηφιακά εργαλεία. Ειδικότερα:
- τον ψηφιακό σύμβουλο ΔΕΗ myEnergyCoach για την παρακολούθηση και αξιολόγηση της κατανάλωσης, τον επιμερισμό της κατανάλωσης στις ηλεκτρικές συσκευές, την αποτύπωση οφέλους ενέργειας και κόστους από την αντικατάσταση ηλεκτρικών συσκευών με σύγχρονες υψηλής ενεργειακής απόδοσης, τη σύγκριση κατανάλωσης καθώς και προσωποποιημένες προτάσεις για την εξοικονόμηση ενέργειας,
- το ΔΕΗ myEnergyHeatpump, που παρέχει δωρεάν συμβουλευτική για την απόκτηση αντλίας θερμότητας μέσω ειδικά σχεδιασμένης εφαρμογής για εξατομικευμένες προτάσεις για τον τύπο αντλίας που ταιριάζει σε κάθε σπίτι, καθώς και το όφελος από την υιοθέτησή της,
- τα ΔΕΗ myEnergyTips που παρέχουν χρήσιμες συμβουλές για εύκολες αλλαγές σε μικρές αλλά σημαντικές καθημερινές συνήθειες και οδηγούν στη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας και της ενεργειακής δαπάνης των νοικοκυριών.
Ο Γενικός Διευθυντής Marketing και Προϊόντων, Άγγελος Σπανός δήλωσε σχετικά: «Σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία ο καταναλωτής έχει ανάγκη αρχικά να καταλάβει και να εκπαιδευτεί σε θέματα ενέργειας που μέχρι σήμερα ίσως δεν τον απασχολούσαν. Για αυτό και η ΔEΗ δημιουργεί μία νέα πλατφόρμα Συμβουλευτικής, ώστε να μπορεί άμεσα να απαντάει στα ερωτήματα των καταναλωτών αλλά και να φέρνει πρώτη νέες λύσεις και εργαλεία εξοικονόμησης που θα βοηθήσουν τόσο στην εξοικονόμηση ενέργειας όσο και στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Η νέα πλατφόρμα ΔEΗ myEnergy, η οποία θα συναντάται σε κάθε σημείο επαφής με τον πελάτη, αποτυπώνει το όραμα της εταιρείας για την καθιέρωση του νέου αυτού συμβουλευτικού ρόλου και θα αποτελεί πλέον αναπόσπαστο κομμάτι του DNA της ΔEΗ».
Το ΔEΗ myEnergy είναι διαθέσιμo στην ιστοσελίδα της ΔEΗ