Τεχνολογίες

Αποκαταστάθηκαν οι υπηρεσίες DNS της interworks.cloud μετά την κυβερνοεπίθεση – Εντός ημερών η πλήρης αποκατάσταση

Σημαντική πρόοδος έχει σημειωθεί στην αποκατάσταση των υπηρεσιών που επλήγησαν από το πρόσφατο περιστατικό ασφαλείας, το οποίο εντοπίστηκε στις 28 Αυγούστου, με περισσότερες υπηρεσίες να αναμένεται να είναι σταδιακά διαθέσιμες. Οι έμπειροι τεχνικοί και οι εξειδικευμένοι συνεργάτες μας εργάζονται 24/7 για να επαναφέρουν όσο το δυνατόν περισσότερες λειτουργίες.

Μέχρι στιγμής, έχουμε αποκαταστήσει πλήρως τις υπηρεσίες DNS της βάσης δεδομένων Cloud και το Acronis στην εγκατάσταση της interworks.cloud.

Επιπλέον, θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε ότι η διανομή των υπηρεσιών cloud όλων των προμηθευτών μας (συμπεριλαμβανομένων των Microsoft, Acronis, Google Workspase, Dropsuite) παραμένει αδιάκοπη και πλήρως διαθέσιμη για το δίκτυό μας.

Οι ομάδες μας συνεχίζουν να εργάζονται πυρετωδώς μέρα νύχτα για την πλήρη ανάκτηση των υπόλοιπων υπηρεσιών, ενώ συνεχείς ενημερώσεις είναι διαθέσιμες στη σελίδα interworks.cloud Services Status, η οποία επικαιροποιείται δυναμικά.

Εκφράζουμε τη βαθύτατη ευγνωμοσύνη μας για την κατανόηση, την αμέριστη υποστήριξη και την υπομονή που επέδειξαν οι συνεργάτες μας ενώ εργαζόμαστε ακούραστα για την επίλυση του προβλήματος. Ελπίζουμε να καταλαβαίνετε ότι οι καθυστερήσεις στις απαντήσεις μας δεν είναι ενδεικτικές της επαγγελματικής συμπεριφοράς μας, ούτε γίνονται κατ’ επιλογήν, ιδιαίτερα όσον αφορά σε αιτήματα για εκτιμήσεις χρόνου και ερωτήσεις για ζητήματα που δεν έχουν ακόμη διερευνηθεί πλήρως.

Υπενθυμίζουμε ότι, στις 24/7 δράσεις της, η εταιρεία υποστηρίζεται από εξειδικευμένους εξωτερικούς εμπειρογνώμονες από την Ελλάδα και τις ΗΠΑ και φυσικά συνεργάζεται με τις Αρχές Προστασίας Δεδομένων, οι οποίες έχουν ενημερωθεί για το περιστατικό, όπως είμαστε υποχρεωμένοι να το πράξουμε από το νόμο, εντός 72 ωρών από τον εντοπισμό του συμβάντος. Στο πλαίσιο αυτό, ο Παναγιώτης Πιέρρος, Διευθύνων Σύμβουλος της Tic Tac, που ειδικεύεται στην Αποκατάσταση Δεδομένων και την Ασφάλεια στον Κυβερνοχώρο στην Ελλάδα και τις ΗΠΑ, δήλωσε: «Εργαζόμαστε όλο το εικοσιτετράωρο για να βοηθήσουμε την interworks.cloud να επαναφέρει τις υπηρεσίες της. Πιστεύουμε ακράδαντα ότι όλα τα συστήματα θα αποκατασταθούν εντός των επόμενων ημερών».

H interworks.cloud ευχαριστεί ολόψυχα το δίκτυο συνεργατών της για την πλήρη υποστήριξή τους. Είμαστε, επίσης, άκρως ευγνώμονες, τόσο για τις υποστηρικτικές ενέργειες, όσο και για την ηθική υποστήριξη που παρείχαν η Microsoft και η Acronis κατά τη διάρκεια των ενεργειών αποκατάστασης, σε αυτές τις κρίσιμες για όλους στιγμές.

Όπως δήλωσε ο Σταμάτης Μπαρμπουνάκης, Chief Commercial Officer της interworks.cloud: «Ειδοποιηθήκαμε τα ξημερώματα της Κυριακής για την κακόβουλη επίθεση στην υποδομή cloud μας και λάβαμε αμέσως τις απαραίτητες ενέργειες για να την σταματήσουμε, να ερευνήσουμε την πιθανή βλάβη, να ανακτήσουμε συστήματα και να ενημερώσουμε τις αρμόδιες αρχές. Αν και η επίθεση επηρέασε μόνο ένα μέρος της μικρότερης επιχειρηματικής μας δραστηριότητας, κατανοούμε πλήρως την απογοήτευση και τις ανησυχίες και ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση που μπορεί να προκλήθηκε.

Από την πρώτη στιγμή, έχουμε εργαστεί χέρι-χέρι με τους συνεργάτες μας για να τους καθοδηγήσουμε σε αυτή τη δύσκολη περίοδο, των οποίων η υποστήριξη ήταν πρωταρχικής σημασίας και για την οποία είμαστε ευγνώμονες. Θέλουμε να διαβεβαιώσουμε τους συνεργάτες, τους πελάτες και τους υπαλλήλους μας ότι αυτό το μεμονωμένο περιστατικό δεν έχει επηρεάσει σε καμία περίπτωση τις επιχειρηματικές μας δραστηριότητες ή οποιαδήποτε άλλη επιχειρηματική μονάδα. Τέλος, θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλους, ιδιαίτερα τους εργαζόμενους μας, που ξεπέρασαν τον εαυτό τους και εργάστηκαν ακούραστα για την προστασία των συμφερόντων των πελατών μας. Σε δύσκολους καιρούς, οι οικογένειες στέκονται ενωμένες και δεν θα μπορούσαμε να είμαστε πιο υπερήφανοι για την οικογένεια της interworks.cloud».

close menu