Η Comsys, εταιρεία εξειδικευμένη σε λύσεις customer engagement, ανακοίνωσε σήμερα ότι έλαβε το Customer Experience (CX) Innovation Award 2020 για την εφαρμογή CFront.
Για πάνω από 15 χρόνια, η Comsys προσφέρει λύσεις για omnichannel contact centers όπως η διασύνδεση με τα CRMs, η βελτιστοποίηση των εκστρατειών εξερχόμενων επικοινωνιών, η διαχείριση των ψηφιακών καναλιών, και το enterprise reporting.
Το CFront είναι μια εφαρμογή που επιτρέπει στα contact centers να αλληλοεπιδρούν με τους πελάτες τους, χρησιμοποιώντας co-browsing και web collaboration, video calls, web chat και social media channels.
Το βραβείο απένειμε το περιοδικό CUSTOMER του έγκριτου εκδοτικού ομίλου TMCNet που εξειδικεύεται στον κλάδο των νέων τεχνολογιών, των contact centers, και των μέσων επικοινωνίας. Τα Customer Experience Innovation Awards απονέμονται σε διακεκριμένες εταιρείες που καθορίζουν τα πρότυπα στην εξυπηρέτηση πελατών μέσα από ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Comsys, Βασίλης Γαλάκος, δήλωσε σχετικά, «Το CFront είναι μια εφαρμογή που επιτρέπει στα contact centers να μετασχηματίσουν τον τρόπο που αλληλεπιδρούν με τους πελάτες, κάνοντας χρήση omnichannel ψηφιακής επικοινωνίας. Είμαστε υπερήφανοι για αυτό το βραβείο και ευχαριστούμε το TMCNet για την αναγνώριση των προσπαθειών μας να παρέχουμε καινοτόμες λύσεις customer engagement στην αγορά των contact centers».